Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö vielä mahdollisuutta suhteellemme?

Vierailija
17.11.2023 |

Puoliso todennäköisesti haluaa erota. Minä en. Pelkkä ajatus tuntuu todella pahalta ja olen ihan rikki. Tekisi mieli pyytää ja anella vielä uutta mahdollisuutta mutta auttaako se mitään. Teenkö vain itsestäni raukan ja säälittävän. Olen omasta puolestani valmis yrittämään ja tekemään töitä sen eteen. Puoliso tuskin haluaa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen haluaa erota, niin hän eroaa. Anelu ja mieltä muuttamaan manipulointi on ärsyttävää ja saa varmasti toisen haluamaan eroa.

Vierailija
2/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän "koko elämäsi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä, vaikka mieli tekee. Koska sanoit että tuskin haluaa ja silloin ei varmaankaan halua. Uskon että jotenkin selviät ajan myötä erosta ja saat uusia näkökulmia, ajatuksia, tunteiden tasaamisen. Ja tulee parempi tulevaisuus sulle. Ikäviä tilanteita erot kertakaikkiaan, ehkei aina tarvitse erota. On jotenkin kiintynyt toiseen ja kaikkeen, ero tuntuu vaikealta. Ehkä pinnan alla oli jotain muuta toisella kuin mitä ajatteli. Tunsiko sitä ollenkaan vai luuliko. Mitä sanoi eron syyksi ja onko se totta.

Vierailija
4/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mättää? Siitähän se riippuu.

Vierailija
5/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä pyytää jatkamaan jos toinen ei halua tehdä töitä parisuhteen eteen. Kiusaat vain itseäsi. On parempi että suret asian läpi ja suuntaat eteenpäin.

Vierailija
6/6 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tilanteesta ja eron syistä. Miksi hän haluaa erota? Miksi sinä et halua?