Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä hyviä miehiä löytää?

Vierailija
18.11.2023 |

Mistä niitä hyviä miehiä löytää? Siis sinkkuja? 40+

Kommentit (175)

Vierailija
81/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato Ap läpällä kuinka monessa langassa täälläkin rytätään miehiä ihan mistä vaan.

Ei miehiä enää kiinnosta kun naiset on tuommoisia. Ei vaan jaksa.

Hyvät miehet nykyään keskittyvät omiin juttuihinsa.

Vierailija
82/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvä mies, ja kuulun tuohon 40+ ikäluokkaan.

Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.

Kuuluuko myös hampaiden pesu harrastuksiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän mä oon ollu sun vieressä koko ajan.

Mis sie ikin tarviit hyvää miestä niin täs on siul sellanen, mut mittää kivilöi en siun poluilles ala asettelemmaan..siihen mie en lähe...

Mietinkin, että mistä tuttu, Tuntematonhan se!

Vierailija
84/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato Ap läpällä kuinka monessa langassa täälläkin rytätään miehiä ihan mistä vaan.

Ei miehiä enää kiinnosta kun naiset on tuommoisia. Ei vaan jaksa.

Hyvät miehet nykyään keskittyvät omiin juttuihinsa.

Samaa mieltä, naisissa myös tuo ettei enää kiinnosta. Suunta on pelottava, mutta itse en haluaisi yksin olla loppuelämää.

Ap

Vierailija
85/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle hyvä mies = maksumies.

* Totuus velvoittaa*

Noh, rikas ei tarvii olla mutta haittaako se nyt jos mies maksaa? Siis olettaen, että se on molemmille ok.

Vierailija
86/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet on kotona pääosin. Joskus harrastavat rientoja mutta ei yleistä. Kilttimies ei tee aloitteita ja tämä on hyvä naisten tietää. Voi olla myös ujo. Vaaditaan naisen aktiivisuutta tässä asiassa. Voit silloin tällöin bongata kaupassa kilttimiehen ostamassa linnun ruokaa.

Mä tiedän tuon asian. Siinä on vaan se ongelma, että kiltit naiset ovat samanlaisia. Passiivisia, ujoja eivätkä uskalla tehdä ainakaan ihan selkeitä aloitteita. Mä esimerkiksi olen jo 3 vuotta ollut ihastunut yhteen kiltin oloiseen mieheen, mutta se ei tunnu sitä tajuavan (tai ei usko sitä todeksi?) enkä osaa riettaasti flirttailla. Enkä uskalla sanoa suoraan. Eli mitään ei tapahdu. Kumpikaan ei uskalla mitään.

Voithan sinä kerätä rohkeutesi ja pyytää miestä vaikka kahville. Ei kannata nukkua oman onnensa ohi. Voihan tuo mies olla kiinnostunut sinusta, mutta luulee, että sinä et ole kiinnostunut hänestä.

Vastauksena aloitukseen, itse nautin kovasti hiihtämisestä, joten minut voi löytää hiihtolenkiltä.

Vierailija
87/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yks kiltti, kunnollinen, päihteetön ja sivistynyt (henkisesti kypsä). Mutta koska olen vähän ujo lähestymään naisia, niin tinder taitaa olla ainoa vaihtoehto.

Vierailija
88/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet on kotona pääosin. Joskus harrastavat rientoja mutta ei yleistä. Kilttimies ei tee aloitteita ja tämä on hyvä naisten tietää. Voi olla myös ujo. Vaaditaan naisen aktiivisuutta tässä asiassa. Voit silloin tällöin bongata kaupassa kilttimiehen ostamassa linnun ruokaa.

Mä tiedän tuon asian. Siinä on vaan se ongelma, että kiltit naiset ovat samanlaisia. Passiivisia, ujoja eivätkä uskalla tehdä ainakaan ihan selkeitä aloitteita. Mä esimerkiksi olen jo 3 vuotta ollut ihastunut yhteen kiltin oloiseen mieheen, mutta se ei tunnu sitä tajuavan (tai ei usko sitä todeksi?) enkä osaa riettaasti flirttailla. Enkä uskalla sanoa suoraan. Eli mitään ei tapahdu. Kumpikaan ei uskalla mitään.

Voithan sinä kerätä rohkeutesi ja pyytää miestä vaikka kahville. Ei kannata nukkua oman onnens

Miten kukaan luulee, että hiihtolenkiltä ketään lähetään iskemään? Ihan mahdoton ajatus. Helpompi vaikka kaupassa käydessä alkaa juttelemaan niitä näitä. Mutta tinder taitaa olla paras vaihtoehto. Sinne vaan pitäisi saada parempi maine tavisten keskuudessa ja tosiseuraa etsiviä enemmän.

Vierailija
89/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväksi itseään luokitteleville miehille tuntuu olevan miehen mittana viinan juonti?

Vierailija
90/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako ap:lle ;

- 183cm / 105kg - harteikas mutta ei kovakuntoinen

- Tulot niin että listoilla on ollut jo pitkään

- ok talo ja mökki löytyy. Uusi täyssähköauto

- ei juuri harrastuksia mutta seuraan politiikkaa

- en pidä tosi-tvstä, enempi Yle Teema henkisesti

- en uskovainen

- kaksi lasta

Ihan ok, mutta ei nuo asiat varsinaisesti vielä kerro siitä oletko hyvä mies. Miksi suhde lasten äitiin loppui? Entä päihteet, tuleeko käytettyä? Oletko aggressiivinen? Seuraat politiikkaa, mutta mitä siinä erityisesti, mitä puoluetta kannatat?

Vierailija
91/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä kerätä rohkeutesi ja pyytää mi

Kokeile grindr sovellusta, se jotenkin sopis sulle paremmin.

Vierailija
92/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako ap:lle ;

- 183cm / 105kg - harteikas mutta ei kovakuntoinen

- Tulot niin että listoilla on ollut jo pitkään

- ok talo ja mökki löytyy. Uusi täyssähköauto

- ei juuri harrastuksia mutta seuraan politiikkaa

- en pidä tosi-tvstä, enempi Yle Teema henkisesti

- en uskovainen

- kaksi lasta

Ihan ok, mutta ei nuo asiat varsinaisesti vielä kerro siitä oletko hyvä mies. Miksi suhde lasten äitiin loppui? Entä päihteet, tuleeko käytettyä? Oletko aggressiivinen? Seuraat politiikkaa, mutta mitä siinä erityisesti, mitä puoluetta kannatat?

Yleensä olen ihan rauhallinen, mitä nyt kännissä joskus menee vähän överiksi ja siksi suhde lasten äitiinkin päättyi.

Vierailija
93/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä kerätä rohkeutesi ja pyytää miestä vaikka kahville. Ei kannata nukkua oman onnens

Hiihtoa harrastava mies on melkoisella todennäköisyydellä ..juntti.

Sori siitä.

Vierailija
94/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä miehellä on kultainen sydän ja hän kohtelee toisia ihmisiä ystävällisesti ja kunnioittavasti. Täydessä bussissa hän tarjoaa paikkaa raskaana olevalle naiselle tai iäkkäämmälle matkustajalle. Hän on sinut itsensä kanssa, vaikka ei olisi mielestään mikään komistus. Hän ei pelkää jutella mukavia vieraiden ihmisten kanssa ja sitä kautta hän saattaakin päätyä juttusille naisen kanssa, jonka kanssa jutut menevätkin mukavasti yksiin. Itsetunto ei ole hänellä koulutuksesta, palkasta tai hauiksen ympärysmitasta kiinni.

Hyvin kuvailtu. Harvinaisia ovat. 

Vierailija
95/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juntti on semmonen ihminen joka tuomitsee toisen ihmisen jonkun harrastuksen takia.

En edes harrasta hiihtoa ja ärsyttää tommonen. Taidat olla joku sohvalla makaava sipsiläski.

Vierailija
96/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitku naisia yrittää lähestyä esim facebookissa niin korkeintaa saa 1 viestiin vastauksen sitten toinen hiljenee eikä vastaa enää, tällästä tämä on

Niin, miksi näin naiset? Samaa kysyn? Onko facebook sitten niin vanhajuttu ettei siellä naiset viihdy? 

Vierailija
97/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajalle 32.

En näe mitään ongelmaa ominaisuuksissasi. Luulisi seuraa löytyvän. 

Paljon on aina kiinni siitä osuvatko kiinnostuksen kohteet ja huumorintaju yksiin. 

Sosiaalisesti taitamattomalla ajattelin lähinnä näitä tuppisuita, jotka eivät ole mitään mieltä mistään, eivät ole koskaan ajatelleetkaan mitään mistään ja ahdistuvat, jos kysyt heidän vointiaan tai melipidettään. 

Kirjoittajalle 32 tuskin löytyy seuraa.

Jo se, että hän kertoo seksuaalisen dominanssin täydellisestä puutteesta (= ei koskaa ota naista kunnolla tms, ja toivoo naisen olevan dominoivampi osapuoli vaikka molemmat olisivat aktiivisia) rajaa pois 99% naisista.

Ja niistä 1% seksuaalisesti dominoivista naisista on sitten kova kilpailu, koska jokaista kohden on 20 miestä.

Muilta osin 32 on noiden ominaisuuksien perusteella ihan laadukas tavismies. 174cm pituuskaan ei vielä ole kipurajan alapuolella naisten enemmistölle.

Vierailija
98/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteista toisen naisen kanssa. Ja koska ovat hyviä miehiä ei ole mahdollista saada heitä. Olen seurannut 2 sisareni miesten etsintää on ilmeisesti täysin mahdotonta löytää normaalia +30v miestä.

Vierailija
99/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on taas täyttä diibadaabaa.

Kuten aina, naiset kertovat vain sen mitä miehestä haetaan lopulta. Eli sitoutuminen, rehellisyys, luotettavuus, kultainen sydän ja vaikka mitä.

Naiset jättävät kertomatta sen mikä ratkaiseen ensin. Koska millään yllä mainituista ei ola paskankaan väliä jos mies ei ensin sytytä naista ja saa naista miettimään olisiko tämä mies hyvä "sisältä".

Vierailija
100/175 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kuvailut itseään sanallakaan. Enkä usko hetkeäkään että miehessä riittäisi kiltteys, kunnollisuus, päihteettömyys ja halu sitoutua ap:n kanssa.