Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille

Vierailija
19.11.2023 |

Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.

Kommentit (327)

Vierailija
21/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska netti on tehnyt seuran saamisesta liian helppoa.  Moni mies on jumahtanut pelaamaan tinderiä läpi.

Vierailija
22/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni haluaa sitoutua, maistraattipiipahdus tiedossa ensi vuoden puolella. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan samojen huonojen kokemusten vuoksi monet naiset eivät halua enää miestä elämäänsä. 

Se on aina riskipeliä, kun suhteeseen ryhtyy. Aina ei homma toimi edes silloinkaan, kun molemmat vilpittömästi yrittävät parhaansa. 

Ja helposti eron jälkeen molemnat kokevat tulleensa huijatuiksi ja hyväksikäytetyiksi. 

Vierailija
24/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisena en halua enää parisuhdetta. 

Lapsi täyttää 18 enkä minä ole se joka pääsee lapsen ensimmäiselle lentokonematkalle mukaan. 

Ja uusi mies ei tilannetta pelastaisi. 

2 lasta enkä pääse viemään heitä kertaakaan ulkomaille joten en halua mennä ulkomaanmatkalle enää ikinä vaikka rahaa saisi kasapäin. 

Jos miehellä on lapsia niin hänen omaisuutensa menee hänen lapsille perinnöksi. 

En todellakaan ala siivoamaan miehen isoa taloa joka menee perinnöksi hänen lapsilleen. Ja tekemään jouluruokia jne, vaikka osaankin.

Mielummin siivoan vuokrakaksioni, pääsen vähemmällä. 

Haistakaa v

Naiset laitetaan palkattomiin työkokeiluihin. 

En ole kuullut yhdenkään miehen sanovan siitä päättäjille mitään, vaikka olisivat missä virassa, jopa viroissa missä kyllä olisi valtaa sanoa. 

Joten eiköhän miesten kanta ole tullut selväksi. 

Jos haluatte siivoojan kotiin niin sitä varten on siivousyritykset, joilta voi kotisiivouksen ostaa. 

Vierailija
25/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisena en halua enää parisuhdetta. 

Lapsi täyttää 18 enkä minä ole se joka pääsee lapsen ensimmäiselle lentokonematkalle mukaan. 

Ja uusi mies ei tilannetta pelastaisi. 

2 lasta enkä pääse viemään heitä kertaakaan ulkomaille joten en halua mennä ulkomaanmatkalle enää ikinä vaikka rahaa saisi kasapäin. 

Jos miehellä on lapsia niin hänen omaisuutensa menee hänen lapsille perinnöksi. 

En todellakaan ala siivoamaan miehen isoa taloa joka menee perinnöksi hänen lapsilleen. Ja tekemään jouluruokia jne, vaikka osaankin.

Mielummin siivoan vuokrakaksioni, pääsen vähemmällä. 

Haistakaa v

En ole katkera, mutta kuitenkin...

Vierailija
26/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama naisten kanssa ei haluta sitoutua, vaikka kuinka hyvän näköinen olisi. Sama on bimbo blondien kanssa. 

Ne naiset jotka on hyviä "äijiä" saavat aina miehet sitoutumaan. 

Vierailija
27/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kun työkkäri määrää palkattomaan työkokeiluun niin soitan samana aamuna lääkäriin ja sanon että olen masentunut enkä jaksa kuin nukkua.

Moni mies on päässyt viemään omat lapset joka vuosi ulkomaille. 

Ja osa meistä naisista ei kertaakaan. Täysi-ikäisinä ne menee kavereiden kanssa ja koko loppuelämä on piloilla.

En aio tehdä enää päivääkään töitä. 

Vierailija
28/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet eivät halua sitoutua" on aivan höpö höpö juttuja. Kaveripiirini on täynnä pariskuntia jotka ovat olleet pitkään yhdessä, osa jo pari vuosikymmentä (vaikka ollaan vasta 40v ikäluokkaa). 

On toki yksittäisiä naisia, joihin miehet eivät vaan yksinkertaisesti halua sitoutua, mutta nämä naiset ovat yleensä joko ulkoisesti epäviehättäviä, tai sitten kärsivät mielenterveysongelmista. "Normaalit" ihmiset pariutuvat kyllä nykypäivänäkin. (jos vaan siis kumppanin haluavat. Kaikki eivät halua, ja se on ihan ok).

Vierailija
29/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa kun työkkäri määrää palkattomaan työkokeiluun niin soitan samana aamuna lääkäriin ja sanon että olen masentunut enkä jaksa kuin nukkua.

Moni mies on päässyt viemään omat lapset joka vuosi ulkomaille. 

Ja osa meistä naisista ei kertaakaan. Täysi-ikäisinä ne menee kavereiden kanssa ja koko loppuelämä on piloilla.

En aio tehdä enää päivääkään töitä. 

Jos en saa viedä omia lapsia ulkomaille niin en halua seurustella miehen kanssa joka on sen päässyt tekemään.

Itse en halua enää ulkomaille kenenkään miehen kanssa ja jos seurustelen niin mies ei saa mennä yksinkään sinne ulkomaille. 

Yhteiskunnassa pitää olla tasa-arvo kaiken suhteen. 

Vierailija
30/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinun kokemuksesi. Ja sinun kokemuksesi tulee sinun ja jonkun naisen (naisten) parisuhteesta. Joihin te molemmat olette vaikuttaneet.

Omina itsenänne ja teoillanne. 

Okei, onko susta kaikki 50/50? Eli vikaa on joka kerta yhtä paljon molemmissa? Vai mitä yrität sanoa?

AP

Vierailija
31/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ala seurustella miehen kanssa joka on vienyt omat lapset ulkomaanmatkalle, koska mä en saanut ikinä vakituista työpaikkaa enkä saanut siis viedä omia lapsia ulkomaille. 

Eli tuollaiset miehet täytyy karsia heti kättelyssä pois jotka ovat tehneet ulkomaanmatkan omien lapsien kanssa. 

Mun lapsi täyttää 18 ja se haluaa kuulemma mennä ulkomaille kavereiden kanssa, jos menee. 

Minä en pääse näkemään, kun lapsi pääsee ensimmäistä kertaa lentokoneeseen. 

Vierailija
32/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halusi sitoutua, mutta mä olenkin mukava :) 

Vierailija
33/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draama naisten kanssa ei haluta sitoutua, vaikka kuinka hyvän näköinen olisi. Sama on bimbo blondien kanssa. 

Ne naiset jotka on hyviä "äijiä" saavat aina miehet sitoutumaan. 

Jotkut miehet pitävät vain miesten perinteistä osaamista tärkeänä. He halveksivat naisia, jotka eivät näitä osaa, ja ovat heidän mielestään siis tyhmiä ja heikkoja. 

Samat miehet ovat sitten pettyneitä, kun naiset heidän ympärillään muuttuvat jotenkin "äijämäisiksi". Pakkohan se on. 

Huom! Ei koske kaikkia miehiä, vain yhtä tiettyä miesten alalajia. 

Vierailija
34/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kaikilla miehillä tuollaisia traumoja ole. Tuo trauma on tod näk heijastusta omasta äitisuhteesta, eikä kaikilla ole sellaista.

Ei kun kyllä monet kohtaa toksisuutta ihan parisuhteissakin. Ei se oo mikään 1 % naisista jotka on itsekeskeisiä.

Vierailija
35/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ala seurustella miehen kanssa joka on vienyt omat lapset ulkomaanmatkalle, koska mä en saanut ikinä vakituista työpaikkaa enkä saanut siis viedä omia lapsia ulkomaille. 

Eli tuollaiset miehet täytyy karsia heti kättelyssä pois jotka ovat tehneet ulkomaanmatkan omien lapsien kanssa. 

Mun lapsi täyttää 18 ja se haluaa kuulemma mennä ulkomaille kavereiden kanssa, jos menee. 

Kysymykset on ansoja. 

Oletko vienyt omia lapsia ulkomaanmatkalle?

Olet, siis emme ala seurustelemaan. 

Vierailija
36/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymykset on ansoja. 

Oletko vienyt omia lapsia ulkomaanmatkalle?

Olet, siis emme ala seurustelemaan. 

Olet lyhyt mies, mutta olet vienyt lapsesi ulkomaille joten meille ei tule seurustelusuhdetta koskaan. 

Vierailija
37/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yleistetä kaikkia naisia taas.

Kurjaa tietysti sinun kokemus. Oletko yh-isä ja exäsi on hankala?

Enhän mä yleistänyt. En oo yh, mut hankalia exiä löytyy kyllä.

AP

Vierailija
38/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni mies hakee naisesta tukea ja turvaa. Terapeutin mukaan tämä näkyy terapeuttien vastaanotoilla. Miesten pitää etsiä sisäinen onni mm. harrastuksista. Toinen ihminen ei voi auttaa kenenkään henkisiin ongelmiin.

"Feeling Trapped and Fearing Abandonment

Despite the prevalence of codependent women, I see many codependent men in my private practice. Theres a dance that codependent couples do, and it takes two who know the steps. If you think your wife is codependent, theres a good chance you are, too. Often codependent men are attracted to women who are needy, demanding, jealous, or critical. Men become dependent on their wives approval, and then feel trapped by their manipulation, demands, or expectations. Some are involved with women who are abusive, or never satisfied or appreciative. Theyre unable to set boundaries and fear emotional retaliation and/or rejection, including withholding of sex." => https://medium.com/relationships-101/the-dilemma-of-codependent-men-75a…

Vierailija
39/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lyhyt ja etsit uutta suhdetta eron jälkeen yli 50-vuotiaana. 

No, veit lapsesi ulkomaanmatkalle joten emme ala seurustelemaan. 

Vierailija
40/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just luin missä ammateissa miehet vie lapsiaan ulkomaanmatkoille. Hyvä palkka valtiolla. 

Mutta eronneet ei voi seurustella, jos toinen on päässyt viemään lapset ulkomaanmatkalle ja toinen ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi