14v asuu isällä, ei vastaa puheluihin eikä viesteihin
Ei halua tulla käymään luonani. Mitä tekisitte? Jatkaisitte soittamisen yrittämistä ja viestin laittoa, vai antaisitte olla?
Tilanne on minulle todella vaikea, sydän on riekaleina tilanteen johdosta.
Kommentit (78)
Millaiset välit isän kanssa? Olisiko mahdollista, että sinä menisit käymään heidän luonaan? Yritä vain jaksaa olla kiinnostunut lapsesta antaen tietysti hieman tilaakin, jossain vaiheessa tuo vaihe menee ohi.
Ei ole mahdollista mennä käymään isän luona. Välit on huonot. Isä toimillaan laittanut lapset valitsemaan vanhempien välillä ja puhuu minusta katkeroituneena sekopäänä jonka pitäisi mennä hoitoon. Myös lapsi toistaa näitä isänsä sanoja.
En kuitenkaan ole katkera, enää, olen ylittänyt sen vaiheen aikoja sitten, enkä ole sekopää, vaikka rikkinäinen tästä kaikesta olenkin.
Mitä pidempään nuori kuuntelee vain isänsä kantaa asioihin, sen todellisempi siitä hänelle tulee.
Kaikki minun viestit näytetään isälle, ja ne käännetään minua vastaan, ihan sama mitä laitan.
Ehkä etäisyys on ainoa vaihtoehto.
Itseäni hoidan kuntoon monin tavoin kokoajan.
Jos on yhteishuoltajuus tai tapaamisoikeus? Asiasta otetaan yhteys sosiaivirasto lastenvalvojaan heti.Ei tänne.
Nyt saat maistaa sitä lääkettä mitä tuhannet isät joiden lapsi on äidillä joutuvat maistamaan!
Yhteishuoltajuus on. Virallisia sopimuksia ei. Ei se lastenvalvojakaan voi auttaa. Ei kukaan voi. Kun ton ikänen saa itse päättää eikä halua olla minun kanssa tekemisissä.
Tutulta kuulostaa, lapset pelinappuloina. Ei omalta kohdalta mutta läheltä seuranneena.
itse olet valinnoillasi ja tekemisilläsi tilanteen aiheuttanut.
Voisitkohan laittaa esimerkin millaisia viestejä laitat, jos ne kerta voidaan jotenkin kääntää sua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Tutulta kuulostaa, lapset pelinappuloina. Ei omalta kohdalta mutta läheltä seuranneena.
Lastensuojelu vielä tukee siihen että lapsi päättää itse. Mutta jos lapsi asuisi luona niin silloin taas pitäisi puuttua kaikkeen. Teinit saavat päättää enemmän itse kuin huoltajat. Kiusaamista, ei ole hyväksi nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan syystä on isällä.
Kyllä opitte kun omalle kohdallenne sattuu. Narsisteilla on samat oikeudet kuin Jumalalla, kiusaaminen on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
itse olet valinnoillasi ja tekemisilläsi tilanteen aiheuttanut.
Kaikki ei ole kuten sinä. Lähi manipuloi lasta ja te olette sitä mieltä että hajoo siihen? Ei mikään ihme tämä Suomen katastrofaalisen huono tilanne nuorten kanssa. Ei mitään arvostusta.
Miksei narsistihullut ole vielä löytäneet tätä ketjua???
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista mennä käymään isän luona. Välit on huonot. Isä toimillaan laittanut lapset valitsemaan vanhempien välillä ja puhuu minusta katkeroituneena sekopäänä jonka pitäisi mennä hoitoon. Myös lapsi toistaa näitä isänsä sanoja.
En kuitenkaan ole katkera, enää, olen ylittänyt sen vaiheen aikoja sitten, enkä ole sekopää, vaikka rikkinäinen tästä kaikesta olenkin.
Mitä pidempään nuori kuuntelee vain isänsä kantaa asioihin, sen todellisempi siitä hänelle tulee.
Kaikki minun viestit näytetään isälle, ja ne käännetään minua vastaan, ihan sama mitä laitan.
Juuri noin sadat tuhannet yh-äidit tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Miksei narsistihullut ole vielä löytäneet tätä ketjua???
Johan se tuossa pari viestiä sinua ylempänä oli 😆
Vierailija kirjoitti:
Paskaa. Tuo on naisten tapa toimia, miehet eivät sitä harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yhteishuoltajuus tai tapaamisoikeus? Asiasta otetaan yhteys sosiaivirasto lastenvalvojaan heti.Ei tänne.
14 v saa jo itse päättää missä asuu, tapaako, jne.
Jatka yhteydenpitoa, mutta älä pommita, äläkä kuormita lasta. Älä puhu sinun ongelmistasi, älä isänsä ongelmista, ei parisuhteen entisistä ongelmista, eikä mistään ikävästä. Laita korkeintaan tyyliin viesti viikossa. Voit sanoa, että kaipaat lasta ja ikävöit, mutta älä voivottele tai suurentele asiaa, vaikka se onkin sinulle tärkein asia.
Itse ehkä antaisin olla ja parantelisin itseäni ja riekaleina olevaa sydäntä.. Kukaan ei edes oma äiti voi pakottaa ketään vastaamaan. Ehkä vaikea uskoa, mutta jos pieni etäisyys tekee hyvää? Koita etsiä tukea itsellesi :)