Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä aloittelijalle peppuseksiin?

Vierailija
17.11.2023 |

10 vuoden seurustelun jälkeen suostuin kokeilemaan peppuseksiä. Ja yllätyin positiivisesti. 

Pieni tappi tai dildo tuntuu hyvältä, mutta miehen penis sattuu liikaa. Mielestäni olen hyvin rentoutunut, mutta kipu on liian kovaa, jotta mies voisi työntyä sulkijalihaksesta syvemmälle. 

Missä asennossa saatte rentouduttua parhaiten? Mikä on paras vinkkisi? 

Liukuvoide on käytössä. 

Kommentit (183)

Vierailija
61/183 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten peppuseksiin saa houkuteltua jo pelkkää ajatustakin vastustelevan naisen? Onko kokemuksia ja vinkkejä?

Nuolet sille orkun ja just kun se on tulossa painat sormen pyllyyn. Siinä sulle ensi askel.

Seuraava askel on painaa peukalo pyllyyn, kun panet takaa päin.

Näin ne asiat selviää varsin nopeasti. Jos molemmilla kerroilla tulee negatiivista palautetta, älä tuhlaa aikaa pyllyn vonkaamiseen. Unohda koko juttu tai vaihda kohdetta.

Vierailija
62/183 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pillun käsittelyä lähes orgasmiin. Sitten reippaasti liukkaria peppuun ja sormilla lämmittelyä, samalla klitoriksen kiihotusta, sellaisessa asennossa jossa nainen pystyy täysin rentouttamaan peräaukkonsa. Sitten lusikka-asentoon, nainen ottaa kullista kiinni kädellään ja ohjaa sen aukkoonsa liikutellen itseään omaan tahtiinsa. Mies pysyy tässä vaiheessa vielä paikallaan. Kun nainen ilmaisee että häneen ei satu, voidaan vaihtaa asentoa ja ryhtyä rajumpaan toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/183 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää miehissä jos noin kiinnostaa.

Vierailija
64/183 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysykää miehissä jos noin kiinnostaa.

Ja rupee sinä lesboksi, jos pidät pillun nuolemisesta. Eikös vaan?

Vierailija
65/183 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten peppuseksiin saa houkuteltua jo pelkkää ajatustakin vastustelevan naisen? Onko kokemuksia ja vinkkejä?

Ei välttämättä mitenkään. Jos hän kavahtaa sormen kosketusta peräaukkoon ja erikseen mainitsee että anaaliseksi ja sormet pepussa on poissuljettuja asioita niin kunnioita hänen mielipidettään asiasta. Jos taas peppua saa hiplata niin ota pepun hiplaus mukaan seksiin ja unohda muu anaaliseksi siiheksi, kunnes hän itse ilmaisee kiinnostusta asiaan. Jos se ei tapahdu koskaan niin sitten ette harrasta anaaliseksiä.

Jos naisella on seksin suhteen avoin mieli muuten niin kysy että ottaisiko sinut panovyöllä. Sano ettei mitään velvoitetta vastavuoroisuuteen.

M55+

Vierailija
66/183 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilmoittaa jos havaitsee pukamia tai haavaumia nuoltavassa peräaukossa? On hieman nolo tilanne, jos menee halut.

Vierailija
67/183 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tulevaisuudessa pidätysongelmia...? kannattaako?

Vierailija
68/183 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko peräaukon nuolemisesta saadanuolijalta  pahoja bakteereita suolistoon?

Vierailija
69/183 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko välilihan imeskely suotavaa?  Silloinhan voi välittää peräaukon bakteereja pilluun. Vai olenko oikeassa?

Vierailija
70/183 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako peräaukkoa ja välilihaa sivellä päältä jollain hellävaraisella antiseptisellä liuoksella ennen nuolentaa. Mitä suosittelette?

Vierailija
71/183 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako peräaukkoa ja välilihaa sivellä päältä jollain hellävaraisella antiseptisellä liuoksella ennen nuolentaa. Mitä suosittelette?

Cillit Bäng? Ja juuriharja.

Vierailija
72/183 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö laimentaa. Vaikuttaa aika vahvalta.

Vierailija
73/183 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö laimentaa. Vaikuttaa aika vahvalta.

Ei tarvitse,  käsittely tehdään ennen nuolemista. 

Vierailija
74/183 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon malttia ja paljon liukkaria. Hyvä keino harjoitteluun on miehen sormi, tottuu siihen, että jonkun muun ruumiinosa on sielllä. Siitä meillä aloitettiin. Ekoilla anaalikerroilla asentona oli takaapäin. Minä (mies) paikoillani ja vaimo työnsi persustaan taakspäin, sen mukaan kuinka syvälle halusi. Ei siitä sulkijalihaksesta niin vaan ohi mennä. Maltti on valttia

Vierailija
75/183 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö Suomessa pepunreijästä kopiokoruja (kaula-, rinta- tai korvakorjuja)? Olisi aika nättejä.

Vierailija
76/183 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuskorut olisivat varmaan aika suosittuja ainakin keipiireissä.

Vierailija
77/183 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan peräaukon tulee levätä anuspanoaktioiden  välillä keskimäärin, ettei tule venymiä ja muita vaurioita? Tunteja, päiviä, viikkoja?

Vierailija
78/183 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan peräaukon tulee levätä anuspanoaktioiden  välillä keskimäärin, ettei tule venymiä ja muita vaurioita? Tunteja, päiviä, viikkoja?

Kokeile niin tiedät. Arvaat varmaan, että peräaukot ovat erilaisia keskenään. Kerro meille sitten loppupäätelmäsi.

Vierailija
79/183 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eksyin kavereiden kanssa 24-vuotiaana miljoona vuotta sitten yökerhoon, jossa oli jotkut poliisikoulun bileet. Olin aivan sairaan ujo tuohon aikaan, mutta jotenkin päädyin jonkun komeen miehen kanssa jutulle ja pussailemaan. Hän lähti saattamaan mua kämpille. Mentiin jonkun Hesen kautta. Kämpille kun päästiin jäi kaikki ruoat syömättä kun siirryttiin suoraan puuhiin. En kehdannut sanoa, että oli mun eka kerta. Tyyppi alkoi sit yhtäkkiä panna myös kakkoseen ja en ehtinyt ees sanoa mitään kun jo mentiin täydessä vauhdissa. Hauskaa oli! Aamulla sanottiin heippa!

Tuli vaan mieleen. 

Vierailija
80/183 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon ihanaa peppuseksiä. Olen huomannut, että vaikka olisi miten kiihottunut, jopa jo kertaalleen lauennut, niin se peppureikä tarvii vielä ihan oman lämmittelynsä. Mun mies on ihan mestari sormiensa kanssa, välillä pakko pyytää pitämään taukoa kun ei enää henki kulje nautinnosta 😁

Ja sitten rennoimman asennon aloitukseen saa lusikassa, siinä sitten itse ohjaa kullia ihan milli kerrallaan sisään. Paras kun käyttää siinä ihan peppureiän suulla ja ottaa vähän pois ja toistaa ja toistaa, aina hitusen syvemmälle. Lopulta liukuu ihanasti itsestään kokonaan sisään. Ja ehdottomasti silikoniliukkari, ja sitä todella paljon, niin peppureiälle kuin koko kulliinkin. Vesipohjainen kuivuu hetkessä.

Itsellä oli ennen nykyistä miestä pari huonoa kokeilua, enkä ollut yhtään kiinnostunut. Sitten kun hän jossain välissä rupesi ensin sormiensa kanssa tekemään taikojaan, niin olikin äkkiä pakko saada koko hoito 😄 Ah!

Ainiin ja vielä se että jos yhtään tuntuu kipua, se ei korjaannu liukkarilla vaan on vaan vielä paremman lämmittelyn tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän