Vinkkejä aloittelijalle peppuseksiin?
10 vuoden seurustelun jälkeen suostuin kokeilemaan peppuseksiä. Ja yllätyin positiivisesti.
Pieni tappi tai dildo tuntuu hyvältä, mutta miehen penis sattuu liikaa. Mielestäni olen hyvin rentoutunut, mutta kipu on liian kovaa, jotta mies voisi työntyä sulkijalihaksesta syvemmälle.
Missä asennossa saatte rentouduttua parhaiten? Mikä on paras vinkkisi?
Liukuvoide on käytössä.
Kommentit (183)
Ennen aloitusta kannattaa käydä pieremässä kaasut vessassa pois, ettei tule hajuhaittoja toimitusta pilaamaan.
Siis tuohan on just sen peppuseksin suola!
ei ei... älä missään nimessä käy pesemässä mitään. Ne hajut ja kaikki... tekee juuri sen nautinnon
Kokeile sellasta puuduttavaa suihketta. Voisi olla ratkaisu ongelmaan, jos muuten anaaliseksiä haluat kokeilla. Seksikaupat myyvät sellaista.
Ei kannata puuduttaa, sillä kun ei ole tuntoa, saattaa paikat revetä. Siitä voi seurata pysyviä vammoja. Mieluummin vaan harjoitusta tapilla ja sormella, runsaasti liukkaria ja paljon kärsivällisyyttä. Jotkut sanovat että rentoutuksen lisäksi voi koittaa ikäänkuin työntää vastaan, kuten kakatessa, kun kulli tai isompi tappi/dildo työntyy sisään.
Onnea kokeiluun!
M45
Jos mies haluaa peppuseksiä, se vihaa naisia. Se nauttii siitä vain, koska tietää sen olevan kivuliasta naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa peppuseksiä, se vihaa naisia. Se nauttii siitä vain, koska tietää sen olevan kivuliasta naiselle.
Sä olet kyllä psykiatrisen hoidon tarpeessa, jollet jo ole sellaisen piirissä. Onko sua pantu kuivalla kakkoseen ilman sun suostumusta, kun noin kiukuttelet useassa ketjussa asiasta.
Entä, jos nainen itse haluaa kalua pyllyynsä? Kuka silloin vihaa ja ketä? Olet vaan yksi ruikuttaja palstalla lisää. Sellainen, joka elää omassa tynnyrissään, eikä näe elämää sen laidan toisella puolella.
"En anna anaalia"-huppari tulossa joululahjaksi. Kanna sitä ylpeydellä. Muista vihata miehiä. Se keventää aina oloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä psykiatrisen hoidon tarpeessa, jollet jo ole sellaisen piirissä. Onko sua pantu kuivalla kakkoseen ilman sun suostumusta, kun noin kiukuttelet useassa ketjussa asiasta.
Entä, jos nainen itse haluaa kalua pyllyynsä? Kuka silloin vihaa ja ketä? Olet vaan yksi ruikuttaja palstalla lisää. Sellainen, joka elää omassa tynnyrissään, eikä näe elämää sen laidan toisella puolella.
"En anna anaalia"-huppari tulossa joululahjaksi. Kanna sitä ylpeydellä. Muista vihata miehiä. Se keventää aina oloa!
Jos sama asia tuodaan esille monessa ketjussa, se kertoo vain siitä, että se on naisille totta. En nimittäin ole kirjoittanut muualle.
Piilohomot voisi jo tulla pois kaapista. Haluatte miestä, ja vihaatte naisia, ja siksi vaaditte kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sama asia tuodaan esille monessa ketjussa, se kertoo vain siitä, että se on naisille totta. En nimittäin ole kirjoittanut muualle.
Piilohomot voisi jo tull
Oletko joku KH:n alterego. Jauhat samaa asiaa kerta toisensa jälkeen, etkä edes itse muista tehneesi sitä. Olisit nyt edes rehellinen. Sellaisia ihmisiä arvostetaan.
Niin klitoriksen nuoleminen on Nautinnollista. Anaali kivuliasta.
Mulkun imeminen varmaan miehistä Nautinnollista. Jos nainen haluaisi naida sinua B rappuun varmaan antaisit. Vai etkö, kun sehän sattuu, eikö vaan.
Mutta naisen pitää kestää kipua. Sehän on naisen tehtävä. Ja se kiihottaa. Kun saa satuttaa ja alistaa, eikö vaan.
Nuollessa naisella on kivaa kun saa nautintoa. Eihän nuolemusella ole niin väliä. Eihän naisen tarvi nauttia.
Kunhan antaa kakkosta.
Rauhaisaa ja kivutonta Joulun odotusta sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilohomot voisi jo tull
Nyt haiskahtaa kyllä vahvasti silakalta.
Paras vinkkini on:
en suosittele.
--
Käytä sitä. (Toimii ihmisellä läpi koko elämän. Testattu! ;)
"Pieni tappi tai dildo tuntuu hyvältä, mutta miehen penis sattuu liikaa. Mielestäni olen hyvin rentoutunut, mutta kipu on liian kovaa, jotta mies voisi työntyä sulkijalihaksesta syvemmälle. "
Homma erikokoisia tappeja, joista isoin vähän paksumpi kuin se penis, joka pitäisi työntää persiisiin. Siinä sitten aloitetaan pienimmästä ja annetaan olla sisällä niin kauan, että peppu tottuu siihen. Ja sitten isompaa.
