Vinkkejä aloittelijalle peppuseksiin?
10 vuoden seurustelun jälkeen suostuin kokeilemaan peppuseksiä. Ja yllätyin positiivisesti.
Pieni tappi tai dildo tuntuu hyvältä, mutta miehen penis sattuu liikaa. Mielestäni olen hyvin rentoutunut, mutta kipu on liian kovaa, jotta mies voisi työntyä sulkijalihaksesta syvemmälle.
Missä asennossa saatte rentouduttua parhaiten? Mikä on paras vinkkisi?
Liukuvoide on käytössä.
Kommentit (183)
^Ei tarvitse. Hamasin johtajista, Vladimir Putinista, ja suomalaisista vasemmistopoliitikoista on kuvia koko internet täynnä.
Vierailija kirjoitti:
^Ei tarvitse. Hamasin johtajista, Vladimir Putinista, ja suomalaisista vasemmistopoliitikoista on kuvia koko internet täynnä.
Ei pidä verrata peräaukkoja ikäviin henkilöihin, koska vetrtailu on suoranainen loukkaus maailman hienoja peräaukkoja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä eksyin kavereiden kanssa 24-vuotiaana miljoona vuotta sitten yökerhoon, jossa oli jotkut poliisikoulun bileet. Olin aivan sairaan ujo tuohon aikaan, mutta jotenkin päädyin jonkun komeen miehen kanssa jutulle ja pussailemaan. Hän lähti saattamaan mua kämpille. Mentiin jonkun Hesen kautta. Kämpille kun päästiin jäi kaikki ruoat syömättä kun siirryttiin suoraan puuhiin. En kehdannut sanoa, että oli mun eka kerta. Tyyppi alkoi sit yhtäkkiä panna myös kakkoseen ja en ehtinyt ees sanoa mitään kun jo mentiin täydessä vauhdissa. Hauskaa oli! Aamulla sanottiin heippa!
Tuli vaan mieleen.
Olet kyllä onnentyttö, kun sait ekalla kerralla anaaliinkin.
Onko netistä ostettavissa halpaa peräsuolentähystyskameraa? Olisi tosi kiva seksileikeissä tähystää pintaa syvemmällekin anaaliin.
Tulisi anaali tuikitutuksi.
Varmaan samaa voisi käyttää vaginan tarkasteluunkin.
Kun levittää kohdehenkilönsä takamusta, niin mihin kohtiin takapuolessa kannattaa sormet asettaa, että koko komeus reikineen on mahdollisimman hyvin paljastettu ja valmiina toimenpiteisiin?
Mikä aine parhaiten poistaa pyllynreiän tympeän hajun?
Vierailija kirjoitti:
Vähintään muutama tunti pesusta ja tympeä saippuan haju on kaikonnut
Vierailija kirjoitti:
Laitat hajukuusen roikkumaan mulkkuusi. Tuoksuvaihtoehtoja on monia erilaisia.
Kumpi on parempi vai peppuseksi?
Neljä pääsääntöä: 1. Anaalitapin käyttö lämmittelyssä. 2. Runsas liukuvoiteiden käyttö penetraatiossa. 3. Ei paksua vehjettä kakkoseen lainkaan. 4. Varovainen aloittaminen eli ei kapoistakaan pippeliä kerralla ineen. N35
Kyllä isomunaisia syrjitään, ei saa pyllyä ollenkaan.
Naispuolista nuolijaa kiihottaa erityisesti miehen karvainen perssilmä ja jalkojen välissä roikkuvat karvaiset munat.
Vierailija kirjoitti:
Neljä pääsääntöä: 1. Anaalitapin käyttö lämmittelyssä. 2. Runsas liukuvoiteiden käyttö penetraatiossa. 3. Ei paksua vehjettä kakkoseen lainkaan. 4. Varovainen aloittaminen eli ei kapoistakaan pippeliä kerralla ineen. N35
Unohtui tärkein älä jännitä ja purista vaan avaa työntämällä vastaan. Aivan, kuin ponnistaisit pytyllä. Näin peppureikä aukeaa luonnostaan ja isokin muna pääsee työntymään helposti sisään liukkarin kanssa.
Pepuntäyteistä seksivuotta 2024 kaikille peppuseksin ystäville!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui tärkein älä jännitä ja purista vaan avaa työntämällä vastaan. Aivan, kuin ponnistaisit pytyllä. Näin peppureikä aukeaa luonnostaan ja isokin muna pääsee työntymään helposti sisään liukkarin kanssa.
Ei se määräänsä enenpää aukea, joten jos on oikeasti paksu kalu niin ei mene sittenkään kivutta tai rikkomatta sisään.
Keräisin mielelläni erilaisia peräaukkojen kuvia kokoelmiini. Pitääkö pyytää lupa kohteelta kuvaamiseen? Ihan kirjallisenako?