Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua ettei kiinnosta?

Vierailija
19.11.2023 |

Tätä ollaan pohdiskeltu paljon. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa naiset?!

Vierailija
2/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset odottavat, että miehet lähestyvät. Jos eivät lähesty, niin sitten valitetaan. Miesten kun "pitää" tehdä aloitteita.

Kun miehet sitten lähestyvät, niin naiset valittavat, että mikseivät jätä rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeus lukea naisten ajatuksia, monesti pelkkä ystävyys ajatellaan kiinnostuksen merkkinä.

Vierailija
4/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä ihana ja kaunis kun kaikki miehet kuolaavat perääsi.  Kyllä käy kateeksi.

Vierailija
5/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset odottavat, että miehet lähestyvät. Jos eivät lähesty, niin sitten valitetaan. Miesten kun "pitää" tehdä aloitteita.

Kun miehet sitten lähestyvät, niin naiset valittavat, että mikseivät jätä rauhaan.

Saahan sitä lähestyä mutta jossain vaiheessa pitäisi tajuta luovuttaa. Ennenkuin naisen tarvitsee estää ja tyyliin hakea lähestymiskieltoa.

Vierailija
6/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse käyttäydyt miesten kanssa? Annatko singaleita vääriä?Ei pidä yleistää kuitenkaan kyseistä asiaa. Vanhempana naisena ja näkymätömänä.En tuo itseäni esille ja pukeudun mitätömästi. Uusi iskupaikka on kuitenkin jonkun moisilla Vanhemilla miehillä uloilutiet. Isot kaupat,Kesällä esim uimarannat Helsingin aluella.Tarkailevat yksin liikkuvia naisia ikään katsomatta.Oletavat ovat sinkkuja,kun yksin liikkuu kaupaan ja kävelytit,metsä tiet. ymm.Itse saanut riesaksi vanhemman miehen. Olen Vaihtanut kellon ajat liikkua.Jopa prisman Cittariin. Lähestyy ulkona.Kävelee rinnalla,vesipulossa viinaa,luulee ei haise..Julkistahan paikat tiet ymm muut on vapaa kävellä kaikien ihmisten.Tätä jatkunut yli 1 vuosi.Viimeksi sanoin tiellä.Jätisit rauhaa,ei kiinosta. Miljoona kertaa samaa ja ettet kiinosta minua.Hän tokasi  humalassa: Et ole minkään näköinen ,ei sinulla varaa valita miestä.

Vierailija
7/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä lähestyä mutta jossain vaiheessa pitäisi tajuta luovuttaa. Ennenkuin naisen tarvitsee estää ja tyyliin hakea lähestymiskieltoa.

Jotenkin minulle syntyy sellainen vaikutelma, että sinua tuskin miehet ahdistelevat...

Vierailija
8/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse käyttäydyt miesten kanssa? Annatko singaleita vääriä?Ei pidä yleistää kuitenkaan kyseistä asiaa. Vanhempana naisena ja näkymätömänä.En tuo itseäni esille ja pukeudun mitätömästi. Uusi iskupaikka on kuitenkin jonkun moisilla Vanhemilla miehillä uloilutiet. Isot kaupat,Kesällä esim uimarannat Helsingin aluella.Tarkailevat yksin liikkuvia naisia ikään katsomatta.Oletavat ovat sinkkuja,kun yksin liikkuu kaupaan ja kävelytit,metsä tiet. ymm.Itse saanut riesaksi vanhemman miehen. Olen Vaihtanut kellon ajat liikkua.Jopa prisman Cittariin. Lähestyy ulkona.Kävelee rinnalla,vesipulossa viinaa,luulee ei haise..Julkistahan paikat tiet ymm muut on vapaa kävellä kaikien ihmisten.Tätä jatkunut yli 1 vuosi.Viimeksi sanoin tiellä.Jätisit rauhaa,ei kiinosta. Miljoona kertaa samaa ja ettet kiinosta minua.Hän tokasi  humalassa: Et ole minkään näköinen ,ei sinulla varaa valita miestä.

Kannattaisi ehkä panostaa oikeinkirjoitukseen.

Vierailija
9/44 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähesty naisia enää juuri koskaan. Liian moni on käynyt koppavaksi ja nenäkkääksi. Liian moni on #metoo. 

Olkoot rauhassa keskenään tai tulkoot itse lähestymään, jos siltä tuntuu.

Vierailija
10/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö minun kysyä  tuttavanaiselta lupa jo tykkään koittaa hänen tissiä vaatteitten päältä.  Jos lupa tulee niin pitääkö kysyä erikseen  koittaa paljasta tissiä.

Vierailija
11/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he tajuavat. He vain eivät kunnioita sitä, mitä toinen haluaa tai ei halua. 

Vierailija
12/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla naisen kirjoittama tämä.

Vierailija
13/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka:

Sen pitkän ja komean miehen pitäisi ymmärtää oma-aloitteisesti lähestyä naista, ja niiden tavismiesten pitäisi ymmärtää olla lähestymättä naisia. 

Ja kun todellisuus ei toimi näin, alkaa valitus.

Vierailija
14/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän ne tajua sitäkään että kiinnostaa.Ajatusten lukeminen saattaa olla hankalaa kun nainen ei voi sanoa ääneen mitä haluaa.

Vierailija
15/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajuan, mutta tunteitani en voi sammuttaa. Toki en siis lähesty häntä enää, paitsi mitä nyt työasioissa on pakko.

Vierailija
16/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellä tässä on viinaa vesipullossa?

Vierailija
17/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitääkö minun kysyä  tuttavanaiselta lupa jo tykkään koittaa hänen tissiä vaatteitten päältä.  Jos lupa tulee niin pitääkö kysyä erikseen  koittaa paljasta tissiä.

Ööh, kyllä. Auttoiko?

Vierailija
18/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietynlaista kiusaamista siitä hyvästä että kohde ollut epäkohtelias, ystävällismielinen toista kunnioittava torjunta menee perille yleensä. 

Vierailija
19/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähesty naisia enää juuri koskaan. Liian moni on käynyt koppavaksi ja nenäkkääksi. Liian moni on #metoo. 

Olkoot rauhassa keskenään tai tulkoot itse lähestymään, jos siltä tuntuu.

Eli liian moni on siis ahdistelun uhriksi joutunut aiemmin? Ja tämä on heidän syytänsä ja loukkaus sinulle?

Vai kenties...sinä olet yksi niistä tolloista, jotka eivät tiedä, mitä metoo tarkoittaa? :D "Liian moni on #metoo" LOL

Vierailija
20/44 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä murheita siellä Hesassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi