Fb-käyttö seksityydytykseen..
Voit (varatulta henkilöltä) kysyä sen mitä haluat joka käyttää fb (f#ckbuddy) henkilöitä seksityydytykseen säännöllisesti.
Olen varattu keski-ikäinen henkilö. Käytössäni olevat fb henkilöt ovat itseäni huomattavasti nuorempia sinkkuja tai vapaassa suhteessa olevia ihmisiä. Harrastamme säännöllisesti niin hyvin erilaista ja monipuolista seksiä että voimme sanoa täytämme toistemme seksuaaliset tarpeemme enemmän kuin hyvin. Tämä rutiini, seksin harrastus fb henkilöillä, on ollut käytössä itselläni jo useamman vuoden ajan. En näe mitään syytä muutoksiin kun kaikki käytössäni olevat fb ihmiset vaihtuvat aina niin sopivasti etten ehdi kyllästyä heihin ikinä.
Voit kysyä sen mitä haluat jos kiinnostaa tietää asiasta. (huom.vastaan vain asiallisiin kysymyksiin).
Kiitos.
Kommentit (7)
' jos on mahdollisuus.. ' ? Ei ikinä, ei noin itselläni.
Aina vain, kun tavataan (aina sopimusasia) se on.
_ap
Vierailija kirjoitti:
Facebook seksiä-ei kiitos !
?!?.. mitä tarkoitat. (ex-faze..) ei, ei kuin.
FB = (ei ole) faze! - Sori.. sun ( 'faze-sex' ?! ) ei ole realismia.
Fakta.
"
What does FB stand for slang?
slang. abbreviation for. the taboo term fuck buddy. "
Saitko? Hyvä.
_ap
Ihan paras ratkaisu!
nykyään jopa mahdollista kun kaikki ei välttämättä ole parisuhdeihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras ratkaisu!
nykyään jopa mahdollista kun kaikki ei välttämättä ole parisuhdeihmisiä!
Niin. Niin todellakin, vaikka eiväthän kaikki ihmiset halua olla ikuisesti sinkkuja? En usko ainakaan itse.
Itse asiassa me kaikki tiedämme, että sitä on vaikea löytää.
Kaikki alkaa turvallisuudesta ja ominaisuuksista. En tarvitse FB-tä jos joudun käyttämään kumia. Minulla on... FB jo 10 vuotta. Jos on mahdollisuus tavata voin olla aina satavarma, että saan laadukasta seksiä. Illasta aamuun ...