Mistä niitä hyviä miehiä löytää?
Mistä niitä hyviä miehiä löytää? Siis sinkkuja? 40+
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut löytää laavulta. Olen täällä keittelemässä iltateetä kun huomenna on lyhennysvapaa. Riippumatossa ei kylläkään ole tilaa kahdelle, eli oma majoite pitää ottaa mukaan.
Oletko Pertti 65v vai Mimosa-Jessica 23v ?
Pertti ja Mimosa-Jessica ovat kuhertelemassa tuossa viereisessä teltassa.
-laavumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut löytää laavulta. Olen täällä keittelemässä iltateetä kun huomenna on lyhennysvapaa. Riippumatossa ei kylläkään ole tilaa kahdelle, eli oma majoite pitää ottaa mukaan.
-laavumies
Terkkuja sinne aavulle 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-laavumiesTerkkuja sinne aavulle 🙂
Kiitos! Täällä on hieno ilta. Vain nuotion räiske ja metsän äänet. Kun vielä Pertti ja Mimosa-Jessica malttaisivat mennä nukkumaan. Toivottavasti sielläkin on mukavaa.
-laavumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Täällä on hieno ilta. Vain nuotion räiske ja metsän äänet. Kun vielä Pertti ja Mimosa-Jessica malttaisivat mennä nukkumaan. Toivottavasti sielläkin on mukavaa.
-laavumies
Onko siellä susia ja hirviä metsä täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-laavumiesOnko siellä susia ja hirviä me
Ainakin hirven jälkiä oli. Susista en osaa sanoa.
-laavumies
No, tässä ketjussa tavallaan osutaan maaliin.
Hyvät nelikymppiset miehet ovat ensimmäisessä avioliitossa, vaihtaneet lennosta seuraavaan parisuhteeseen, tai jossain laavulla ja sitten pitäisi arvailla ruokakaupassa että voisikohan tuo retkeilyhousumies olla sinkku vai tupsahtaako hyllyn takaa retkeilyhousuvaimo.
Tinderissä on seksinmetsästäjiä, friikkejä ja juoppoontuneita eronneita miehiä joiden mielestä naiset ovat huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet vaan revitään käsistä. Niitä on vähemmän ja ne vähät eivät kauan pysy vapaina. Tuurista kiinni ehtiikö napata :D
Just tänään luin artikkelin yhen soijamaitoperillisen pariutumisesta. On kuulemma edelleen erittäin haluttua kauraa vaikka kertoo olevansa naimisissa ja vaimokin vieressä.
Onko se hyvä mies vai ei? Ei olis kelvannut mulle miljoonistaan huolimatta, mutta eiköhän se silti ole hyvä mies :)
Me hyvät miehet olemme vapaaehtoisesti sinkkuja tai varattuja. M28
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän aika monta vaadetta, mutta en voi sietää niitä naisia, jotka itse ovat ihan taviksia näöltään, mutta vaativat itsestään huolta pitävää miestä, jonka kanssa voisi sportata yhdessä. Ihan nounou on, jos kotona on eläintarha. Ei tällaiselle tuulipukunaiselle keksi mitään funktiota. Olen kuitenkin maailmanmies, jolla ei ole intoa istua takkatulen ääressä pelkkä kahvimuki kourassa.
Juu, toki. Mutta siis vastauksena kysymykseen, mistä sinut löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me hyvät miehet olemme vapaaehtoisesti sinkkuja tai varattuja. M28
Sä olet incel, etkä mikään vapaaehtoinen sinkku. Sua ei kukaan halua.
En ole inceli, vaan vapaaehtoisesti sinkku vrla Suomessa asuessa. M28
Vierailija kirjoitti:
Alaston Suomi sivustolla
Ei voisi enää WT:npää paikkaa olla.
Vierailija kirjoitti:
"165cm, hintelä mutta silti pallomahainen, luihunaamainen ja kaljuuntunut, pienituloinen ja pätkätöissä, epävarma naisten kanssa, hiljainen ja taitamaton sosiaalisissa tilanteissa, ja seksissä haluaa naisen vievän?"
Kelpaisiko sulle sitten puolestaan nainen, joka on
183cm ja roteva, keskivartalolihava mutta pienet rinnat ja littana takapuoli, ohuet lyhyet hiukset, ei meikkaa eikä käytä koruja, tosikkoluonteinen ja työskentelee teurastajana, ei osaa flirttailla ja seksissä makaa vain paikallaan?
Ai eikö 😳😳😳? Oletpa pinnallinen, pitäisikö vähän laskea rimaa...
Harmi sulle, mutta kun just kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää taas kun ketjua viedään jonnekin bdsm:ään kun puhe oli hyvän kumppanin löytämisestä 😂. <-- tuossa hymiö in case tää palsta ei hyväksy niitä julkaistessa kommenttia.
Mut siis tälle eräälle kommentoijalle naisen arvon romahtamispuheisiin nelikymppiseks mennessä haluan kommentoida: olet niin väärillä jäljillä jos kuvittelet aikuisen, intohimoisen suhteen olevan tissin asennosta kiinni. Tottakai joo, viehättävyydellä on tietyn verran normaalisti merkitystä, mutta oikeasti elämästä ja asioista kiinnostunut hauska, empaattinen, älykäs, syvällinen ja ihan hyväkuntoinen nelikymppinen on paljon viehättävämpi kuin mahdollisesti vähän kaikessa elämän näkemyksissä kokematon ja laajempaa ymmärrystä omaamaton kaksikymppinen. Ihan miesten mielestä. Voi tietenkin olla hyvä, fiksu ja laajakatseinen parikymppinen yhtälailla kuin juntti, asioita pohtimaton ja t
Kyllä käytännössä kaikki mun tuntemat nelikymppiset naiset on hyvässä kunnossa. Tässä iässä on pakko ollakin, muuten esivaihdevuosioireet on liian tuskallisia.
Vierailija kirjoitti:
No, tässä ketjussa tavallaan osutaan maaliin.
Hyvät nelikymppiset miehet ovat ensimmäisessä avioliitossa, vaihtaneet lennosta seuraavaan parisuhteeseen, tai jossain laavulla ja sitten pitäisi arvailla ruokakaupassa että voisikohan tuo retkeilyhousumies olla sinkku vai tupsahtaako hyllyn takaa retkeilyhousuvaimo.
Tinderissä on seksinmetsästäjiä, friikkejä ja juoppoontuneita eronneita miehiä joiden mielestä naiset ovat huonoja.
Miehenä olen samaa mieltä.
Mutta sama on tilanne naisissakin. Hyvät ovat ensimmäisessä avioliitossa tai vaihtaneet lennosta seuraavaan parisuhteeseen. Niillä laavuilla voi olla mielenkiintoisia naisia, mutta he ovat
A) mielenkiintoisia mutta täysiä tuuliviirejä jotka muuttavat mieltään elämästään kahdesti vuodessa, eivätkä pysy parisuhteessa kahta viikkoa kauempaa
B) businessnaisia joilla on paketti kasassa eikä miehelle ole tarvetta (miehet joilla on paketti kasassa, haluavat seurustella. Naiset eivät, koska naisen on saatava parisuhteesta jotain sosioekonomista hyötyä)
Vapaana on ongelmatapauksia, rahoittajaa tai laastaria etsineitä eronneita joita masentaa asuminen kunnan vuokrakämpässä tai se kun exä haukkui.
Vaihtoehtoina on
- lähteä rahoittajatossuksi josta naisen postaa yhden sumean yhteiskuvan someen kymmenien "katso mitä mies osti minulle/miten mies korjasi ja rakensi"-kuvien sekaan
- lähteä laastariksi ja toivoa 1% mahdollisuutta ettei nainen dumppaa sinua maskuliinisemman uroksen tieltä kun saa itsensä kuosiin
- yrittää tuuliviirinaista, ja tulla dumpatuksi viestillä "ai niin sori en oo vastannut kahteen viikkoon koska päätin et mun henkinen spiritual minäelämä kaipaa nyt vaihetta jossa olen vain me, myself and I"