Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.

Vierailija
18.11.2023 |

Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen? 

Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa. 

Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset  sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.

N46

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä löydät jonkun.

Vierailija
2/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madallat tasoa. Laajenee mahdollisuudet. Pelaako muuten mies ihmisillä vai koneilla? 

Vierailija
4/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Meni kauan toipuessa. Tsemppiä, vika ei ole sinussa!

Nyt vaan katsot, ettei seuraavalla kerralla ole vaaleanpunaisia laseja.Ja jos joku toimii hurmaavasti, hän yrittää hurmata sinut = ei rakentaa normaalia, hyvää parisuhdetta. Ja hurmauksen kohteena voi olla kuka tahansa, joka syöttiin tarttuu.

Vierailija
5/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisille vastaajille. Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on tuollaisia ***reita vastauksinenne?

ap

Vierailija
6/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin opetella elämään itsensä kanssa ja sitten vasta parisuhteeseen. 

Vierailija
7/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlailla ajattelevia miehiä on vaikka miten paljon. Sinulla kävi huono tuuri. Älä luovuta. Ajattele, että tämä oli hyvä muistutus, mitä kaikkea hyvää se ihmissuhde voi sinulle antaa.

Jos joku huijasi ja petti luottamuksesi, se ei ole sinun vikasi, vaan hänen tappionsa. 

Vierailija
8/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC vain konsoli pelailija?

Vierailija
9/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisille vastaajille. Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on tuollaisia ***reita vastauksinenne?

ap

Tyrmistyin niin että jäi sana välistä: Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on olla tuollaisia ***reita vastauksinenne?

ap itse itseään lainaten

Vierailija
10/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla tarkemmin millainen pelaaja kyseessä. Miten toimi ja miten paljastui.

Jaksaisitko avata tätä. Itse pääsin eroon valehtelevasta mulkerosta parinkymmenen vuoden suhteen jälkeen. Vielä en ole uskaltanut tapailla ketään uutta, vaikka luulisi tällä elämänkokemuksella jo tunnistavansa vedättäjät.  Toisaalta elämä on tosi hyvää yksinkin, mikäli vaihtoehtona on elää koonupin kanssa.

Vierailija
11/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tyrmistyin niin että jäi sana välistä: Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on olla tuollaisia ***reita vastauksinenne?

ap itse itseään lainaten

Nyt jäi vaivaamaan, mitä on ***tin ja ***reita? Jäikö tähtiä puuttumaan? 

Vierailija
12/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani AP että sinua on kohdeltu kaltoin. Ole yksin kunnes taas uskallat luottaa johonkin. 

Itsekin miettinyt uskallanko koskaan enää rakastaa ja avata sydäntäni kenelläkään kun aina tulee märkä rätti päin naamaa jossain vaiheessa. Tuntuu että ihmissuhteet ovat kuin työpaikat nykyään, tehostettua toimintaa ilman hengähdystaukoja, tulos tai ulos mentaliteetti, kun ainahan sitä voi vaihtaa ihmisen toiseen. 

Vierailija
13/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensin opetella elämään itsensä kanssa ja sitten vasta parisuhteeseen. 

Ei tuo nyt mitenkään auta tuollaisia pelailijoita vastaan :D Ainoastaan kyynisyys auttaa.

Tämä ei ole oma kokemukseni, mutta ystäväni oli vähän yli kolmekymppiseksi asti nimenomaan keskittynyt itseensä ja uraansa, kouluttautunut pitkälle ja sinut itsensä kanssa - mutta täysin kokematon. Tuossa tilanteessa hän sitten sattumalta tapasi miehen ja ihastui. Mies oli myös korkeasti koulutettu, vähän ns. nörttimäinen pohdiskelijatyyppi, kiltin ja ymmärtäväisen tuntuinen, juuri sellainen mistä kaverini oli aina haaveillut. Toisin sanoen kaverini kuvitteli - toki kokemattomana ja sinisilmäisenä - osaavansa tunnistaa pelimiehet. Että pelimiehet olisivat siis selkeästi sellaisia meneviä kovistyyppejä, joissa suurinpiirtein lukee otsassa PELIMIES.

No, tämä ihana, fiksu ja kiltti mies olikin sitten oikeasti pelimies, joka tapaili ainakin neljää naista samaan aikaan. Ghostasi kaverini heti kun oli saanut tämän sänkyyn.

Elämä on. Minut on kyynisyys ja varautuneisuus pelastanut pelimiehiltä. Toisaalta se on kyllä pelastanut minut kaikilta miehiltä, eli olen nelikymppisenä vielä täysin kokematon.

Vierailija
14/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa Steam Deck, siitä on juuri tullut uusi mallikin. Sillä on kiva pelailla.

Vierailija
15/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla tarkemmin millainen pelaaja kyseessä. Miten toimi ja miten paljastui.

Jaksaisitko avata tätä. Itse pääsin eroon valehtelevasta mulkerosta parinkymmenen vuoden suhteen jälkeen. Vielä en ole uskaltanut tapailla ketään uutta, vaikka luulisi tällä elämänkokemuksella jo tunnistavansa vedättäjät.  Toisaalta elämä on tosi hyvää yksinkin, mikäli vaihtoehtona on elää koonupin kanssa.

Hulluinta tässä on että tavallaan tiesin, mutta koska ne vaaleanpunaiset lasit. Hänen onnistui hämätä käytöksellään minua kuvittelemaan, mutta kaikki on ollut vaan harhaa. Lasit tippui kun pyysin vastauksia.

ap

Vierailija
16/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap itse itseään lainaten

Nyt jäi vaivaamaan, mitä on ***tin ja ***reita? Jäikö tähtiä puuttumaan? 

:D sori en laskenut heitin vaan lonkalta tähdet

ap

Vierailija
17/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo luovuttanut miesten suhteen. Meidän ikäluokkkamme miehet haluavat rentoa ja vapaata tapailua, eivät mitään sen merkityksellisempää. Enemmän saa irti harrastuksista kuin heistä.

Ja näin naiset katkeroituu. Katkeroituneita miehiä kutsutaan inseliksi. 

Vierailija
18/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useilla miehillä on myös sama ongelma: mukava, rauhallinen ja fiksu nainen onkin hetkessä nollasta sataan kiihtyvä, mammapalstalla ihmisiä ru****ksi haukkuva yliherkkä ihminen, johon otti parin viikon (!!) ihastuksen loppuminen niin koville, että puhuu sydämen särkymisestä. Huh huh.

n43.

Varmasti näinkin, mutta ei tässä tapauksessa. Tässä ei nyt ole kysymys parin viikon ihastuksesta (mutta se ei nyt enempää kuulu sinulle) enkä minä syytä tuota miestä, vaan olen vain pettynyt itseeni ja tilanteeseen.

Vierailija
19/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin.  Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.

Vierailija
20/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi