Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette kotihoidontuesta ja äitiysloman palkallisuudesta? Jäisikö lapsiluku pieneksi jos noita tukia ei olisi?

Vierailija
26.12.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita tukia ei olisi, meillä jäisi lapsiluku kyllä varmaan pienemmäksi kuin näiden tukien kanssa. Olisi ollut mahdollista jäädä äitiyslomalle vasta vähän myöhemmin, joten ei ehdittäisi tehdä niin monta lasta. Kaksi olisi varmaan realistinen arvio.



Jos tulot olisivat niin suuret, että tulosidonnaista vanhempainpäivärahaa ei huomaisi, tulojen pitäisi olla kyllä tähtitieteelliset. Vanhempainrahassa kun ei käsittääkseni ole kattoa lainkaan.

Vierailija
2/2 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:na siis olen, mies lähti ennen raskauden puoliväliä. Ei olisi ollut mitään muuta vaihtoehtoa, kuin abortti, jos asiat näin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä