Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkääpä salinaiset tämä.

Vierailija
19.11.2023 |

Naiset aina sanovat meikkaavansa ja pukeutuvansa itseään varten. Ne kisakireät legginsit ja tissejä korostava minitoppi on parasta mitä voi treenatessa pitää päällä.

Teen sivutoimena kuntosali laitteiden huoltoa ja jälleenmyyntiä. Olen käynyt sadoilla kuntosaleilla vuosien varrella. Tässä olen tehnyt havainnon.

Kaupungin tai kunnan ns perus sali.

Muutamia meikattuja leggins tissit tiskis naisia, perus collaria ja t paitaa..

Trendi salit. Kaikilla naisilla meikit, kireät leggarit ja sotamaalaus..

NAISTEN SALI. 

Ylivoimaisesti eniten collareita, shortseja, yli isoja t paitoja, monet naiset ilman meikkiä ym.

Miten tämä on selitettävissä ilman ajatusta että naiset pukeutuisivat ja meikkaisivat huomion takia?

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve sulla on saada tungettua kaikki naiset samaan muottiin?! 

Ehkä jotkut haluaa huomiota ja hakee sitä ja menee trendisalille tällingissä. Joku toinen taas piristääkseen omaa mieltään ja tunteakseen olonsa upeaksi.

Kolmas ei halua huomiota keneltäkään, vähiten miehiltä, menee naisten salille ilman meikkiä ja rennoissa vaatteissa.

Voi myös olla, ettei liikunta liity huomioon mitenkään eikä ole edes asiaa ajatellut. Voi käydä siellä esim. terveytensä vuoksi. Voi olla, että sali on työmatkan varrella ja työpäivä vaatii ehostusta hänen alallaan. Sen vuoksi on meikkiä, kun työpäivän jälkeen tulee suoraan salille.

Miksi miehillä ei ole aivoja..?

Miksi sinulla ei ole aivoja?

Lue teksti tarkasti ja mieti hetki sitä.

Vai oletatko että naisten salilla käy naiset jotka ei meikkaa ikinä. Trendisalin kaikki naiset on tulossa töistä jne.

Vierailija
42/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä näet jostakin kamerasta suomen kaikkien kuntosalien kävijät 24/7  ma-su?

Kuka on puhunut kaikista? Mä vietän kuitenkin salilla aikaa enemmän vuodessa kuin keskiverto salikävijä elämänsä aikana. Käyn myös erittäin monella eri salilla.

Toivottavasti et ikinä mun salille tuu tiirailemaan perseitä ja tissejä vaikka joku olisi alasti treenaamassa. Huomaa ettet itse treenaa kun kiinnität huomiosi epäolennaisuuksiin. Mä käytän leggingsejä ja toppeja koska ne tuntuu mukavalta päällä eikä ole tiellä esim.mavessa. Ei miesten huomion takia.

Pervo.

Oletko tosissasi, että sinusta olisi täysin ok treenata alasti?

Ei ole hygienistä käyttää laitteita pylly paljaana, eikä ole soveliasta olla a

No en tietenkään se oli vaan vertaus. Samoin sä et voi sanoa että _kaikki_ naiset hakee miesten katseita kun laittaa tiukemmat vaatteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisten saleilla käy ehkä enemmän henkilöitä, jotka ovat aloittelijoita ja silloin eivät ole panostaneet vielä kunnon urheiluvarusteisiin ja mikä tahansa collari käy. 

Vierailija
44/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ainoastaan omasta puolestani. Käyn salilla ja pukeudun todella seksikkäästi. Teen sen itseni takia. Pidän saamastani huomiosta.

Vierailija
45/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset tottakai menee sinne esitelläkseen tissejääm ja pilluaan miehille. Ne odottaa siellä himokkaina, että kaikki miehet kuolaa ja tulee puristelemaan ja kourimaan ja ehdottelemaan.....eikun

Ap et ole mikään kuntosalilaitteiden huoltaja, vaan palstan vakijankuttaja. Tästä aiheesta jankutat jatkuvasti.

Mitä odotat näiltä ketjuilta? Että saat luvan tuijotella naisia himokkaasti salilla ja mennä ehdottelemaan ja kopeloimaan ja että saat siellä pillua?

Olen  osakkaana naisten salilla ja voin kertoa näin naisena mitä itse olen huomannut. Kun ystäviä ja tuttuja käy, niin heillä on löysät verkkarit ja teepaita ja ulkonäkö muutenkin on kuin olis käymässä taloyhtiön pesutuvassa . Kun nämä samat ihmiset käy välillä myös tuossa viereisellä salilla, niin heillä kireät trikoot ja toppi, meikit naamalla ja hiukset laitettuna. Miksi he eivät mene sinne vastaheränneen näköisinä, kun ei sillä pitäs olla väliä. Voisko sillä vastakkaisella sukupuolella olla jotain tekemistä asian kanssa. Tunnen tämän toisen salin henkilökunnan hyvin, koska vaihdellaan ajatuksia ja kahvitellaan puolin ja toisin. Olemme puhuneet näistä asioista siellä.

Vierailija
46/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä naisten saleilla käy ehkä enemmän henkilöitä, jotka ovat aloittelijoita ja silloin eivät ole panostaneet vielä kunnon urheiluvarusteisiin ja mikä tahansa collari käy. 

Naisten salilla käy ihan laidasta laitaan naisia. Tunnen monia fitness harrastajia ja urheilijoita jotka käyvät naisten salilla. 

Vierailija
47/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Säko et ymmärtänyt lukemaasi. Ehkä se kertoo sinusta enemmän.

Ei pukeudu ero on valtava. Toki olet oikeassa että vanhemmat naiset yleensä pukeutuu tosi peittävästi.  Tiedätkö vielä 10v sitten kaikki treenasivat collareissa tai shortseissa.

Ei treenanneet. Kyllä salivaatteet on olleet melko ihonmyötäisiä jo hyvin pitkään. Itse treenasin jo 10 vuotta sitten, eikä naiset silloinkaan missään paksuissa vaatteissa salilla pyörineet. Itsellä on ollut aika samantyyppiset salivaatteet koko ajan: pitkät housut, toppi, ohut takki (jonka on voinut riisua, jos/ kun on tullut kuuma) ja sisälenkkarit.

Vierailija
48/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun ainoastaan omasta puolestani. Käyn salilla ja pukeudun todella seksikkäästi. Teen sen itseni takia. Pidän saamastani huomiosta.

..

Uskomatonta ensimmäinen rehellinen vastaus tässä ketjussa.. eikä tuossa ole mitään pahaa.

Vierailija
49/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset tottakai menee sinne esitelläkseen tissejääm ja pilluaan miehille. Ne odottaa siellä himokkaina, että kaikki miehet kuolaa ja tulee puristelemaan ja kourimaan ja ehdottelemaan.....eikun

Ap et ole mikään kuntosalilaitteiden huoltaja, vaan palstan vakijankuttaja. Tästä aiheesta jankutat jatkuvasti.

Mitä odotat näiltä ketjuilta? Että saat luvan tuijotella naisia himokkaasti salilla ja mennä ehdottelemaan ja kopeloimaan ja että saat siellä pillua?

Olen  osakkaana naisten salilla ja voin kertoa näin naisena mitä itse olen huomannut. Kun ystäviä ja tuttuja käy, niin heillä on löysät verkkarit ja teepaita ja ulkonäkö muutenkin on kuin olis käymässä taloyhtiön pesutuvassa . Kun nämä samat ihmiset käy välillä myös tuossa viereisellä salilla, niin heillä kireät trikoot ja toppi, meikit naamalla ja hiukset lait

Ap keksi uuden tarinan 

Vierailija
50/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen  osakkaana naisten salilla ja voin kertoa näin naisena mitä itse olen huomannut. Kun ystäviä ja tuttuja käy, niin heillä on löysät verkkarit ja teepaita ja ulkonäkö muutenkin on kuin olis käymässä taloyhtiön pesutuvassa . Kun nämä samat ihmiset käy välillä myös tuossa viereisellä salilla, niin heillä kireät trikoot ja toppi, meikit naamalla ja hiukset lait

Tää on kyl hyvin kuvaavaa. Sekin vielä et kun nää vasta heränneen näköiset naiset lähtee sieltä naisten salilta.  Missä ovat voineet treenata collareis ja isos T paidassa.  On käyty suihkussa ja vedetty todella hyvä meikki ja seksikkäät kuteet niskaan.

Vierailija
51/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Ei pukeudu ero on valtava. Toki olet oikeassa että vanhemmat naiset yleensä pukeutuu tosi peittävästi.  Tiedätkö vielä 10v sitten kaikki treenasivat collareissa tai shortseissa.

Ei treenan

On ollut ihonmyötäisiä vaatteita kauan mutta harvemalla niitä oli. salimuotikin vaihtelee olen täysin varma et jossain vaiheessa esim tissipaidsr häviää ja jengi alkaa treenaa isoissa t paidoissa.

Vierailija
52/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko syy olla niin yksinkertainen, että trendi-ihmiset käyvät trendisalilla ja ns. tavis-ihmiset tykkäävät käydä tavissaleilla. Jotkut ihmiset nyt vaan ovat kiinnostuneet tällaisista asioista. 

Vierailija
53/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä näet jostakin kamerasta suomen kaikkien kuntosalien kävijät 24/7  ma-su?

Kuka on puhunut kaikista? Mä vietän kuitenkin salilla aikaa enemmän vuodessa kuin keskiverto salikävijä elämänsä aikana. Käyn myös erittäin monella eri salilla.

Toivottavasti et ikinä mun salille tuu tiirailemaan perseitä ja tissejä vaikka joku olisi alasti treenaamassa. Huomaa ettet itse treenaa kun kiinnität huomiosi epäolennaisuuksiin. Mä käytän leggingsejä ja toppeja koska ne tuntuu mukavalta päällä eikä ole tiellä esim.mavessa. Ei miesten huomion takia.

Pervo.

Oletko tosissasi, että sinusta olisi täysin ok treenata alasti?

Ei ole hygienistä käyttää l

No se oli sinulta huono vertaus. Jotkut naiset pukeutuvat salille niin niukasti, että joka ikinen vartalon muoto erottuu. Silloin se on aika lähellä alastonta, varsinkin, jos kangasta on hyvin vähän. Nämä naiset pukeutuvat aivan varmasti näin saadakseen huomiota. Eivät välttämättä halua, että tullaan iskemään, mutta olisivat aivan ihmeissään, jos kukaan ei heitä katsoisi hetkeäkään.

Vierailija
54/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Uskomatonta ensimmäinen rehellinen vastaus tässä ketjussa.. eikä tuossa ole mitään pahaa.

Säkö päätät mikä on rehellinen vastaus😂 taisit itse tuon lainaamasi tekstin kirjoittaa

Vierailija
55/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolla näkyy paljon tissitoppeja ja tiukkojs legginsejä vähän joka salilla.

Minulla, viittäkymppiä lähestyvällä, on usein löysä iso paita ja trikoot, koska niissä on jotenkin turvallinen ja mukava olla. Olen sen ikäinen, että ei minua kukaan enää katso - ja katselu olisi ikävääkin. 

Ilmiö pitänee paikkansa nuorison keskuudessa? Yllättävän harva nainen oikeastaan kiinnittä treenatessa minkäänlaista huomiota miehiin. Pääasia on, että kroppa saa kyytiä kun puntit nousevat ja treeniä siivittää hyvä musa. Siinä ei ole ensimmäisenä miehet mielessä. 

Vierailija
56/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se kertoo minulle ja minusta näin äikänopena aika paljon. Edes piste ei löydä paikkaansa söperryksissäsi. Pisteen käyttö on vitosen kriteeri peruskoulun päättöarvioinnissa. Näin ollen vaikutelma sinun havainnointikyvystäsi ei ole korkealla. 

Vierailija
57/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän joogalegginsejä aina kotona yksin ollessani, selitäpä se.

Vierailija
58/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän huomiosta.  Pidän myös siitä että vaatteiden kompression ansiosta vartaloni näyttää paljon paremmalta. Tuo motivoi minua.

Vierailija
59/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On ollut ihonmyötäisiä vaatteita kauan mutta harvemalla niitä oli. salimuotikin vaihtelee olen täysin varma et jossain vaiheessa esim tissipaidsr häviää ja jengi alkaa treenaa isoissa t paidoissa."

Ainakin ulkomailla moni fitnessinfluensseri suosii jo nyt oversize-t-paitoja ja -huppareita treenissä. Olisin kuvitellut että tämä trendi olisi rantautunut jo Suomeenkin.