Mistä niitä hyviä miehiä löytää?
Mistä niitä hyviä miehiä löytää? Siis sinkkuja? 40+
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on, että kun nainen sanoo että molemmat vievät vuorollaan (tai bdsm-piireissä sanoo olevansa "switch), on hän 100% tapauksista ensisijaisesti alistuva.
Sitten kannattaa etsiä naista, joka haluaa sitten aina olla vievä osapuoli. Tai alistumisen vastakohta varmaan on dominoiva - ongelma toki tulee siitä, jos pitäisi olla dominoiva, mutta ei saisi olla bdsm-henkinen. Useimmiten dominointi kaiketi mielletään kuuluvan bdsm:n alle, siitähän tuo kirjain B tuleekin. Joten dominoiva nainen voisi löytyä bdsm:n parista. Ja sitähän on eri tasoista, valtaosan kohdalla se varmaan on sellaista aika kevyttä touhua nykyisin. Joten voi olla, että dominoivaa naista ei löydä, jos etsii 100% vaniljaa. Jos taas hyväksyy pienen bdsm-vivahtaan, voi olla helpompaa.
Onkohan?
Taitaa sielläkin olla niin että yhdellä dominoivalla naisella on miesjoukko kilpailemassa suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä laajentaisin tuota pointtia hieman.
Sama pätee muihinkin asioihin. Totta on, että on paljon enemmän submissiivisia miehiä kuin dominoivia naisia. Naiset ovat haluttomampia kääntämään stereotyyppisiä sukupuolirooleja "väärin päin".
Miehet ovat myös avoimempia sille jos nainen on pidempi, rotevampi, assertiivisempi, jne.
Ikisinkuissa on paljon sellaisia, että nainen on pitkä/roteva/suoraviivainen ja mies on lyhyt/hoikka/tunteikkaampi. Kumpikaa ei meinaa löytää paria. Nainen kiinnostaisi miestä, mies ei kiinnosta naista. Koska nainen haluaa uros verrattuna naaraaseen-asioiden menevän "oikein päin". Eli mies on pidempi, rotevampia ja assertiivisempi. Tällainen klassisen miehekäs mies on kuitenkin parisuhteessa klassisen naisellisen naisen kanssa.
Tässä on perää.
Minä jäin ikisinkuksi pitkälti tästä syystä. Ajattelin nuorempana naiivisti, että olen onnekas koska en ihastu suosituimpiin naisiin.
Mutta vasta myöhemin tajusin, että omien ihastusten kanssa - ja he eivät olleen suosittuja - sukupuoliroolit olisivat juurikin kääntyneet toisin päin. He olisivat halunneet kookkaan nallekarhumiehen joka saa olla rujo ja juro, kunhan he olisivat mieheen verrattuna pieniä, siroja ja luonteeltaan naisellisia.
Minulle olisi ollut ottajia sellaisten naisten joukossa jotka halusivat olla erittäin perinteisen naisellisia, mutta eivät sitä olleet. Eli minun pituiseni mies käy, koska nainen on vielä lyhyempi. Tällainen hiljainen ja varovainen mies käy, koska verrattuna superujoon naiseen minähän olin assertiivinen. Eli minussa olisi vedonnut heikkouteni, jotka kuitenkin verrattuna näihin naisiin olisivat olleet riittävän miehekkäitä piirteitä.
Naista johon vetoaa vahvuuteni, ei siis vain kaverimielessä, en ole vielä tavannut. Enkä usko että tulen tapaamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Mitä kellekin. Mulle se olis eronnut, itseni ikäinen tai vanhempi, lapsia saa olla jos aikuisia tai ei oleta mun hoitavan niitä. Tykkäis joskus matkustaa, ei käytä alkoholia tai käyttää äärettömän vähän, eikä oleta mun olevan tekemisissä sukunsa kanssa. Erillään asuttais.
Muttei tuollaiset halua mua, haluavat naisen joka itsekin eronnut ja jolla lapsia.
Voi hyvää päivää taas kun ketjua viedään jonnekin bdsm:ään kun puhe oli hyvän kumppanin löytämisestä 😂. <-- tuossa hymiö in case tää palsta ei hyväksy niitä julkaistessa kommenttia.
Mut siis tälle eräälle kommentoijalle naisen arvon romahtamispuheisiin nelikymppiseks mennessä haluan kommentoida: olet niin väärillä jäljillä jos kuvittelet aikuisen, intohimoisen suhteen olevan tissin asennosta kiinni. Tottakai joo, viehättävyydellä on tietyn verran normaalisti merkitystä, mutta oikeasti elämästä ja asioista kiinnostunut hauska, empaattinen, älykäs, syvällinen ja ihan hyväkuntoinen nelikymppinen on paljon viehättävämpi kuin mahdollisesti vähän kaikessa elämän näkemyksissä kokematon ja laajempaa ymmärrystä omaamaton kaksikymppinen. Ihan miesten mielestä. Voi tietenkin olla hyvä, fiksu ja laajakatseinen parikymppinen yhtälailla kuin juntti, asioita pohtimaton ja tylsä nelikymppinen, mutta älä kuvittele että nimenomaan tuo elämänsä vedossa olevansa kokeva, kokemuksen jalostama nelikymppinen nainen haluaisi sellaisen miehen, joka ajattelee ihmisen viehättävyyden pelkän pyllyn kiinteyden perusteella. Kuka oikeasti järkevä ja intohimoinen oikea persoona haluaa kumppaniksi sellaisen tyhjäpään? En minä ainakaan. Sun kommentista huokuu piikikkyys (turn off) ja ymmärtämättömyys elämän monimutkaisuutta ja ihmeellisyyttä kohtaan (vielä isompi turn off).
Tässä on kyse kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja siihen nelikymppisten hyvien tyyppien kynnys on tinderiä ajatellen vähän korkea, tietäen mitä kuraa siellä joutuu kohtaamaan, nimenomaan ihmisten pääkopan sisällön puolesta. Se on totta, että kohtaamisten onnistuminen on haastavampaa elämäntilanteiden takia tässä vaiheessa elämää. Mutta tosirakkautta ja todellista yhteyttä on olemassa, ihan vanhuksille asti.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää taas kun ketjua viedään jonnekin bdsm:ään kun puhe oli hyvän kumppanin löytämisestä 😂. <-- tuossa hymiö in case tää palsta ei hyväksy niitä julkaistessa kommenttia.
Mut siis tälle eräälle kommentoijalle naisen arvon romahtamispuheisiin nelikymppiseks mennessä haluan kommentoida: olet niin väärillä jäljillä jos kuvittelet aikuisen, intohimoisen suhteen olevan tissin asennosta kiinni. Tottakai joo, viehättävyydellä on tietyn verran normaalisti merkitystä, mutta oikeasti elämästä ja asioista kiinnostunut hauska, empaattinen, älykäs, syvällinen ja ihan hyväkuntoinen nelikymppinen on paljon viehättävämpi kuin mahdollisesti vähän kaikessa elämän näkemyksissä kokematon ja laajempaa ymmärrystä omaamaton kaksikymppinen. Ihan miesten mielestä. Voi tietenkin olla hyvä, fiksu ja laajakatseinen parikymppinen yhtälailla kuin juntti, asioita pohtimaton ja tylsä nelikymppinen, mutta älä kuvittele että nim
Niin kuin itsekin sanoit, vertaat tuossa mahtavaa nelikymppistä parikymppiseen junttinaiseen joka vetää pizzaa yksiössä eikä osaa keskustella mistään.
Suurin osa nelikymppisistä naisista on perusmammoja. Eivät he ole hyväkuntoisia, ja aika on pitkälti mennyt tavallisen arjen kanssa. Muu ei ole kiinnostanut 10-15 vuoteen kuin "käytännön asiat", kodin laittaminen ja kenties mukavuusmatkailu jossa nautitaan palvelusta ja ollaan.
Olet väärässä. Ihmisen sisin ei näy pelkästään niin, että sitä voi tarkastella ulkoapäin eikä tavalliset asiat elämässä ole huono asia, vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Ihmisen sisin ei näy pelkästään niin, että sitä voi tarkastella ulkoapäin eikä tavalliset asiat elämässä ole huono asia, vaan päinvastoin.
