Olenko ymmärtänyt oikein että joidenkin ihmisten on pakko pitää kotona kamalia villasukkia koska on niin kylmä?
Itse olen kalsareilla paljain jaloin kesät talvet.
Kommentit (56)
No voi sentään. Itse rakastan kutoa villasukkia itselleni ja läheisilleni. Minulta pyydetään villasukkia joululahjaksi. Enkä tiedä parempaa kuin rakkaudella kudotut villasukat <3
Vierailija kirjoitti:
Pidän ihania villasukkia. 😍
Niin mäkin - kuka kamalia on käskenyt pitää???
Hienoa, olet ymmärtänyt ihan oikein! 😊 Turhaan ne tyhmäksi sinua väittivät
Vierailija kirjoitti:
Pidän ihania villasukkia. 😍
Niin minäkin.
Oletko koskaan pitänyt kamalia villasukkia?
Ei kaikki niitä tarvi. Mulla ei ole mitään sukkia jaloissa.
Minä pidän usein kesäkuumallakin kotona villasukkia, sillä tupakoinnin ja muiden huonojen elintapojen vuoksi jalkani ovat usein jääkylmät.
Eihän kotona mitään muita sukkia voi edes käyttää kuin villasukkia. Ja syy ei ole kylmyys vaan sukkien "hengittävyys"
Mulla ainakin on ihanat villasukat, joskus on parit sukat päällekkäin.
Elämä ilman villasukkia olisi kamalaa.
Löytyy kymmeniä pareja ja koko ajan neulon lisää.
Meillä pidetään kodin lämpötila tarkoituksella sellaisena että kalsarisillaan ei tarkene. Me pidetään vaatteet päällä, myös villasukat tarpeen vaatiessa, ja säästetään energialaskuissa. Yöllä voi laskea lämpöä pikkuisen lisää koska silloin nukutaan ja viileässä nukkuu hyvin.
Itse pidän ihania villasukkia koska tykkään käyttää niitä. Teen itse sukkani, niin on just sellaset kuin haluan.
Villasukkani ei ole kamalia. Ne on välttämättömiä ja edes helteillä ei ole niin kuuma, että ilman villasukkia pärjäisi.
Villasukkia on vaikka kuinka paljon. Ei ole kylmä, mutta ne on mukavat jalassa.
Villasukat on ihanat ja mukavat. Pidän niitä ympäri vuoden, paitsi ihan helteillä. Automaattisesti vedän pehmoiset villasukat jalkaan heti kun sängystä nousen tai tulen takaisin kotiin. Rentouttaa ja lämmittää.
Villasukat ovat ihania! Itselläni on varmaan 10 paria ja pidän niitä kesät ja talvet, helteitä lukuunottamatta. Äitini kutoo oikein kauniita sukkia.
Lämmin tänään, vaan jalat kylmät ilman villasukkia.
Villasukat ovat paras ystäväni. En tulisi ilman toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat ovat ihania! Itselläni on varmaan 10 paria ja pidän niitä kesät ja talvet, helteitä lukuunottamatta. Äitini kutoo oikein kauniita sukkia.
Sama!
Villasukat-tsek.
Lökäpöksyt-tsek.
Vanha täti, juu-tsek.
Omistan varmaan 20 paria villasukkia-tsek.
Omin lastenkin lahjasukat-tsek.