Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä hyviä miehiä löytää?

Vierailija
18.11.2023 |

Mistä niitä hyviä miehiä löytää? Siis sinkkuja? 40+

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin joudun olemaan täällä peräkammarissani itsekseni ainakin lähelle joulua, koska naamani on niin pahasti ruvella ilmeisesti siihen saakka lääkinnällisten hoitojeni vuoksi. Sitten olen taas siloposkinen peräkammarin poika kylän raitilla.

Vierailija
102/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+35v naiset on ikävässä välitilassa.  Jos haluatte urheilullisen, komean, raittiin, keskustelukykyisen mukavan 40vee yksilön omaksi. Kilpailette ikähaarukan 20-40v naisten kanssa. 

Keskiverto 35 joutuu aikapaljon tyytymään parisuhde haussa, ikähaarukka alkaa olemaan reilusti yli oman iän. Mikäli ei ole mitään ylimääräisiä plussa tekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on taas täyttä diibadaabaa.

Kuten aina, naiset kertovat vain sen mitä miehestä haetaan lopulta. Eli sitoutuminen, rehellisyys, luotettavuus, kultainen sydän ja vaikka mitä.

Naiset jättävät kertomatta sen mikä ratkaiseen ensin. Koska millään yllä mainituista ei ola paskankaan väliä jos mies ei ensin sytytä naista ja saa naista miettimään olisiko tämä mies hyvä "sisältä".

Miten voi tulla yllätyksenä, että ensin pitää syttyä toisesta, ennen kuin ajattelee mitään enempää?

Vierailija
104/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytää hyvä päihteellisen miehen 😁

Vierailija
105/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Kiltti, kunnollinen, päihteetön, haluaa yhteisen elämän kanssani. 

Täältä vapautuu juuri yksi, mutta en taida heti olla valmis uuteen suhteeseen.  Onnea hakuun.

Vierailija
106/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvä mies, ja kuulun tuohon 40+ ikäluokkaan.

Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.

Toi saunominen ja suihkussa käymisen korostaminen harrastuksina kyllä laittaa aina naurattamaan näissä olavi-ilmoituksissa 🤣

Vierailija
107/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin me parhaat panokoneet Pattayan lomaparatiisista. Oota kun palaamme - aika väsyneinä ...

Vierailija
108/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudella on iso merkitys.

Ensimmäisellä kierroksella miehet olivat odotelleet vuosia että naiset juoksevat juoksunsa ja haluavat viimeinkin pariutua.

Kun yhtäkkiä ennen näkymättömillä miehillä olikin kysyntää, jopa siten että naiset olivat hyvin aktiivisia, se tuntui hienolta. Naisilla oli myös sen verran nuoruutta jäljellä, että he olivat seksuaalisesti haluttavia. ts. kroppa muistutti hedelmällistä naista eikä muumimammaa.

Kun naisten nuoruus ja miesten epätoivo löytää kumppani ovat historiaa, miehet ovat tarkempia siitä kenen kanssa haluavat seurustella. Koskee sekä ulkonäköä että luonnetta. Naisissa jyvät erottuvat akanoista. Laatunaisilla on yhä kysyntää, itsensä ylipainoiseksi mässännyt luksusmatkoista haaveileva perusmamma ei ole kiinnostava.

Vierailija
109/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on just näin. Kuka ottaa +35 naisen kuka rupsahtaa parissa vuodessa. Biologinen kello tikittää ym. Kun voi ottaa 28v 

Vierailija
110/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on just näin. Kuka ottaa +35 naisen kuka rupsahtaa parissa vuodessa. Biologinen kello tikittää ym. Kun voi ottaa 28v 

Merkittävä osa naisista rupsahtaa 28v tienoilla.

35+ iässä rupsahtaa se parhaimmisto.

40+ iässä hyvältä näyttää enää marginaalinen osuus naisista.

Katsokaa kroppaa. Ellei 40+ nainen oli ylipainoinen (ja tuossa iässä ylipaino on harvoin oikeissa paikoissa), muodot kuten perse ja reidet ovat mennyttä. Ei puhettakaan nuoren naisen kropasta joka saattaa olla superhoikka mutta silti perse on iso ja pyöreä, eivätkä reidetkään ole tikut.

Vierailija
111/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40-vuotiaan miehen oleminen somessa on ensimmäinen hyvä merkki. X, ig, facebook, LinkedIn jne., ainakin joku noista ja mielellään useampikin. Jos löytää ajatusmaailmaltaan itselleen sopivan, niin kannattaa olla aktiivinen noilla hänen alustoillaan, tykätä ja kommentoida. Usein selviää myös taustat ja koulutus ym.

Vierailija
112/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin me parhaat panokoneet Pattayan lomaparatiisista. Oota kun palaamme - aika väsyneinä ...

Siellä käyty hyväksikäyttämässä alaikäisiä. Sinuna en retostelisi asialla...

Vierailija
113/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävä osa naisista rupsahtaa 28v tienoilla.

35+ iässä rupsahtaa se parhaimmisto.

40+ iässä hyvältä näyttää enää marginaalinen osuus naisista.

Katsokaa kroppaa. Ellei 40+ nainen oli ylipainoinen (ja tuossa iässä ylipaino on harvoin oikeissa paikoissa), muodot kuten perse ja reidet ovat mennyttä. Ei puhettakaan nuoren naisen kropasta joka saattaa olla superhoikka mutta silti perse on iso ja pyöreä, eivätkä reidetkään ole tikut.

Höpö höpö.

Vierailija
114/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaikki varattuja kuten hyvät naisetkin.

Tämä. "Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään."

Olen yksin mutta sehän ei voi olla oma tahto, koska nainen on silloin onnellisimmillaan.

Vierailija
115/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä kysymys. Siis totuushan on, että hyviä miehiä on, siellä jossain. Useat on varattuja, se on totta ja tuntuu, että ihme täytyy iskeä, että sattuisi samaan aikaan molempien sinkkuina ollessa törmäämään toisiinsa. Itse olen viime aikoina tullut siihen surulliseen lopputulokseen, että en varmaan enää tule törmäämään ihmisiin, jotka olisivat sekä kivoja kumppaniehdokkaita, että vapaita. Ja tämä on surullista siksi, että olen aina tottunut löytämään kumppanini niin. Ja haluaisin edelleenkin löytää kumppanin niin. Nyt, kun ikää 40 ja sama duuni ollut muutaman vuoden enkä juokse viikonloppuisin ravintoloissa, muuta kuin jossain yksittäisissä erityistapahtumissa, niin eihän kukaan edes tiedä että olen olemassa! Ja se tinder-kynnys vaan tuntuu sellaiselta kynnykseltä, että menetän siinä mahdollisuuden kaikkeen siihen viattomasti tutustumiseen, jolloin saa itsekseen alkaa miettiä että hei, toihan on aika kiva, mitäköhän se ajattelee musta yms. Tinderissä pitää ilmeisesti varautua sekopäihin ja k-päihin ja vähintään siihen, että kaikki kontakti on valmiiksi tiedostetusti kumppaninhakua. Se tuntuu ajatuksena kuin kävisin jotain kauppaa itsestäni. Onko kellään muulla samanlaista ajatusta? Mistä ihmeestä voi löytää ns. turvallisesti samassa tilassa hengaten potentiaalisia ihastumisia? Onko olemassa jotain sellaista alustaa, jossa voi ihan normaalisti hakea tutustumista, normaaleihin ihmisiin, joilla on ehkä vielä jotain arvoja olemassa, silti kuulumatta mihinkään oksettavalta kuulostavaan eliittikumppani-ryhmään tai eläkeläisten seuranhakupaikkoihin? En halua mitään polyseikkailuja, en seksisuhdetta, en peräkammarin poikia enkä mitään sadan ihmisen välillä puoli vuotta minglailua ja jonkun toisen hold-listalla olemista vaan älykästä keskustelua, tunnetta, rakkautta, huumoria, elämää ja sitten sitä jonkinasteista uutta sitoutumista vanhan elämän (pikkulapsiajan) jälkeen. Voiko tinderiin edes mennä näillä spekseillä? 

Vierailija
116/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
117/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä kysymys. Siis totuushan on, että hyviä miehiä on, siellä jossain. Useat on varattuja, se on totta ja tuntuu, että ihme täytyy iskeä, että sattuisi samaan aikaan molempien sinkkuina ollessa törmäämään toisiinsa. Itse olen viime aikoina tullut siihen surulliseen lopputulokseen, että en varmaan enää tule törmäämään ihmisiin, jotka olisivat sekä kivoja kumppaniehdokkaita, että vapaita. Ja tämä on surullista siksi, että olen aina tottunut löytämään kumppanini niin. Ja haluaisin edelleenkin löytää kumppanin niin. Nyt, kun ikää 40 ja sama duuni ollut muutaman vuoden enkä juokse viikonloppuisin ravintoloissa, muuta kuin jossain yksittäisissä erityistapahtumissa, niin eihän kukaan edes tiedä että olen olemassa! Ja se tinder-kynnys vaan tuntuu sellaiselta kynnykseltä, että menetän siinä mahdollisuuden kaikkeen siihen viattomasti tutustumiseen, jolloin saa itsekseen alkaa miettiä että hei, toihan on aika kiva, mitäköhän se ajatte

Tosi hyvä kirjoitus, voisi olla minun kirjottama. Laitoin tämän topan pystyyn juuri tästä syystä, en halua Tinderiin tai mitä näitä nyt on. En ole kauppatavaraa, on sitä ennenkin ilman seuranhakupalstoja tavattu. Miksei nykyään... Huoh

Ap

Vierailija
118/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Kiltti, kunnollinen, päihteetön, haluaa yhteisen elämän kanssani. 

Jätit mainitsematta seuraavat:

- pituus

- vartalotyyppi

- naamakomeus

- ammatti, koulutus, tulotaso ja varallisuus

- itsevarmuus

- sanavalmius ja sukkeluus sosiaalisissa tilanteissa

- seksuaalinen dominanssi

Kelpaako esimerkiksi mies joka on 165cm, hintelä mutta silti pallomahainen, luihunaamainen ja kaljuuntunut, pienituloinen ja pätkätöissä, epävarma naisten kanssa, hiljainen ja taitamaton sosiaalisissa tilanteissa, ja seksissä haluaa naisen vievän?

Jos ei, missä näistä asioista sinulla on vaatimuksia miehelle, ja millaisia?

Nämä ovat minun kokemukseni mukaan asioita jotka lisäävät tai vähentävät miehen "markkina-arvoa

Miksi se olisi ongelma että mies haluaisi naisen vievän seksissä? Plussaa minun näkökulmasta tuo on.

Vierailija
119/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään joku muukin vielä ajattelee samoin. Miten me ratkaistaan tää, ap? 

Auttakaa nyt joku.

T. 116

Vierailija
120/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies on mieluummin psykoosissa kuin selvinpäin. Nytkin on mukava napata santtua ja lyödä vetoja liigasta. Muija lähti pikkujouluihin ja tulee vasta huomenna.