No tässä tullaan siihen mitä miehet haluavat.
Juu, löytyy miehiä jotka haluavat samaa kuin naiset. Totta kai.
Mutta olen huomannut sellaisen eron, että tässä ikäluokassa parisuhdetta haluavat naiset etsivät järjestään arjen liittoa, suhdetta jossa tehdään tavallisia asioita. Miehessä kiinnostaa arjen jakaminen, jokapäiväisestä elämästä keskusteleminen, tuki ja turva, jne.
Miehillä taas korostuvat seksi, harrastukset ja hauskanpito. Ne suhteen hauskat puolet jotka jäivät vähemmälle ruuhkavuosina.
Minä kuulun tähän ryhmään, vaikka olen lapseton. En tarvitse naista arkeen, enkä halua keskustella jokapäiväisestä elämästä kuten miten töissä meni ja mitä Liisa sanoi Jaanalle tänään. Voin sen sijaan keskustella kiinnostavista aiheista jotka saattavat olla hölmön ideologisia, ja seksi kiinnostaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kysymys. Siis totuushan on, että hyviä miehiä on, siellä jossain. Useat on varattuja, se on totta ja tuntuu, että ihme täytyy iskeä, että sattuisi samaan aikaan molempien sinkkuina ollessa törmäämään toisiinsa. Itse olen viime aikoina tullut siihen surulliseen lopputulokseen, että en varmaan enää tule törmäämään ihmisiin, jotka olisivat sekä kivoja kumppaniehdokkaita, että vapaita. Ja tämä on surullista siksi, että olen aina tottunut löytämään kumppanini niin. Ja haluaisin edelleenkin löytää kumppanin niin. Nyt, kun ikää 40 ja sama duuni ollut muutaman vuoden enkä juokse viikonloppuisin ravintoloissa, muuta kuin jossain yksittäisissä erityistapahtumissa, niin eihän kukaan edes tiedä että olen olemassa! Ja se tinder-kynnys vaan tuntuu sellaiselta kynnykseltä, että menetän siinä mahdollisuuden kaikkeen siihen viattomasti tutustumiseen, jolloin saa itsekseen alkaa miettiä että hei, toihan on aika kiva, mitäköhän se ajatte
Tinder on nykyään aivan peruskauraa kumppanin haussa ja sitä käyttävät kaiken ikäiset ja aivan tavalliset ihmiset. Deittiappien käyttö ei myöskään millään muotoa poissulje mahdollisuutta tavata kumppani tosielämässä.
Appien etu on se, että potentiaalisia deittejä löytää helpommin, mutta match ja siitä mahdolliseti seuraava viestienvaihto on vain alku. Joka tapauksessa ihmiseen pitää tutustua IRL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä tullaan siihen mitä miehet haluavat.
Juu, löytyy miehiä jotka haluavat samaa kuin naiset. Totta kai.
Mutta olen huomannut sellaisen eron, että tässä ikäluokassa parisuhdetta haluavat naiset etsivät järjestään arjen liittoa, suhdetta jossa tehdään tavallisia asioita. Miehessä kiinnostaa arjen jakaminen, jokapäiväisestä elämästä keskusteleminen, tuki ja turva, jne.
Miehillä taas korostuvat seksi, harrastukset ja hauskanpito. Ne suhteen hauskat puolet jotka jäivät vähemmälle ruuhkavuosina.
Minä kuulun tähän ryhmään, vaikka olen lapseton. En tarvitse naista arkeen, enkä halua keskustella jokapäiväisestä elämästä kuten miten töissä
Ok. Voihan se olla, että joku haluaa sinusta vain noita kuvailemiasi Subwayn valintatiskityyppisiä rusinoita kokonaisen kumppanuuden sijaan ja löydät sopivan kumppanin. Mutta kyllä mun naiseuden kokemuksen myötä, ihan nuoremmasta nelikymppiseksi, naiset haluavat suhteesta nimenomaan kokonaisuutta, kumppanuutta, hauskuutta, turvaa, läheisyyden lisäksi, eikä pelkästään A-studion keskustelupaneelin tyyppistä vastapallottelua päivän polttavista poliittisista käänteistä - ja sitten seksiä Köpiksen kaupunkilomalla, vailla mielenkiintoa naiseen itseensä kohdistuen, kuului siihen sitten Jaanan kuulumiset tai ei. Ei monet tunne seksuaalista halua ensihuumaa pidempään ilman tunnetta siitä, että toinen on välittävä, kaunis ihminen joka tuntee rakkautta täyttäen sen sanan kokonaan. Tällaista elämän ymmärrystä ne fiksut, elämää ymmärtävät ihmiset haluaa. Muu on sitten vaihtokauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Mitä kellekin. Mulle se olis eronnut, itseni ikäinen tai vanhempi, lapsia saa olla jos aikuisia tai ei oleta mun hoitavan niitä. Tykkäis joskus matkustaa, ei käytä alkoholia tai käyttää äärettömän vähän, eikä oleta mun olevan tekemisissä sukunsa kanssa. Erillään asuttais.
Muttei tuollaiset halua mua, haluavat naisen joka itsekin eronnut ja jolla lapsia.
Itse olen tuollainen mies. Tai alkoholia saa mielestäni joskus ottaa enemmän kuin äärettömän vähän, mutta siis vain joskus. Haluaisin juuri mielellään naisen, jolla ei ole lapsia tai he ovat jo vanhempia, ja erillään asuttais. En enää tiedä, miten deittisovelluksissa pitäisi edetä. Välillä minulla on keskusteluja naisten kanssa, mutta en vain tajua, miten edetä, että siitä tulisi jotain.
Nämä jotka haluaa vain hupia suhteelta tai seksiä pääasiassa eivät ole hyviä miehiä. Kunnon hyvä mies haluu vakavan suhteen ja mahdollisesti perheenkin. Hyviä kehittäviä keskusteluja, yhteistä tekemistä ja yhteenkuuluvuutta. Nuo kevyen viihteen perässä olevat eivät ole hyviä miehiä. Haluavat rusinat pullasta ja tämmöinen ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka haluaa vain hupia suhteelta tai seksiä pääasiassa eivät ole hyviä miehiä. Kunnon hyvä mies haluu vakavan suhteen ja mahdollisesti perheenkin. Hyviä kehittäviä keskusteluja, yhteistä tekemistä ja yhteenkuuluvuutta. Nuo kevyen viihteen perässä olevat eivät ole hyviä miehiä. Haluavat rusinat pullasta ja tämmöinen ei käy.
Miten lähtisit deittiappissa johdattamaan satunnaisen profiilin kanssa juttua noihin mainitsemiisi asioihin?
Kun te naiset kuvaatte miehiä jotka haluavat "rusinat pullasta", ette kenties ajatelleet mihin tämä johtaa.
Jos seksi, hauskanpito ja harrastaminen on sitä että mies - huomatkaa, mies - ottaa rusinat pullasta...se tarkoittaa sitä, että nämä ovat asioita joita mies saa ja nainen antaa. Ja jotta vaihtokauppa olisi reilu, on miehen annettava naiselle jotain. Käänteisesti silloin naisen haluamat asiat kuten tunnekeskustelut ja puhumiset arkisista asioista ovat jotain mitä nainen saa ja mies antaa.
Te naiset ette nimittäin voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Jos seksi ja hauskat asiat ovat miehen kannalta rusinoiden poimimista pullasta, parisuhde ON vaihtokauppaa. Muussa tapauksessahan se olisi niin, että molemmat saavat ja antavat yhtä lailla, riippumatta millainen suhde on kyseessä.
Tämä johtaa myös toiseen asiaan, jonka te naiset joudutte myöntämään. Nimittäin siihen, että monet teistä harrastavat silloin tällöin seksi vakavan parisuhteen ulkopuolella. Ja silloin herää kysymys että miksi te olette valmiita antamaan joillekin miehille "rusinat pullasta", mutta ette antaisi sille peruspertille joka on kanssanne parisuhteessa? Vastaushan on, että seksisuhteita harrastetaan miesten kanssa jotka ovat seksuaalisesti haluttavampia. Siksi nämä miehet saavat seksiä ilman minkäänlaista sitoutumista.
Tässä miehille ja naisilla on käänteinen tilanne. Te pelkäätte olevanne miehille pelkkiä p*lluja, kun taas miehet pelkäävät olevansa vähemmän seksuaalisesti haluttavia kuin pelimiehet jotka hoitavat irtosuhteet. Siksi miehiä kiinnostaa ovatko naiset harrastaneet irtosuhteita, ja millaisten miesten kanssa.
Huolestuttaa, miten hyvät miehet vaikuttavat nuorten naisten ja tyttöjen seksulaariseen kehitykseen ja minäkuvaan.
Nyt tämän hyvän miehen löytää kotoa. Vaan eipä näy tänäänkään oven takana yhtään hyvän miehen etsijää. Kävin päivällä kaupassa kun tulin mökiltä, eikä siellä kaupassakaan yrittänyt kukaan nainen iskeä minua.
Vierailija kirjoitti:
"165cm, hintelä mutta silti pallomahainen, luihunaamainen ja kaljuuntunut, pienituloinen ja pätkätöissä, epävarma naisten kanssa, hiljainen ja taitamaton sosiaalisissa tilanteissa, ja seksissä haluaa naisen vievän?"
Kelpaisiko sulle sitten puolestaan nainen, joka on
183cm ja roteva, keskivartalolihava mutta pienet rinnat ja littana takapuoli, ohuet lyhyet hiukset, ei meikkaa eikä käytä koruja, tosikkoluonteinen ja työskentelee teurastajana, ei osaa flirttailla ja seksissä makaa vain paikallaan?
Ai eikö 😳😳😳? Oletpa pinnallinen, pitäisikö vähän laskea rimaa...
Tosikko teurastaja 😬😬😬
Minut löytää laavulta. Olen täällä keittelemässä iltateetä kun huomenna on lyhennysvapaa. Riippumatossa ei kylläkään ole tilaa kahdelle, eli oma majoite pitää ottaa mukaan.
"Kelpaisiko sulle sitten puolestaan nainen, joka on
183cm ja roteva, keskivartalolihava mutta pienet rinnat ja littana takapuoli, ohuet lyhyet hiukset, ei meikkaa eikä käytä koruja, tosikkoluonteinen ja työskentelee teurastajana, ei osaa flirttailla ja seksissä makaa vain paikallaan?
Ai eikö 😳😳😳? Oletpa pinnallinen, pitäisikö vähän laskea rimaa..."
Inhorealistisesti kaikki riippuu siitä millainen olet itse.
183cm ja roteva
- mahtavaa, tykkään pitkistä amatsoninaisista, olen itse lyhyt mies
Keskivartalolihava
- tämä on turn-off, olen itse hoikka
Pienet rinnat
- täysin ok
Lattana takapuoli
- toivoisin että olisi muotoa peffassa, mutta ei välttämätöntä
Ohuet ja lyhyet hiukset
- ok
Ei meikkaa ja käytä koruja
- täysin ok
Tosikkoluonteinen
- jonkinlaista huumorintajua pitäisi löytyä. Itse asiassa melko paljonkin
Työskentelee teurastajana
- ok, kunniallinen ammatti
Ei osaa flirttailla
- ok, minäkin olen huono siinä
Seksissä makaa vain paikallaan
- ei ok
Minä laajentaisin tuota pointtia hieman.
Sama pätee muihinkin asioihin. Totta on, että on paljon enemmän submissiivisia miehiä kuin dominoivia naisia. Naiset ovat haluttomampia kääntämään stereotyyppisiä sukupuolirooleja "väärin päin".
Miehet ovat myös avoimempia sille jos nainen on pidempi, rotevampi, assertiivisempi, jne.
Ikisinkuissa on paljon sellaisia, että nainen on pitkä/roteva/suoraviivainen ja mies on lyhyt/hoikka/tunteikkaampi. Kumpikaa ei meinaa löytää paria. Nainen kiinnostaisi miestä, mies ei kiinnosta naista. Koska nainen haluaa uros verrattuna naaraaseen-asioiden menevän "oikein päin". Eli mies on pidempi, rotevampia ja assertiivisempi. Tällainen klassisen miehekäs mies on kuitenkin parisuhteessa klassisen naisellisen naisen kanssa.