Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako kellekään kouluikäisen lapsen totaali-yh äiti seurustelukumppaniksi

Vierailija
18.11.2023 |

Minulla olisi nyt lapseni kasvettua hieman isommaksi tilaa uudelle parisuhteelle, mutta minua pelottaa mennä sinkkumarkkinoille, koska ajattelen, etten kelpaa kenellekään kuitenkaan. Minulla ei ole lapsivapaata juuri koskaan, paitsi pystyn kyllä palkkaamaan lapsenvahdin välillä ihan hyväpalkkaisen työn vuoksi. Lähinnä olisi kiva tuntea perhosia vatsassa ja viettää yhteistä aikaa silloin tällöin. 

Voisiko miehet kertoa mielipidettään asiaan, onko totaali-yh ihan täysin poissuljettu kumppaniehdokas? En haluaisi ilkeitä viestejä, kun olen muutenkin jo niin surullinen ja pelokas.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et ole ylipainoinen ja annat myös sitä joka tapaa olla naisella tiukin.

Se asia ei kuulu sulle. Pidä huoli sun omista asioista.

Vierailija
22/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu minkälaisen suhteen haluat ja haluatko lisää lapsia. Haluatko siis että mies muuttaisi lopulta luoksesi? Homma vaikeutuu varmaankin mitä enemmän löytyy jälkikasvua ja se että on totaali-yh on mielestäni vaik hyvä, ettei joku vanha äijä pyöri jatkuvasti jaloissa. 

Se riippuisi siitä, millaiseksi suhde muodostuu. En osaa tarkkaan vielä sanoa, kun olen jo niin pitkään asunut lapsen kanssa kahdestaan, että ajatukseen yhdessä asumisesta jonkun toisen kanssa tarvitsisi vähän totutella. Mutta jos rakastuisi oikein kunnolla ja tunne olisi molemminpuolinen, niin ehkä yhdessä asuminen olisi kuitenkin ehkä se ihanteellisin vaihtoehto, luulisin.

ap

No jos vielä olet valmis hankkimaan lisää lapsia niin ei tuo itselleni ainakaan mikään ihan mahdoton tilanne olisi. Eli kyllä varmasti miehen löydät 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa yksinhuoltaja sillä seurustelin aikoinaan naisen kanssa jolla oli kaksikin lasta mutta kelpaako sinulle kunnollinen mies joka on työtön.

Vierailija
24/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miettisit niin päin, millainen mies kelpaa sinulle.

Vierailija
25/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, mutta pitää löytää se oikea mies, eikä se ole ollenkaan helppo juttu. Miehet tuppaa useimmiten huijaamaan tarkoitusperissään, harva haluaa "isäksi isän paikalle."

Mutta, kun löydät oikean, niin kyllä sinä sen sitten huomaat.

Esimerkiksi itselleni ei olisi ongelmaa asiassa. Olen eronnut ja lapset kuuluvat elämääni nytkin, yhteishuoltajuudessa. Jos tutustuisin sinuun, niin tottakai lapsesi kuuluisi perheeseeni ihan samalla tavoin kuin sinäkin. 

-M46

Vierailija
26/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ottaa mieluummin sellaisen naisen, jolla ei pyöri eksä kuvioissa, kuten usealla yhteishuoltajalla pyörii. Alussa kannattaa laittaa lasta hoitoon niin paljon kuin mahdollista, jotta saatte rauhassa aikaa tutustua eikä toisen mielenkiinto lopahda siksi, ettei sinulla ole ikinä aikaa hänelle eikä suhteenne pääse syventymään.

Vierailija
27/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Kersa kertoo impulssikontrollin puuttesta ja elämänhallinan ongelmista. Kunnon naiset pitää perheensä kasassa, alilaatuiset ja laaduttomat.... ne on just noita yh :oita. Ei luonnollisestikaan koske leskejä.

Leskejä :D

Ymmärrän, tunne on molemminpuolinen. Tykkään älykkäistä miehistä, jotka osaavat kielioppisäännöt

ap

Vierailija
28/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin monesti aatellaan tai halutaan ylläpitää mielikuvaa, jossa yksinhuoltaja taikka "vain" laps(i)en lähivanhemman kanssa olisi, jotenkin helpommin ja mutkattomammin muodostaa parisuhde. 

Jos näet itselleni kävisi niin, että syystä tai toisesta joutuisin yksinhuoltajaksi tai ainaostaan lapsieni lähivanhemmaksi, niin olisin kyllä varmasti, tai ainakin juuri nyt haluan niin uskoa ja ajatella, että olsin varmasti paljon tarlempi siitä kenen kanssa saattaisin harkita parisuhteeseen asettumista kuin tilanteessa, jossa minulle ei olisi lapsia.

En usko tämän olevan mitenkään riippuvainen sukupuolesta.

Olisin myös ennakkoluuloinen sellaista yksinhuoltajaa (tai vain laps(i)en lähivanhempaa kohtaan) joka kertoisi kyllä, että hänellä on jälkikasvua mutta he olisivat jotenkin toissijaisia tai sellaisia, joiden kanssa hän ei haluiaisi olla tekemisissä; vaikka siihen saattaisikin olla jokin erityinen syy, miksei haluaisi.

Mutta kaikki tämä edellä kertomani on paljossa kuvitelmaani, koska voi olla, että jos eroaisin riippumatta siitä miten lapset tulisivat sitten asumaan ja elämään. niin ero olisi minulle niin riipaieva asia, että en hetkeen näkisi ja tuntisi mitään tai se ikäänkuin sumentaisi -toivottavassti korkeintaab vain hetkeksi- mieleni, jolloin sitä saattaisinkin löytää itseni hakemasta laastaria tai mitä tahansa, joka näyttäisi ensivilaksiulta (ei välttämättä tarkemmin katsoessa) tuovan pientä valoa synkkyyteeni.

- Enkä näin kirjoittaessani halua vähätellä tai arvostella kenenkään eroa. Jokainen ero on omanlaisensa ja saattaa olla osalle jopa parempi ratkaisu kuin jatkaa yhdessä ja kuvitella, että lapset eivät aisti ja tunne miten äätävät ja kuolleet välit vanhemmilla on. Vanhemmilla jotka kaiken muun ohessa näyttäsivär esimerkkiä siitä miten yksin toimii (tai on toimimatta) tai yhdessä vanhempina toimii (tai ovat toimimatta) yhdessä eritavoin silloin kun asuvat ainakin näennäisesti yhdessä, laps(i)en rinnalla 

Uskovainen mies

Vierailija
29/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaa yksinhuoltaja sillä seurustelin aikoinaan naisen kanssa jolla oli kaksikin lasta mutta kelpaako sinulle kunnollinen mies joka on työtön.

No eikun noi yhärit etsii elintason nostajaa.

Vierailija
30/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ei haittaa, kunhan juttu luistaa ja toisen seurassa viihtyy :) 

ap

Vierailija
31/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hyväksyy.

10 ensimmäistä vastaajaa täällä on s24:n inceleitä -ei mitään kokemusta naisista.

Mutta..

Mieti mitä haet.

Jos haluat "välillä laatuaikaa" kun lastenhoitaja katsoo lapsia, etsit seksiseuraa. Valikoimaa on paljon, mutta parisuhdetta etsivälle miehelle tuo ei riitä.

Jos etsit parisuhdetta, niin sitten te olette koko paketti. Miehen pitää myös hyväksyä lapsi.

Onhan niitä yh -isiäkin. Kelpaako sellainen?

Ei sulla ole mitään hätää!

Monet eroaa nykyään!

Se vaan, että kaikenlaista p**** on paljon tarjolla, fiksuja tapauksia vähän.

Vierailija
32/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä. Lähtökohtaisesti yh:t ei suuremmin kiehdo mutta on tullut vastaan myös poikkeuksia.

Vierailija
33/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvä perse ja tiukka pimppi.

Isot tissit unohtui.

Vierailija
34/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikun noi yhärit etsii elintason nostajaa.

Entä kun elintaso ei nouse? 

Vierailija
35/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en ikinä huolisi käytettyä naista. 

Etsi sinä vain neitsyitä rauhassa 40-vuotiaana. Muut nauravat sinulle.

Vierailija
36/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Kersa kertoo impulssikontrollin puuttesta ja elämänhallinan ongelmista. Kunnon naiset pitää perheensä kasassa, alilaatuiset ja laaduttomat.... ne on just noita yh :oita. Ei luonnollisestikaan koske leskejä.

Leskejä :D

Ymmärrän, tunne on molemminpuolinen. Tykkään älykkäistä miehistä, jotka osaavat kielioppisäännöt

ap

No voi nyt vttu! Leskejä tai läskejä, ihan sama :D

Vierailija
37/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Naiset kysyy miesten mielipidettä

>Miehet kertoo mielipiteensä

>Naiset ei pidä lukemastaan ja alapeukyttavat miesten kommentteja

Ei mennyt ihan putkeen naisilta, kun totuus siitä, että miehet ei kelpuuta yksinhuoltaja iskiä päin näköä ja nyt katkerina alapeukutetaan, jotta saadaan miehet muuttamaan mielipidettään! :D :D :D

Vierailija
38/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ei haittaa, kunhan juttu luistaa ja toisen seurassa viihtyy :) 

ap

No sitten vaan muutat tänne rauman suuntaan. Oon talven työtön mutta keväästä saakka kalastelen aika paljon ja herään yleensä kuudelta.

Vierailija
39/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hyväksyy.

10 ensimmäistä vastaajaa täällä on s24:n inceleitä -ei mitään kokemusta naisista.

Mutta..

Mieti mitä haet.

Jos haluat "välillä laatuaikaa" kun lastenhoitaja katsoo lapsia, etsit seksiseuraa. Valikoimaa on paljon, mutta parisuhdetta etsivälle miehelle tuo ei riitä.

Jos etsit parisuhdetta, niin sitten te olette koko paketti. Miehen pitää myös hyväksyä lapsi.

Onhan niitä yh -isiäkin. Kelpaako sellainen?

Ei sulla ole mitään hätää!

Monet eroaa nykyään!

Se vaan, että kaikenlaista p**** on paljon tarjolla, fiksuja tapauksia vähän.

Kiitos, ehkä tässä taustalla on pelkoa siitä, että jos lähtee ns. liian vakavin aikein liikkeelle, jompaakumpaa osapuolta alkaa pelottaa. Mutta viestisi laittoi ajattelemaan.

ap

Vierailija
40/98 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaa. Kuka niistä kelpaa sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän