Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkääpä salinaiset tämä.

Vierailija
19.11.2023 |

Naiset aina sanovat meikkaavansa ja pukeutuvansa itseään varten. Ne kisakireät legginsit ja tissejä korostava minitoppi on parasta mitä voi treenatessa pitää päällä.

Teen sivutoimena kuntosali laitteiden huoltoa ja jälleenmyyntiä. Olen käynyt sadoilla kuntosaleilla vuosien varrella. Tässä olen tehnyt havainnon.

Kaupungin tai kunnan ns perus sali.

Muutamia meikattuja leggins tissit tiskis naisia, perus collaria ja t paitaa..

Trendi salit. Kaikilla naisilla meikit, kireät leggarit ja sotamaalaus..

NAISTEN SALI. 

Ylivoimaisesti eniten collareita, shortseja, yli isoja t paitoja, monet naiset ilman meikkiä ym.

Miten tämä on selitettävissä ilman ajatusta että naiset pukeutuisivat ja meikkaisivat huomion takia?

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on eri naiset. Ne naiset jotka haluavat miesten huomiota puleutumisellaan ja meikkaamisellaan eivät varmaankaan käy siellä naisten salilla. Mutta olisko ap nyt yhtään mahdollista se että sä et siellä trendikkäällä salilla huomannut niitä meikittömiä collarinaisia? Koska niitäkin siellä varmasti oli. 

On niitä mutta suhdeluku on varmaan 1/10 collari vs spandex. Naisten saleilla käy ihan laidasta laitaan jengiä on tosi kovakuntoisia naisia ja sit niitä jotka eivät ole. Mut toi ero on aivan älytön.

Vierailija
22/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen: suurimmalla osalla naisista näillä kaupallisilla saleilla on spandexit yllä. Pöksyt, jotka paljastavat aivan  kaikki muodot. Täälläkin oli joskus keskustelua niistä, ja selityksenä kuulemma oli, että ne ovat paras mahdollinen asuste, jos treenaa tosissaan.

Miehet eivät kai sitten vain halua panostaa treeniin tosissaan, kun heillä on yllään löysemmät treenikuteet.

Mutta pitää muistaa et spandexit on parhaat ainoastaan sekasaleilla. Ei salilla jossa on pelkästään naisia. Muutenkin erikoista ettei miehet tosiaan käytä spandexeja vaikka ne ovatkin parhaat.

Mä en käy trendisalilla mutta en kyllä treenaisi collareissa vaikka kävisin missä. Ne olis mulle aivan liian kuumat ja joo väljätkin, koska en tykkää salilla tunteesta että housut tippuu kyykätessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä näet jostakin kamerasta suomen kaikkien kuntosalien kävijät 24/7  ma-su?

Kuka on puhunut kaikista? Mä vietän kuitenkin salilla aikaa enemmän vuodessa kuin keskiverto salikävijä elämänsä aikana. Käyn myös erittäin monella eri salilla.

Miksi sitten sanot että kaikki naiset pukeutuvat samalla tavalla ja käyttävät meikkiä?

Vierailija
24/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on puhunut kaikista? Mä vietän kuitenkin salilla aikaa enemmän vuodessa kuin keskiverto salikävijä elämänsä aikana. Käyn myös erittäin monella eri salilla.

Miksi sitten sanot että kaikki naiset pukeutuvat samalla tavalla ja käyttävät meikkiä?

Takerrutaan sivuseikkoihin kun ei ole muuta annettavaa keskusteluun.

Vierailija
25/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen: suurimmalla osalla naisista näillä kaupallisilla saleilla on spandexit yllä. Pöksyt, jotka paljastavat aivan  kaikki muodot. Täälläkin oli joskus keskustelua niistä, ja selityksenä kuulemma oli, että ne ovat paras mahdollinen asuste, jos treenaa tosissaan.

Miehet eivät kai sitten vain halua panostaa treeniin tosissaan, kun heillä on yllään löysemmät treenikuteet.

Mä teen kotona samanlaista treeniä kuin monet tekevät salilla ja olen todennut, että mitä lyhyemmät housut sitä parempi. Treeniasuni on siis tiukat minishortsit ja jättikokoinen t-paita. Näin siis ilman että kukaan on näkemässä.

Vierailija
26/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendisaleilla käy tyypillisemmin sellaisia naisia, joille se oma ulkonäkö, meikit, kireät vaatteet ja kuvaaminen on tärkeää. Kroppa on toki kunnossa, mutta treeniin kuuluu paljon näitä ulkoisia juttuja.

Mitä halvempi ja huonommin varusteltu sali, sitä todennäköisemmin siellä treenataan vähemmän tyylikkäissä asuissa, hiukset nutturalla ja ilman meikkiä.

Jokainen voi valita itselleen sopivimman salin niin hinnan, trendikkyyden tai varustelutason suhteen. Joskus näillä trendisaleilla soi musiikkikin täysillä, kun taas halvemmilla voi olla radio hiljaisella tai asiakkaat saa vaikka valita kanavan.

Naisten saleilla on paljon sellaisia naisia, jotka eivät oikeasti halua olla miesten katseiden kohteena, ja he saattavatkin olla verhoutuneita isoihin paitoihin ja collareihin.

Ne kisakireät timmimisut haluavat olla miesten katseiden kohteena ja hakeutuvat siksi saleille, joilla on sekä kuumia miehiä että muita yhtä timmejä naisia. Tämä seikka on aina se, jonka osa porukasta haluaa kieltää, ettei muka ole totta.

Vierailija
27/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mihin trikoisiin joku on pukeutunut, ei sitä silti saa tuijottaa ja mennä iskemään. Sehän tän aloituksen pointti on, oikeuttaa jotenkin tuollainen käytös toisten pukeutumisella.

Vierailija
28/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö salilla treenaamassa vai tiirailemassa muiden varustusta? Ja huoltoukko jos olet niin vielä vähemmän sua pitäisi kiinnostaa ihmisten asut siellä.

Onko huoltoukon olettama se että hän on kiinnostunut ainoastaan koneiden henkimaailmasta ja saa siitä kicksinsä ? Onko hän sukupuoleton olento ?

Vierailija
29/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tiukoissa treenaavat haluaa ihailla treeninsä tulosta peilistä ja kuolaa persettään samalla.

Vierailija
30/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mihin trikoisiin joku on pukeutunut, ei sitä silti saa tuijottaa ja mennä iskemään. Sehän tän aloituksen pointti on, oikeuttaa jotenkin tuollainen käytös toisten pukeutumisella.

Juuri näin. 

Vierailija
31/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no minä käyn trendisalilla ja treenaan useimmiten collareissa mutta välillä laitan kireät pöksyt ja tissitopin, koska tykkään katsella kroppaani peilistä. Miesten katseilla ei ole minulle merkitystä, treenaan useimmiten aviomieheni kanssa mutta tietysti on kiva jos hän tykkää. Hänelle asialla ei kuulemma kuitenkaan ole merkitystä. Mutta siis itseäni varten nämä pääosin laitan, vaikka sinä et sitä uskokaan. 

Vierailija
32/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt aloituksesta tuollaista pointtia.

Netissä on tosi hulvattomia amerikkalaisia videoita tästä aiheesta. Miehet peittää kasvonsa esim. paidalla, kun joku puolialaston nainen tulee eteen pyllistelemään :D

Vierailija
33/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole pointti et saisi häiritä tai edes tuijottaa häiritsevästi. Pointti on enemmänkin se että me ollaan ihmisiä kaikki. Osa naisista nauttii huomiosta ja se näkyy aika selvästi esimerkiksi tästä mitä olen kertonut. Miksi se pitää kieltää?

Vierailija
34/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ikinä mun salille tuu tiirailemaan perseitä ja tissejä vaikka joku olisi alasti treenaamassa. Huomaa ettet itse treenaa kun kiinnität huomiosi epäolennaisuuksiin. Mä käytän leggingsejä ja toppeja koska ne tuntuu mukavalta päällä eikä ole tiellä esim.mavessa. Ei miesten huomion takia.

Pervo.

Vierailija
35/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Vierailija
36/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ikinä mun salille tuu tiirailemaan perseitä ja tissejä vaikka joku olisi alasti treenaamassa. Huomaa ettet itse treenaa kun kiinnität huomiosi epäolennaisuuksiin. Mä käytän leggingsejä ja toppeja koska ne tuntuu mukavalta päällä eikä ole tiellä esim.mavessa. Ei miesten huomion takia.

Pervo.

Oletko tosissasi, että sinusta olisi täysin ok treenata alasti?

Ei ole hygienistä käyttää laitteita pylly paljaana, eikä ole soveliasta olla alasti muualla kuin omassa kodissa, yleisissä saunatiloissa, pukuhuoneissa ja nudistirannoilla.

Vierailija
37/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve sulla on saada tungettua kaikki naiset samaan muottiin?! 

Ehkä jotkut haluaa huomiota ja hakee sitä ja menee trendisalille tällingissä. Joku toinen taas piristääkseen omaa mieltään ja tunteakseen olonsa upeaksi.

Kolmas ei halua huomiota keneltäkään, vähiten miehiltä, menee naisten salille ilman meikkiä ja rennoissa vaatteissa.

Voi myös olla, ettei liikunta liity huomioon mitenkään eikä ole edes asiaa ajatellut. Voi käydä siellä esim. terveytensä vuoksi. Voi olla, että sali on työmatkan varrella ja työpäivä vaatii ehostusta hänen alallaan. Sen vuoksi on meikkiä, kun työpäivän jälkeen tulee suoraan salille.

Miksi miehillä ei ole aivoja..?

Vierailija
38/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallinen pullasorsa ja käyn treenisalilla, koska siellä on parhaat ryhmäliikuntatunnit. Enkä ole todellakaan ainoa lajissani. Jostain syystä miehet ei vain noteeraa läsnäoloamme?

Vierailija
39/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Säko et ymmärtänyt lukemaasi. Ehkä se kertoo sinusta enemmän.

Ei pukeudu ero on valtava. Toki olet oikeassa että vanhemmat naiset yleensä pukeutuu tosi peittävästi.  Tiedätkö vielä 10v sitten kaikki treenasivat collareissa tai shortseissa.

Vierailija
40/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkausta en tajua salia varten, koska meikki tukkii ihohuokoset hikoillessa, mutta kenties moni tulee suoraan töistä ja meikit valmiina. Itse kyllä vannon leggingsien nimeen, koska on paljon helpompaa nähdä istuvista vaatteista, tekeekö liikkeet oikein, eikä niissä myöskään ole mitään ylimääräisiä lärpäkkeitä.

Esimerkiksi joogatessa joutuu tekemään paljon liikkeitä, joissa jalat osoittavat ylöspäin, ja silloin löysät housut valuvat tosi epämukavasti jalkaa pitkin sen sijaan, että pysyisivät paikallaan. Samoin kumarrellessa löysän topin sisään pystyy näkemään kaula-aukosta, tai se nousee korviin, kun taas tiukka istuu kiinteästi ihoa vasten. Loppujen lopuksi paljastat ihoa vasten istuvassa topissa vähemmän.