Lopulta sitten se penis vain soljahtaa sisään. Kannattaa varata reilusti aikaa eikä kiirehtiä eteenpäin.
Ensin orkku molemmille. Nainen selälleen ja tyyny pepunalle ,geelituupi valmiiksi. Aloitetaan vaikka ykköseen jonkinaikaa peukkuun geeliä ja työnnetään kakkoseen toistetaan 3-4 kertaa. Kun sulkialihas alkaa rentoutuun niin kulliin geeliä runsaasti ja painetaan kevyesti Reijolle, hitaasti,hitaasti työnnetään naisen ehdoilla, jos sattuu niin pakotetaan. Eikä tartte kuin 5-6 cm maksimissaan tulla sisään, samalla koittaa kiihotetaan,lisätään välillä geeliä jos kuivuu ja ah mikä orgasmi molemmille. Voi kun vielä pääsis jonkun opettajaksi!?
Lusikka-asennossa nainen jalat kunnolla koukussa hyvän lämmittelyn ja liukastuksen jälkeen sisään. Kun sisään on päästy niin ihan vain paikallaan vaikka useita minuutteja että sulkijalihas tottuu
Vierailija kirjoitti:
Ensin orkku molemmille. Nainen selälleen ja tyyny pepunalle ,geelituupi valmiiksi. Aloitetaan vaikka ykköseen jonkinaikaa peukkuun geeliä ja työnnetään kakkoseen toistetaan 3-4 kertaa. Kun sulkialihas alkaa rentoutuun niin kulliin geeliä runsaasti ja painetaan kevyesti Reijolle, hitaasti,hitaasti työnnetään naisen ehdoilla, jos sattuu niin pakotetaan. Eikä tartte kuin 5-6 cm maksimissaan tulla sisään, samalla koittaa kiihotetaan,lisätään välillä geeliä jos kuivuu ja ah mikä orgasmi molemmille. Voi kun vielä pääsis jonkun opettajaksi!?
Lisään vielä että naisen orgasmi edellä mennään,muutamalla työnnöllä siinä sitte mies tulee.
Selittäkää nyt hyvät miehet, miksi ylipäänsä yhtyä naisen peppuun? Jollei kyseessä ole naisen neitsyyden varjelu sopivampaa kauppaa varten. Saako siitä jotain statusta tai suorituspisteitä, jos saa vastentahtoisen ihmisen suostumaan tällaiseen, joka vaatii näinkin paljon 'lämmittelyä'?
Täältä kun olen oppinut, että mikään ei voi olla miehelle kauheampaa kuin nainen, joka on suostunut peppuseksiin jonkun toisen, muttei hänen itsensä kanssa.
Kun itselläni penis takapuolessa ei ole koskaan tuntunut hyvältä, niin ihmettelen näitä lausuntoja, joiden mukaan joku nainen saa peppuseksillä ylimaallisen orgasmin. No voihan se olla, että kyseessä on joku anatominen seikka; itse saan helposti o:n vaginanpenetraatioseksillä. Tai joku alistumisfetissi. Mikäpä siinä.
Rasvaa vaan tarpeeksi, ei siinä muu pitäisi sattua, jos halut ovat huipussa. Laita itse sisään, omaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää nyt hyvät miehet, miksi ylipäänsä yhtyä naisen peppuun? Jollei kyseessä ole naisen neitsyyden varjelu sopivampaa kauppaa varten. Saako siitä jotain statusta tai suorituspisteitä, jos saa vastentahtoisen ihmisen suostumaan tällaiseen, joka vaatii näinkin paljon 'lämmittelyä'?
Täältä kun olen oppinut, että mikään ei voi olla miehelle kauheampaa kuin nainen, joka on suostunut peppuseksiin jonkun toisen, muttei hänen itsensä kanssa.
Kun itselläni penis takapuolessa ei ole koskaan tuntunut hyvältä, niin ihmettelen näitä lausuntoja, joiden mukaan joku nainen saa peppuseksillä ylimaallisen orgasmin. No voihan se olla, että kyseessä on joku anatominen seikka; itse saan helposti o:n vaginanpenetraatioseksillä. Tai joku alistumisfetissi. Mikäpä siinä.
Kun nainen antaa peppua vaikkei edes pidä siitä, niin sehän on paras rakkaudenosoitus, minkä nainen voi antaa.
Miehelle joku vastaava on vaihtaa naiselle autoon talvirenkaat ulkona räntäsateessa läpimärkänä ja näpit jäässä. Ihan vaan, että nainen pääsee illalla pilatekseen.
Vierailija kirjoitti:
Lusikka-asennossa nainen jalat kunnolla koukussa hyvän lämmittelyn ja liukastuksen jälkeen sisään. Kun sisään on päästy niin ihan vain paikallaan vaikka useita minuutteja että sulkijalihas tottuu
Valitettavasti en pysty pitämään paikallaan minuuttiakaan, koska laukean anaaliin niin herkästi. Se vain on niin kiihottavaa ja tuntuu uskomattoman hyvältä. Siis naisen anaalista on kyse.
m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen antaa peppua vaikkei edes pidä siitä, niin sehän on paras rakkaudenosoi
Eli siis miehistä peppuseksi on jotenkin parempaa kuin pimppiseksi? Ja he tahtovat mieluummin sitä? Minkä takia?
Aloitellessa on hyvä aluksi suudella hellästi peräaukkoa. Se rentouttaa aukkoa.