Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostatte perheen isälle joululahjaksi?

Vierailija
18.11.2023 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuporakoneen ja kelkkalasit

Vierailija
22/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään. Koska olen itse se perheen isä. Tosin kukaan perheestä lapset tai vaimo (nykyinen ex) eivät ole koskaan ostaneet minulle mitään jouluna. Olen se joka ei saa mitään. Tosin en ole mitään toivonutkaan ja en tee itsestäni numeroa. Synttärini yleensä unohtuvat kiireiden keskellä ja en niistäkään ole pitänyt mitään meteliä. 

Tuohan on väärin! Ostaa tänä jouluna itsellesi kiva lahja, käske myyjän paketoida ja avaa jouluna. Ja kerro lapsillesi, että "minä toivon tänä jouluna..." Eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään. Koska olen itse se perheen isä. Tosin kukaan perheestä lapset tai vaimo (nykyinen ex) eivät ole koskaan ostaneet minulle mitään jouluna. Olen se joka ei saa mitään. Tosin en ole mitään toivonutkaan ja en tee itsestäni numeroa. Synttärini yleensä unohtuvat kiireiden keskellä ja en niistäkään ole pitänyt mitään meteliä. 

Tuohan on väärin! Ostaa tänä jouluna itsellesi kiva lahja, käske myyjän paketoida ja avaa jouluna. Ja kerro lapsillesi, että "minä toivon tänä jouluna..." Eikö niin?

Väärin tai ei, niin näin se vaan on aina mennyt. Itse kyllä olen aina katsonut kaikille sopivia lahjoja ja pitänyt huolen, että pyhät ja juhlat sujuvat leppoisasti. Kuten arkikin. Ehkä olen ollut aina se hiljainen puurtaja joka ei nosta itseään jalustalle niin olen myös jäänyt huomaamatta. Eihän se tunnu kivalta aina mutta asian kanssa on oppinut elämään. 

Vierailija
24/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin perheen isänä voin kertoa varmasti monen vastaavan suulla, että me emme tarvitse boxereita, sukkia, lämpökerrastoja, viskiä, kylpytakkia, lippuja Kiasmaan sen enempää kuin konserttiinkaan. Ei ole tarvetta kasvohoidolle, kahvakuulalle tai tekniikan maailman vuositilaukselle.

Tarvetta olisi noille kaalimadon ja sinfulin tuoterepertuaarille niin, että nainen niitä antaessaan myös antaisi lupauksen niillä leikkimisestä. Ekat sessiot vaikka heti joulupäivänä, kun lapset on saatu unten maille.

Vierailija
25/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestamppooneja.

Vierailija
26/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen perheen isästä puhut?

Niinpä. Mä en ole koskaan osallistunut mihinkään jouluisiin hyväntekeväisyyskerjäyksiin.

Vierailija
27/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omanne. Jos olisin sanonut vain isä, se olisi tarkoittanut lasten isoisää. Ap

Isäni on kuollut, samoin isovanhempani eikä mulla ole lapsia.

Vierailija
28/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynnysmatto sä olet.

Vierailija
29/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä jouluna osta kylpytakin ja kasan suklaapatukoita. Itse en saa mitään.

Mis on taas kännipäissään repinyt kylpytakkinsa ja lihonut lisää, joten ei sen vanhan paikkaaminen riitä. Eipä tuo arvosta mitään, mitä hankin, mutta ei mua haittaa. Voihan se sitten töissä valittaa fanilaumalleen, kuinka tylsiä lahjoja vaimo hankkii. Jättää toki mainitsematta sen, ettei itse hanki mitään.

Ja ne suklaat? Syö nekin kännipäissään ja selittää selvinpäin silmät kirkkaina, ettei syö koskaan mitään makeaa.

Suosittelen antamaan eropaperit joululahjaksi. Mitä teet juopolla ääliöllä, joka ei arvosta sinua?

Vierailija
30/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni harrastaa videopelejä. Ostin Alan Wake-pelistä tutun termarin. Jotain muutakin olisi kiva vielä keksiä.

Vierailija
31/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omanne. Jos olisin sanonut vain isä, se olisi tarkoittanut lasten isoisää. Ap

Tarkoitit siis perheenne isää. Tietysti joillekin perhe on oma äiti ja isä, jolloin kysymyksen voisi ymmärtää "mitä ostat isällesi". Jos taas haluat tietää mitä ihmiset ostavat miespuolisille kumppaneilleen, niin kannattaisi kysyä suoraan sitä. Jos yhteisten lasten olemassaolo on jostain syystä tärkeää, niin sen voi mainita vielä erikseen. Esim. "Mitä ostat miespuoliselle kumppanillesi, jonka kanssa sinulla on yhteisiä lapsia?"

Vierailija
32/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä jouluna osta kylpytakin ja kasan suklaapatukoita. Itse en saa mitään.

Mis on taas kännipäissään repinyt kylpytakkinsa ja lihonut lisää, joten ei sen vanhan paikkaaminen riitä. Eipä tuo arvosta mitään, mitä hankin, mutta ei mua haittaa. Voihan se sitten töissä valittaa fanilaumalleen, kuinka tylsiä lahjoja vaimo hankkii. Jättää toki mainitsematta sen, ettei itse hanki mitään.

Ja ne suklaat? Syö nekin kännipäissään ja selittää selvinpäin silmät kirkkaina, ettei syö koskaan mitään makeaa.

Mieti, tuollaisen miehen sinä olet ihan itse itsellesi valinnut. Vapaaehtoisesti katselet sitä vuodesta toiseen ja  ja ostat sille vielä lahjojakin. 

Vierailija
33/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miesten tamppooneja tietenkin, uutuuksia. Ei se kehtaa itse kuitenkaan ostaa. Pierre sitten vähemmän.

Vierailija
34/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin perheen isänä voin kertoa varmasti monen vastaavan suulla, että me emme tarvitse boxereita, sukkia, lämpökerrastoja, viskiä, kylpytakkia, lippuja Kiasmaan sen enempää kuin konserttiinkaan. Ei ole tarvetta kasvohoidolle, kahvakuulalle tai tekniikan maailman vuositilaukselle.

Tarvetta olisi noille kaalimadon ja sinfulin tuoterepertuaarille niin, että nainen niitä antaessaan myös antaisi lupauksen niillä leikkimisestä. Ekat sessiot vaikka heti joulupäivänä, kun lapset on saatu unten maille.

Sinä saat Vuokkoset-tamponeja! Kuuminta hottia, kaverit kadehtii.

Vierailija
35/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annat naisellesi pölynimurin/mopin tms. ja samalla lupauksen, että leikit sillä ympäri kämppää säännöllisesti pari kertaa viikossa?

Vierailija
36/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja kalsareita. Toivelahja. Merkkiä saa vain verkkokaupasta, joten kätevämpänä hoidan.

Meistä vanhemmista kumpikaan ei oikeasti tarvitse mitään (eikä halua mitään turhaa).

Vierailija
37/40 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijät odottaa kieli pitkällä mitenkään jouluvalmisteluihin osallistumatta seksiä mutta turha toivo. Nainen kaatuu rättiväsyneenä aattona petiin ja koomaa joulupyhät. 

Vierailija
38/40 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin tai ei, niin näin se vaan on aina mennyt. Itse kyllä olen aina katsonut kaikille sopivia lahjoja ja pitänyt huolen, että pyhät ja juhlat sujuvat leppoisasti. Kuten arkikin. Ehkä olen ollut aina se hiljainen puurtaja joka ei nosta itseään jalustalle niin olen myös jäänyt huomaamatta

Miesystävälläni sama. Vanhemmat, ex, 2 poikaa. Sanoi työpaikka ja muutamat asiakkaat, ainoa, keneltä oli saanut yli 10 v lahjan.

Meillä on aina annettu lahjoja ja saatu. Minä jopa ensimmäisenä isänpäivänä leivoin kakun ja annoin paketin nenäliinoja. Hänellä on ne aina loppu ja ostin ison paketin autoon ja niitä pieniä sitten mukaan otettavaksi.

Tänä vuonna saa kynän, ihan kunnon, mutta alle 100 e. Minä olen tehnyt paljon työtä karsimisessa, olen tuhansia laatikoita laittanut kiertoon muiden tarpeetonta. Miesystävällä on kallis maku ja on ostanut alussa timantteja jne. Osa on voitu palauttaa, osa on käytössä. 

Tänäkin vuonna olen tehnyt listan tavaroista, mitä haluan, esim Verson saunatakin. Tietää koon, saa ostaa millä kuosilla huvittaa. 

Koska teen töitä kotona, minulla on enemmän vapaa-aikaa. Siivoan, teen ruuan jne. Itse sain viime äitienpäivänä 7 h siivouksen kotiimme, jonka mies omistaa. Tämä tehtiin vielä yhtenä lauantaina, vietimme siivouksen ajan kaksin ulkona. Täydellinen lahja.

Vierailija
39/40 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Isä kuollut,puolisoa ei ole.Isälle vien kytilän jouluksi haudalle. Lapset aikuisia,asuvat todella kaukana perheineen, asuin paikka kunnaltani.

Vierailija
40/40 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kynnysmatto sä olet.

Millä perusteella väität näin? Pitäisikö tämän isän vaatimalla vaatia että muistetaan lahjoilla? Ja jos ei niin kiukutella pyhät ja muut päivät. 

Itse olet vielä täysi kakara joka ei ymmärrä, että on erilaisia ihmisiä olemassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi