Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ällöttää toisten kodeissa? Nyt saa avautua!

Vierailija
18.11.2023 |

Ystävä kutsui tänään luokseen lounaalle. Kaunis ajatus, mutta ruokahalu katosi täysin, kun olin ottamassa aterimia ja aterinlaatikko oli täynnä ruuanmuruja. Kiva sieltä sotkun keskeltä ottaa "puhtaat" aterimet! 🤢 Pöydän lähettyvillä kävellessä tuntui murut myös sukanpohjissa. En tiedä onko sitten sellainen asia, johon hän ei itse niin kiinnitä huomiota, mutta vieraana kyllä ei houkutellut syömään tuo ympäristö.

Mitkä (pienet ja isot) asiat teitä ällöttää toisten kodeissa? 

Kommentit (1773)

Vierailija
841/1773 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeritoukat, paperitoukat. Näitä näkyy monesti ihmisten kylppäreissä jopa seinillä.

Näille ei aina mahda mitään, ainakaan kovin nopealla aikataululla. Ja jos esim. krstaloasunnosta kyse, niin nämä ovat usein pesiytyneet jo koko taloon, joten yksittäisen asunnon asukas voi yrittää päästä niistä vaikka kuinka kovasti eroon - mutta ne tulevat aina vain nnapuriasunnoista takaisin. :/ Ikävä juttu, sinänsä. :(

Kovin vaarallisia nämä eivät kuitenkaan ole, jos ei aivan hirveä invaasio ole, että ruokakaapeissakin jo pyörivät. Yleensä kuitenkin vain kylppäreissä ja listojen alla, lattioilla, ja syövät useimmiten hiilihydraatti- ja selluloosapohjaisia juttuja, kuten pahvia tai tapettiliisteriä...

Vierailija
842/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikkaat vihreät kuulat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahiki haisee jo eteisessä. Likaiset pyyhkeet. Tumma vessanpönttö. Likaa siellä täällä... ja sit selitellään. Ei tarvitse olla nuoltua kenenkään kotona, mutta jos on joka paikka rempallaan ja pölyistä ja epäsiistiä, tulee ällö olo. 

Vierailija
844/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän perheen, jossa oli miehille oma wc. Perusteena, että kusevat seinille ja haisevat niin pahalle, että siivooja kävi kerran kuussa pesemässä wc:n.

Meillä on. Ja pönttö ja lattia sen näköiset. En jaksa enää edes nipottaa.

Vierailija
845/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-pöntön kansi auki. Epähygieenistä ja oksettavaa, pienet paskapartikkelit leviää siinä taloudessa joka paikkaan kylpyhuoneessa aina kun joku vetää vessan.

Vierailija
846/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan lämmin lisää useimpia neurologisia kipuja, sekä lisää veritulppariskiä. Aktivoi kaskadia ym.

-dr 

Vierailija
847/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot kulutetut palasaippuat, likaiset, eri kokoiset ja muotoiset. Haisee ankealta? Jos on vahingossa jäänyt, ei se mitään. Ehkä vieraalle omat pyyhkeet ja saippuat, kipot.

Vierailija
848/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylppäri-wc ja saippua, pyyhe. Odotan että vieraalle on oma puhdas suojattu kuiva saippua tai pumppupullo jonka osa on puhdas johon kosketaan, sekä pyyhe - mielellään erillään wc:n bakteeri-ilmasta. Ettei tahmaisilla käsillä kaikki hipelöidä samaa saippuapulloa ja pyyhettä. Wc on kolibakteerien mekka ja ne pyrkivät kohti ihmistä.

Millä tavalla kolibakteerit pyrkivät kohti ihmistä?

Vierailija
849/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisit huolen omista asioistasi.

Vierailija
850/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jossain, ihmistenkin asunnoissa, on persuja ja muitakin psykopaatteja. YÄK ! Pitää ainakin laittaa rahakukkaronsa turvalliseen paikkaan.

Vierailija
851/1773 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat lapset ja kissat ja kaikki on valkoista. 

Vierailija
852/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni luona wc ja kylpyhuone ovat sen näköiset, että minä ne olen tainnut viimeksi siivota silloin kun vielä heidän luona asuin. Ja siitä on jo yli kymmenen vuotta aikaa... Ihan täysjärkisiä ihmisiä ovat, niin en ymmärrä miten eivät itse näe ja haista miten järkyttävään kuntoon nuo tilat ovat menneet? 

Vierailija
853/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempieni luona wc ja kylpyhuone ovat sen näköiset, että minä ne olen tainnut viimeksi siivota silloin kun vielä heidän luona asuin. Ja siitä on jo yli kymmenen vuotta aikaa... Ihan täysjärkisiä ihmisiä ovat, niin en ymmärrä miten eivät itse näe ja haista miten järkyttävään kuntoon nuo tilat ovat menneet? 

Hei, tämä ihan ilman piruiluja. Onko sun vanhemmat iäkkäitä? jos eivät enään itse jaksa/kykene huolehtimaan itse                siivoamisista. olisiko ratkaisu palkata siivoaja tai sinä auttaisit?

Vierailija
854/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus. 

Vierailija
855/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tämä ihan ilman piruiluja. Onko sun vanhemmat iäkkäitä? jos eivät enään itse jaksa/kykene huolehtimaan itse                siivoamisista. olisiko ratkaisu palkata siivoaja tai sinä auttaisit?

Molemmat ovat vasta vähän päälle viisikymppisiä, varsin hyväkuntoisia ja työelämässä. Huomiona että isä pyörittää maatilaa, äiti käy töissä muualla. Maalla lika ja sen määrä on melko suhteellinen käsite muutenkin, mutta en ole tuollaiseen asunnon törkyisyyteen törmännyt edes tuttujen maatiloilla. 

Vierailija
856/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaan pölyn kuorruttama wc,pöntössä kiinni kahdenkymmenvuoden kakkaroiskeet,lavuaarin reunalla mukeissa rähjäiset hammasharjat ja peili niin likainen ettei oma naama näy. Sokeritoukkia vilistää seinillä ja lattialla. Käsipyyhe on märkä ja haisee.

Vierailija
857/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa ei pesty pyyhkeitä "kun puhdasta ihoahan niihin kuivataan". Kerran vahingossa pesin yhden kylpypyyhkeen.  Tuli beessi-turkoosi pyyhkeestä valko-siniraidallinen. Oli pakko kiireesti pestä muutkin pyyhkeet ettei erotu joukosta. 

Vierailija
858/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppilassa ei pesty pyyhkeitä "kun puhdasta ihoahan niihin kuivataan". Kerran vahingossa pesin yhden kylpypyyhkeen.  Tuli beessi-turkoosi pyyhkeestä valko-siniraidallinen. Oli pakko kiireesti pestä muutkin pyyhkeet ettei erotu joukosta. 

🤢En edes halua tietää mitä kaikkia bakteereja niissä on mahtanut olla. Varmaan coli bakteeria, jos vessaa on huuhdottu kansi auki

Vierailija
859/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢En edes halua tietää mitä kaikkia bakteereja niissä on mahtanut olla. Varmaan coli bakteeria, jos vessaa on huuhdottu kansi auki

Eiköhän nuo coli bakteerit olisi jo pyrkineet ihmisiä kohti ja pyyhe olisi näyttänyt puhtaalta

Vierailija
860/1773 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käytävät sekajätevuorien seassa paljastavat, että siellä on lattia eikä maapohja, hyi helvetti.