Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, etten kuulu tähän yhteiskuntaan enää ollenkaan

Vierailija
18.11.2023 |

Vaikka olenkin näennäisesti menestynyt ja hyvätuloinen ihminen niin monta vuotta olen mennyt hammasta purren eteenpäin ja katsonut tätä kaikkea paskaa. Pari päivää sitten tuli uutinen miesten tamponeista ja muistin taas miten aivan kaikki on sekaisin ja pilalla. En enää tunnista tätä Suomea omakseni ollenkaan. Mitään tulevaisuudennäkymiä ei ole. Tekoäly vie työpaikat ja hyvinvointivaltiota ajetaan alas koko ajan. 50 vuoden päästä työpaikka on harvinainen etuoikeus kodin omistamisesta puhumattakaan. Kaikki muut osuu jossain betoniluukuissa 15 minuutin kaupungeissa ja syö jotain valtion toimittamia heinäsirkkapakkauksia. Kaupungista ei poistuta ellei sosiaalipisteet riitä ja jokaista liikettä valvotaan. 

Lähinnä käy sääliksi niitä jotka joutuvat tämän tulevaisuuden kokemaan. Itse ajattelin kärsiä töissä vielä pari vuotta ja säästää rahaa. Sitten myyn kaiken omaisuuden, ostan jostain erämaamökin ja ryhtyn erakoksi vielä kun sellainen on mahdollista. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pärjännyt missään ikinä. Päiväkodista lähtien olen ollut outo. Ja nyt lähes 50v olen pilannut koko elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän