Mistä niitä hyviä miehiä löytää?
Mistä niitä hyviä miehiä löytää? Siis sinkkuja? 40+
Kommentit (175)
+40v ei löydä mistään. Seinä on tullut jo vastaan.
Ongelma on lähinnä siinä, että kun nainen saa hyvän miehen, niin tämä nainen ei anna tämän miehen olla enää Mies vaan mahduttaa vaikka väkisin miehen johonkin omaan muottiinsa ja Miehestä jää enää rippeet jäljelle eikä hänessä ole enää miestä sanomaan edes ei yhtään mihinkään joten hän lakkaa olemasta Mies ja hän muuttuu lapaseksi jota nainen ei halua miehen olevan..
Näin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Kiltti, kunnollinen, päihteetön, haluaa yhteisen elämän kanssani.
Kiltti=vässykkä? Mies joka soittaa kouluun, kun oma poika on saanut nenään, eikä opeta miten lyödään takaisin?
Kunnollinen? Onko kunnollinen sellainen, joka ei nappaa tilaisuuden tullen itselleen etuja, varasta tai ohita jonossa?
Päihteetön. Pitääkö olla päihteetön vastoin tahtoaan, vaikka alkoholista, tai pilvestä ei olisi mitään haittoja?
Yhteinen elämä? Vaikuttaa siltä, että yhteinen onkin miehen kannalta olla pala sinun elämääsi ja alistua sinun rajoihisi, vaikka ne olisivat yhtä pöhköjä kuin tuo päihteettömyyskin on.
Naiselle hyvä mies = maksumies.
* Totuus velvoittaa*
Vierailija kirjoitti:
Tässähän mä oon ollu sun vieressä koko ajan.
Mis sie ikin tarviit hyvää miestä niin täs on siul sellanen, mut mittää kivilöi en siun poluilles ala asettelemmaan..siihen mie en lähe...
Sie-kieli on jopa vielä epäseksikkäämpää kuin intia-aksentti. Hyi hitto mitä lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Kiltti, kunnollinen, päihteetön, haluaa yhteisen elämän kanssani.
Kiltti=vässykkä? Mies joka soittaa kouluun, kun oma poika on saanut nenään, eikä opeta miten lyödään takaisin?
Kunnollinen? Onko kunnollinen sellainen, joka ei nappaa tilaisuuden tullen itselleen etuja, varasta tai ohita jonossa?
Päihteetön. Pitääkö olla päihteetön vastoin tahtoaan, vaikka alkoholista, tai pilvestä ei olisi mitään haittoja?
Yhteinen elämä? Vaikuttaa siltä, että yhteinen onkin miehen kannalta olla pala sinun elämääsi ja alistua sinun rajoihisi, vaikka ne olisivat yhtä pöhköjä kuin tuo päihteettömyyskin on.
Sulla on nuo päihteet niin keskeinen osa elämää ja sen ykkös prioriteetti ,että sinusta ei hyvää miestä saa edes päihteettömyydelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mis sie ikin tarviit hyvää miestä niin täs on siul sellanen, mut mittää kivilöi en siun poluilles ala asettelemmaan..siihen mie en lähe...
Sie-kieli on jopa vielä epäseksikkäämpää kuin intia-aksentti. Hyi hitto mitä lässytystä.
Ymmärrän, että sinulla on sivistyksessäsi aukko,etkä ole lukenut Tuntematonta sotilasta.
Hyvät miehet tietävät miten kelvottomia suomalaiset naiset ovat ja ottavat vaimoiksi aasialaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä kunnollisen naisen löytää joka haluais tavata ?
Pyydä jotakuta palstan yyhhoo äitiä treffeille, he osaavat yllättävän hyvin näytellä kunnollista naista ja rakastavaa äitihahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että sinulla on sivistyksessäsi aukko,etkä ole lukenut Tuntematonta sotilasta.
Olen kun ysillä oli pakko, oli tylsä ja ärsyttävä, ihmekös että oli typerän oloinen lause. Eli sä et edes tuota latteutta keksinyt itse, vaan olet opetellut ulkoa (!!!) Kirjasta. Lol, tällaiset papukaijat tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa 40v naisissa nyt yht'äkkiä on?
Mieluummin yks sellainen kuin Kaks kakskymppistä..
*wirn*
Hyvällä miehellä on kultainen sydän ja hän kohtelee toisia ihmisiä ystävällisesti ja kunnioittavasti. Täydessä bussissa hän tarjoaa paikkaa raskaana olevalle naiselle tai iäkkäämmälle matkustajalle. Hän on sinut itsensä kanssa, vaikka ei olisi mielestään mikään komistus. Hän ei pelkää jutella mukavia vieraiden ihmisten kanssa ja sitä kautta hän saattaakin päätyä juttusille naisen kanssa, jonka kanssa jutut menevätkin mukavasti yksiin. Itsetunto ei ole hänellä koulutuksesta, palkasta tai hauiksen ympärysmitasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista löytää hyvä mies vanhanakin, mutta paljon todennäköisemmin sen löytää nuorena. Hyvät miehet pääsääntöisesti pariutuvat viimeistään n. 25-vuotiaina. Itselleni oli aikoinaan selvää, että kumppani on löydyttävä siihen ikään mennessä. Löysinkin ja olen edelleen naimisissa hänen kanssaan.
Olen samaa mieltä, valitettavasti se ikä meni 15v sitten. Nyt oma tilanne sellainen missä "hyvä" mies osoittautuikin valehtelijaksi 3 vuoden yhteiselon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on lähinnä siinä, että kun nainen saa hyvän miehen, niin tämä nainen ei anna tämän miehen olla enää Mies vaan mahduttaa vaikka väkisin miehen johonkin omaan muottiinsa ja Miehestä jää enää rippeet jäljelle eikä hänessä ole enää miestä sanomaan edes ei yhtään mihinkään joten hän lakkaa olemasta Mies ja hän muuttuu lapaseksi jota nainen ei halua miehen olevan..
Näin se vaan menee..
Hmm... Ihan hyvä pointti ja olenkin valmis itse tarkastelemaan tapojani ja käytöstäni myös, mutta ongelma yleensä onkin että se oma yrittäminen ei oikein riitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän aika monta vaadetta, mutta en voi sietää niitä naisia, jotka itse ovat ihan taviksia näöltään, mutta vaativat itsestään huolta pitävää miestä, jonka kanssa voisi sportata yhdessä. Ihan nounou on, jos kotona on eläintarha. Ei tällaiselle tuulipukunaiselle keksi mitään funktiota. Olen kuitenkin maailmanmies, jolla ei ole intoa istua takkatulen ääressä pelkkä kahvimuki kourassa.
Aika erikoinen tapa lähestyä asiaa. Kaunis nainenkin voi olla elämäntavoiltaan täysin tavallinen ja viihtyy takkatulen ääressä kahvimuki kourassa.
Mieluummin ottaisin vähemmän kauniin, mutta sellaisen jolla on elämäkin.
Eikö polttopuiden teko riitä elämäksi? Metsähommat on mitä mainiointa reippailua ja ulkoilua ja klapikoneella on kiva hääriä kahdestaan.
Vai pitäisikö kiinnostavalla naisella olla oma harvesteri, jolla hän kerää puut? Tai vähintään traktorin perään kiinnitettävä klapikone, jossa on nostin rangoille ja joka sylkee klapeja syöttökourua pitkin suoraan säkkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Sekin on totta, luulisi nyt kuitenkin joitakin hyviä miehiä vielä olevan jäljellä, leskikin kävisi hyvin jos suru ja ikävä on saatu suurimmalta osin parannettua.
Mietipä miltä vapauteen tottuneesta miehestä tuntuu elämä.
Päihteetön.
Liikunnallinen. Liikuntaa harrastetaan yhdessä.
Itsestään huolta pitävä. Eli laittaa käsirasvaa ja ei pureksi kynsiään.
Kunnollinen. Ei koskaan saikuta, eikä venähdä ilta pitkäksi.
Harrastukset joku mökkeily, mutta ei metsästys tai kalastus, niin metsäläinen ei saa olla.
Siisti. Eli nostaa naisen alas jättämän wc-renkaan ja laskee sen takaisin, kuin se olisi miehen velvollisuus. Pesee vessanpytyn myös ilman käskyä ja nalkutusta. Alistuu muutenkin kaikkiin naistentöihin, jotka inhottavat naista.
Mies joka saa päättää asiat yhdessä esimerkiksi näin. Kulta voitaisko käydä ens viikonloppuna Ikeassa? Totta kai. Juuri meinasin ehdottaa, että lähdetään sinne.
"Kyllä kulta,aivan kuten haluat..
Tietysti olet oikeassa,rakas.."
Oikeesti? Sorry , mutta ei vaan pysty!
En halua olla se onnellinen mies joka sanoo olevansa onnellinen koska vaimokulta sanoo hänen olevan onnellinen. Ja jos ei sano, niin sillä on omat seurauksensa..
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet tietävät miten kelvottomia suomalaiset naiset ovat ja ottavat vaimoiksi aasialaisia naisia.
Kelvottomia? Avaatko vähän, millä tavalla?