Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukiketju - kuka muu on Koronassa?

Vierailija
18.11.2023 |

Viheliäinen tauti. Luulin, että olo olisi jo parempi, mutta tänään on ollut ihmeellisiä hermotuntemuksia, elohiiri kasvoilla ja keho ihan voimaton. Alkais jo riittää.

Onko muita? Miten menee? Meneekö hermo?

Kommentit (483)

Vierailija
301/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ollut kuumetta enää, ehdin olemaan jo toiveikas. No, nythän se nousee. Lääkkeet naamariin ja se on hyvää yötä!

Vierailija
302/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä teidän muiden lihakset tuntuu? Kipujen lisäksi muita tuntemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkin verran nilkat / pohkeet krampanneet. Jonkin verran myös hermovärinää.

Ap

Vierailija
304/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oudon tuntuiset. Tyhjät? Jos näin voisi kuvailla .. särkyä myös ja nykimistä. Oma lapseni heräsin yöllä kovassa kuumeessa ja sanoi, että ihan kuin ei olisi jalkoja ollenkaan. Eli aika moinen tuntemus ..

Vierailija
305/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös korona ollut joissain tutkimuksissa aiheuttanut myös masennusta ym? Mietin vain kun hyvä ystäväni, aina ollut energinen ym. Hän sairastui kotonaan, sai long covidin ja tällä hetkellä ollut ihan masentunut, sairaalassakin jopa...

Vierailija
306/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo maalailin toivetta siitä, että tänään kuumeeton päivä. Vaan ei... Just nousee taas... Mitähän mahtaa tulla huomisen jälkeen töihin paluusta 

Vierailija
307/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut oudon voimaton ja vetämätön olo noin viikon. Koronatesti näytti tänään negaa. Kuumetta ei ole. Voiko korona oireilla vain väsymyksenä? Olen nukkunut hyvin. 

Vierailija
308/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut oudon voimaton ja vetämätön olo noin viikon. Koronatesti näytti tänään negaa. Kuumetta ei ole. Voiko korona oireilla vain väsymyksenä? Olen nukkunut hyvin. 

Omasta kokemuksesta ainakin voin sanoa, että kyllä voi... En ole jaksanut katsella edes TV. Silmät on valon arat ja uni maittaa...

Vierailija
309/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha ja sit lähti makuaisti...

Vierailija
310/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla epätodellinen olo välillä

Vierailija
311/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut inhalaationa jotain keuhkolääkkeitä? Itse mietin pitääkö pyytää... Välillä kova paine tossa

Vierailija
312/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkeä ahdistaa itselläni ajoittain 

Vierailija
313/483 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, sairastupalaiset! Minä meinaan olla ainakin melkein kunnossa huomenna 💪🏻

Ap

Vierailija
314/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä muilla vaikuttaa? 

Itselläni kuumeilu on helpottanut, korkea kuume vaihtunut pieneen lämpöilyyn. Nenä on tukkoinen ja aamuin illoin olen saanut helpotusta sarvikuonohuuhtelusta. Yskää on myös edelleen. 

Vierailija
315/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanonut että korona on nyt pahempi ja ärhäkämpi oireiltaan kuin aikasemmat sairastetut koronat, voisiko se johtua siitä että rokotteista on jo niin pitkä aika että niiden teho on laskenut? Eikö thl ilmoittanut että yksi rokote antaa suojaa muutamaksi kuukaudeksi?

Meillä työpaikalla nyt koronaa paljon ja melkein puolet on kipeenä nyt. Oireina heillä kuumetta,kurkkukipua ja nenän vuotoa.

Vierailija
316/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sanonut että korona on nyt pahempi ja ärhäkämpi oireiltaan kuin aikasemmat sairastetut koronat, voisiko se johtua siitä että rokotteista on jo niin pitkä aika että niiden teho on laskenut? Eikö thl ilmoittanut että yksi rokote antaa suojaa muutamaksi kuukaudeksi?

Meillä työpaikalla nyt koronaa paljon ja melkein puolet on kipeenä nyt. Oireina heillä kuumetta,kurkkukipua ja nenän vuotoa.

Olen miettinyt ihan samaa. Sain rokotteet 6/21, 8/21 ja 1/22. Sairastuin koronaan 2/22. Nyt uudelleen ja tauti on todella sitkeä ja oireiltaan voimakkaampi mitä 1,5v sitten. Asiantuntijat hokee koko ajan, että todella epätodennäköistä saada vaikea tauti jos on saanut rokotteet ja sairastanut koronan. Kyllä tässä silti ihan hirveä olo on.

Oma tautini alkoi pelkällä nenän vuotamisella.

Vierailija
317/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli huolestuneita puheita vanhuksista ja keskustelua siitä, että tietää vanhuksia jotka eivät ole vielä sairastanut. Minä myös tiedän omat isovanhempani, jotka onnistuneet välttämään koronan vaikka liikkuvat ihan normaalisti ihmisten ilmoilla ym

Vierailija
318/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin kerran ja oli sen verran paha "lenssu" etten toista kertaa halua. Maski käytössä nyt ja aina.

Vierailija
319/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa on puuttunut kokonaan se sellainen kuumeeseen kuuluva lihassärky kun ei kunnon kuumettakaan ole ollut, mutta sellaisia kummia kramppimaisia ja äkkinäisiä kipuja on ollut ympäri kroppaa. Ihan kuin saisi jonkun sähköiskun tai joku tuikkaisi puukon milloin mihinkin. 

Lisäksi on välillä sellaista elohiirimäistä värinää ihan koko kropassa jossain syvällä eli se ei näy kuten vaikka silmäluomessa mutta tuntuu samanlaiselta. En tiedä onko tuo värinä jossain lihasten sisällä vaiko hermoissa mutta kummalta ja inhaltakin se tuntuu.

Vierailija
320/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla epätodellinen olo välillä

Tuo on ihan kauhein oire etenkin näin yksinasuessa vaikka ei sekään kyllä turvalliselta tunnu että saa välillä ottaa seinistä tukea vessaan mennessä ja suihkussa oli pakko istuutua lattialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän