Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v asuu isällä, ei vastaa puheluihin eikä viesteihin

Vierailija
19.11.2023 |

Ei halua tulla käymään luonani. Mitä tekisitte? Jatkaisitte soittamisen yrittämistä ja viestin laittoa, vai antaisitte olla?

Tilanne on minulle todella vaikea, sydän on riekaleina tilanteen johdosta. 

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua. Ota aikaa itsellesi ja hoida se oman elämäsi perusta kuntoon. 

Vierailija
22/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna taas pillua jollekin kaulatatskatulle miehelle, niin olosi paranee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman. Muutama vuosi meni vähällä yhteydenpidolla. Aika teki tehtävänsä. Poika aikuistui ja ollaan paljon yhteydessä. Isä manipuloi poikaa. Tuskallista oli muttei sille voinut mitään. 

Vierailija
24/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vastauksia. Onneksi joukossa myös fiksuja kirjoituksia, ihmisiltä jotka tuntuu tajuavan tilanteen.

Mutta, aikalailla hyökkäystä, syyttelyä. Huomaa, että olette onneksenne selvinneet itse elämässänne ilman vastaavaa kokemusta. Olkaa siitä onnellisia. Tai joku kirjoittaja on elämään täysin katkeroitunut.

Pahamieli tästä ketjusta tuli, tai ei ketjusta, vaan monen ihmisen hyökkäyksestä minua, hajalla olevaa ihmistä kohtaan, äitiä joka on menettänyt vastentahtoaan lapsen elämästään. 

Toivottavasti teille tuli tästä hyvä mieli, ja saitte itsellenne tyydytystä.

Lopetan tämän ketjun seuraamisen alkuunsa. Oli virhe minulta kysyä apua täältä.

Toivon, ettei teidän ilkeiden ihmisten elämään osu koskaan mitään näin kamalaa. 

Vierailija
25/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille asiallisesti vastanneille! 

Vierailija
26/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi sun uhriutuminen ja ruikutus on se syy miksi lapsi on ennemmin isällään?

Vierailija
27/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisena luin näitä, sait älytöntä lokaa niskaasi. Toivotaan, että välit vielä tyttäreen paranee. Tuo ei ole mikään helppo ikä, tytär haastaa äitiä ihan ydinperheessäkin, eroperheessä varmaan vielä enemmän. Voimia!

Vierailija
28/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman. Muutama vuosi meni vähällä yhteydenpidolla. Aika teki tehtävänsä. Poika aikuistui ja ollaan paljon yhteydessä. Isä manipuloi poikaa. Tuskallista oli muttei sille voinut mitään. 

Tiedän tunteen. Isä ja hänen puoliso manipuloi lapset. Toi aika on raskasta ja helpotti kun lapset muuttivat omilleen. 

Ap: tömä palsta on täynnä äitejä jotka yrittävät vieroittaa lapset isältä. Siksi täällä ei tunneta empatiaa. 

Vierailija
29/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpäniin, sinussahan ei ole eikä ole ollut koskaan mitään vikaa. Kaikki muut vaan joutessaan kääntyy sinua vastaan.

Vierailija
30/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lastensuojelu ei puutu? Aina tekevät väärin ja traumatisoivat lapsia. Uusi uhri ikäluokka tulossa. Väärin tekevät tulevat kärsimään.

Vierailija
31/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa vastauksia. Onneksi joukossa myös fiksuja kirjoituksia, ihmisiltä jotka tuntuu tajuavan tilanteen.

Mutta, aikalailla hyökkäystä, syyttelyä. Huomaa, että olette onneksenne selvinneet itse elämässänne ilman vastaavaa kokemusta. Olkaa siitä onnellisia. Tai joku kirjoittaja on elämään täysin katkeroitunut.

Pahamieli tästä ketjusta tuli, tai ei ketjusta, vaan monen ihmisen hyökkäyksestä minua, hajalla olevaa ihmistä kohtaan, äitiä joka on menettänyt vastentahtoaan lapsen elämästään. 

Toivottavasti teille tuli tästä hyvä mieli, ja saitte itsellenne tyydytystä.

Lopetan tämän ketjun seuraamisen alkuunsa. Oli virhe minulta kysyä apua täältä.

Toivon, ettei teidän ilkeiden ihmisten elämään osu koskaan mitään näin kamalaa. 

Älä huoli, sinulla on tässäkin kohtalotoveri. Kyllä meitä sitten vain on. Kiitos sadistiselle narsistien maalle. Joillekin tapahtuu pahoja asioita mutta pahat saavat palkkansa vielä edessäpäin.

Vierailija
32/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toi sun uhriutuminen ja ruikutus on se syy miksi lapsi on ennemmin isällään?

Kannattaa tunnistaa uhriutuminen. Uhriutuvat ihmiset valittavat turhista asioista eivätkä tee muutoksia. Häpeä paskakasa sinäkin.

Vierailija
33/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolisena luin näitä, sait älytöntä lokaa niskaasi. Toivotaan, että välit vielä tyttäreen paranee. Tuo ei ole mikään helppo ikä, tytär haastaa äitiä ihan ydinperheessäkin, eroperheessä varmaan vielä enemmän. Voimia!

Kaikki eivät ome hyviä huoltajia, narsistien lapset tulevat voimaan huonosti. Lastensuojelussa ei oikein tahdota ymmärtää elämää. He eivät tunnu ymmärtävän edes normaalia puhettakaan. Raha päättää Suomessa ja naisviha tappaa myöskin niitä lapsia.

Vierailija
34/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapselle kaunis viesti, jossa kerrot jättäväsi viestittelyn ja soittelemisen kun vastakaikua ei tule. Toivottele hyvää vointia jne. Aika tekee tehtävänsä.

Vierailija
35/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Isä ja hänen puoliso manipuloi lapset. Toi aika on raskasta ja helpotti kun lapset muuttivat omilleen. 

Ap: tömä palsta on täynnä äitejä jotka yrittävät vieroittaa lapset isältä. Siksi täällä ei tunneta empatiaa. 

Naiset ovat pilanneet Suomea, just noita huonoja naisia on töissä lastensuojelussa sekä psyykkisesti ongelmaisia jotka eivät tunne empatiaa. Kiusaavat hyviä äitejä jotka huolehtivat lapsista. Ovat muuten sossut kateellisia, näkee todella kun heidän kanssa asioi. Eivät ymmärrä miten typeriltä jo näyttävät ulkoisesti, naurunalaisia ihmisiä.

Vierailija
36/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpäniin, sinussahan ei ole eikä ole ollut koskaan mitään vikaa. Kaikki muut vaan joutessaan kääntyy sinua vastaan.

Ole vain kateellinen. Joskus kuule käy näinkin hassusti että on täydellinen ihminen joka kärsii pahoista ihmisistä. Siinähän kadehdit. Luuseri.

Vierailija
37/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut ovat sadisteja. Itse sitten kärsivät rumat ihmiset.

Vierailija
38/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot naiset kiven alle ja painoa päälle, eivät saa arvostusta minulta ainakaan enään koskaan tässä helvetin elämässä.

Vierailija
39/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni, pössyt pois, äijät ulos. Katso peiliin! 

Vierailija
40/78 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka yhteydenpitoa, mutta älä pommita, äläkä kuormita lasta. Älä puhu sinun ongelmistasi, älä isänsä ongelmista, ei parisuhteen entisistä ongelmista, eikä mistään ikävästä. Laita korkeintaan tyyliin viesti viikossa. Voit sanoa, että kaipaat lasta ja ikävöit, mutta älä voivottele tai suurentele asiaa, vaikka se onkin sinulle tärkein asia. 

Kerran viikossa on liian usein. Joka toinen viikko tai kerran kuukaudessa riittää tilanteessa, jossa lapsi on jo melko selkeästi viestinyt, että yhteydenpito ei ole toivottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi