Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako kellekään kouluikäisen lapsen totaali-yh äiti seurustelukumppaniksi

Vierailija
18.11.2023 |

Minulla olisi nyt lapseni kasvettua hieman isommaksi tilaa uudelle parisuhteelle, mutta minua pelottaa mennä sinkkumarkkinoille, koska ajattelen, etten kelpaa kenellekään kuitenkaan. Minulla ei ole lapsivapaata juuri koskaan, paitsi pystyn kyllä palkkaamaan lapsenvahdin välillä ihan hyväpalkkaisen työn vuoksi. Lähinnä olisi kiva tuntea perhosia vatsassa ja viettää yhteistä aikaa silloin tällöin. 

Voisiko miehet kertoa mielipidettään asiaan, onko totaali-yh ihan täysin poissuljettu kumppaniehdokas? En haluaisi ilkeitä viestejä, kun olen muutenkin jo niin surullinen ja pelokas.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin vuosia totaali-yh, hyvin kelpasin kymmenille miehille, joista itse kelpuutin seurusteluun muutaman. Olen tapaillut vain isämiehiä, eli heilläkin lapsia.

Ennen kouluikää en treffaillut ketään, keskityin lapseen. Kysy ennemmin niinpäin, että kenet sinä kelpuutat sinun ja lapsesi elämään. 

Se jälkeen kun sain lapsen, olen ollut paljon tarkempi siitä kenet päästän elämääni. En ole yrittänyt kelpuuttaa itseäni kellekään. Jos ei kelpaa, parempi olla yksin. Nykyään olen naimisissa hyvän miehen kanssa, molemmilla lapsia. Jos lapseni olisi jollekin ongelma, en todellakaan miettisi omaa kelpaamistani - sellainen mies ei kelpaisi minulle, joka ei suhtaudu lapseeni hyvin.

Suosittelen miehiä, joilla itsellään lapsia, he ymmärtävät itsekin vanhempina paremmin, että lapsi sitoo ja menee etusijalle ajankäytössä ja muussakin. 

Vierailija
42/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Kersa kertoo impulssikontrollin puuttesta ja elämänhallinan ongelmista. Kunnon naiset pitää perheensä kasassa, alilaatuiset ja laaduttomat.... ne on just noita yh :oita. Ei luonnollisestikaan koske leskejä.

Leskejä :D

Ymmärrän, tunne on molemminpuolinen. Tykkään älykkäistä miehistä, jotka osaavat kielioppisäännöt

ap

No voi nyt vttu! Leskejä tai läskejä, ihan sama :D

Niin, ehkä sinulle :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä  miksi ei kelpaisi? Sinkkumarkkinat on täynnä myös eronneita isimiehiä, joista osa ei tapaa lapsiaan, osalla 50/50 ja osa ihan yksinhuoltajina. 

Vierailija
44/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka sulla olis seitsemän lasta ja oisit ihan kauhee mätisäkki niin seuraa löytyy viikon jokaiselle päivälle!

Vierailija
45/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaa yksinhuoltaja sillä seurustelin aikoinaan naisen kanssa jolla oli kaksikin lasta mutta kelpaako sinulle kunnollinen mies joka on työtön.

No eikun noi yhärit etsii elintason nostajaa.

Entä kun elintaso ei nouse? 

Mulla on aika hyväpalkkainen työ ja mukava kämppä ja auto, enkä tarvitse miestä omaa elämääni kustantamaan vaan rakkaaksi kumppaniksi. Ihan fiksu perusmies kelpaisi

ap

Vierailija
46/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyydy yh-naisiin.

Vierailija
47/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjussa alapeukutetaan miehiä, jotka ei kelpuuta yksinhuoltajaa?

Vierailija
48/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi ihan ensin hoitaa oma itsetunto kuntoon. Jos etsit kumppania sillä asenteella, että huolisipa joku ja kelpaisimpa jollekkin, tulet saamaan jonkun todella paskan ihmisen. Sinun itsesi pitäisi miettiä kelpaako sinulle joku, varsinkin kun kuviossa on lapsi/lapsia, joiden turvallisuudesta olet vastuussa. Et voi päästää ketä sattuun lapsen elämään. 

Vierailija
49/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>Naiset kysyy miesten mielipidettä

>Miehet kertoo mielipiteensä

>Naiset ei pidä lukemastaan ja alapeukyttavat miesten kommentteja

Ei mennyt ihan putkeen naisilta, kun totuus siitä, että miehet ei kelpuuta yksinhuoltaja iskiä päin näköä ja nyt katkerina alapeukutetaan, jotta saadaan miehet muuttamaan mielipidettään! :D :D :D

Yksi nainen kysyi tässä ketjussa.

Vierailija
50/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaa yksinhuoltaja sillä seurustelin aikoinaan naisen kanssa jolla oli kaksikin lasta mutta kelpaako sinulle kunnollinen mies joka on työtön.

Mulla on aika hyväpalkkainen työ ja mukava kämppä ja auto, enkä tarvitse miestä omaa elämääni kustantamaan vaan rakkaaksi kumppaniksi. Ihan fiksu perusmies kelpaisi

ap

Tuolla kombolla ja anteeksi pyytelevällä asenteella saat jonkun loismiehen, joka käyttää sinua hyväksi taloudellisesti. Näitä on ihan jäätävä määrä Tinderissä. Muuttavat saman tien luoksesi makaamaan sohvalle.

Vierailija
51/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjussa alapeukutetaan miehiä, jotka ei kelpuuta yksinhuoltajaa?

Koska yksinhuoltajat ei voi sietää meitä, jotka ei kelpuuta yksinhuoltajia. Ja palstan miesvihaajat asettuu aina naisten puolelle. Alapeukuilla yrittävät saada meidät miehet luulemaan, että on väärin, kun emme kelpuuta yksinhuoltajia. M28

Vierailija
52/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu varmaan pitkälti siitä, että haetko miestä tasa-arvoiseen ja myös häntä kunnioittavaan parisuhteeseen, vai haetko miestä vain lisukkeeksi nykyelämääsi. Miehen pitää olla osa kakkua, ei pelkkä kirsikka.

Vierailija
53/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu varmaan pitkälti siitä, että haetko miestä tasa-arvoiseen ja myös häntä kunnioittavaan parisuhteeseen, vai haetko miestä vain lisukkeeksi nykyelämääsi. Miehen pitää olla osa kakkua, ei pelkkä kirsikka.

Miksi?

Vierailija
54/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi ihan ensin hoitaa oma itsetunto kuntoon. Jos etsit kumppania sillä asenteella, että huolisipa joku ja kelpaisimpa jollekkin, tulet saamaan jonkun todella paskan ihmisen. Sinun itsesi pitäisi miettiä kelpaako sinulle joku, varsinkin kun kuviossa on lapsi/lapsia, joiden turvallisuudesta olet vastuussa. Et voi päästää ketä sattuun lapsen elämään. 

Kiitoksia, en tullut tähdentäneeksi, että jonkinlaiset kriteerit on olemassa kuitenkin. En ikinä huolisi sellaista miestä, jolla ei olisi elämänhallinta suurissa linjoissa kunnossa ja joka ei olisi fiksu ja empaattinen. Joskus kuitenkin itsesäälissä kieriskellessä miettii, että huolisiko minua kukaan, vaikka oikeasti en itse huolisi ketä tahansa.

ap

Vierailija
55/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tyydy yh-naisiin.

Sama täällä. Miehen täytyy hyötyä naisesta ja yksinhuoltaja ei tuo mitään lisäarvoa miehen arkeen. M28

Vierailija
56/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap:lla ole ollut tuollainen asenne, että huolispa joku tai kelpaispa jollekin. Hänhän vain kyseli millainen tilanne sinkkumarkkinoilla on hänen tilanteessaan. Kyllä ap:kin varmasti miettii, että kuka hänelle kelpaa eikä ota ketä tahansa, kun on tähänkin asti pärjännyt yksin. Vaikeahan sitä olisi tehdä karsintaa, jos ei olisi yhtään ehdokkaita, eli kyllä se on ihan aiheellinen pohdinta, että onko hänelle tarjontaa, josta voi sitten alkaa karsimaan omilla kriteereillä.

Vierailija
57/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia. Toki antaisin hänelle saman verran ellei enemmänkin, mikäli se tuntuisi oikealta.

ap

58/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun serkku on lähes totaali-yh, kun lasten isä tapaa lapsiaan päiväseltään ehkä kerran kuussa ja mun serkku alkoi seurustella uuden miehen kanssa kun lapset olivat iältään 0,5-2,5-vuotiaita.

Vierailija
59/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tyydy yh-naisiin.

Sama täällä. Miehen täytyy hyötyä naisesta ja yksinhuoltaja ei tuo mitään lisäarvoa miehen arkeen. M28

Täytyy hyötyä naisesta? Nainen on vain hyödyke sulle. 🙄

Vierailija
60/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuolla kombolla ja anteeksi pyytelevällä asenteella saat jonkun loismiehen, joka käyttää sinua hyväksi taloudellisesti. Näitä on ihan jäätävä määrä Tinderissä. Muuttavat saman tien luoksesi makaamaan sohvalle.

Niin.. ehkä minun pitäisi olla itsevarmempi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi