Nainen, muistithan viikonlopun ruokaostosten lomassa napata miehellesi paketin Vuokkoset for men miestamponeja?
Muuten on viikonloppu pilalla monessa kotitaloudessa.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis reikään toi on tarkoitus tunkea?
Jos sulla ei ole kuukautisia, niin sun ei tarvitse tunkea sitä mihinkään. Ne joilla on tietävät kyllä mihin sen tunkea.
Miehillä ei ole kuukautisia, joten mikä pointti tällä tuotteella on?
Transmiehillä on. Sinun ei tarvitse sitä pointtia nähdä, koska tuote ei selvästikään ole sinulle suunnattu.
Miksi jankkaat tuota "ei ole sinulle suunnattu"? Sinä et sitä päätä, kuka noita tuotteita saa ostaa ja kuka e
Kaupat on täynnä hilavitkuttimia joilla ei ole mitään pointtia. Elät niiden kanssa, voit varmaan elää miestamponien kanssa ihan yhtä vaivattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. sinulle on kerrottu useat kerrat ettei tuo ole tarkoitettu biologisille miehille.
Vaan siis ainoastaan fantasiamiehille?
Transmies on se termi jota etsit.
Ei todellakaan ole :D Miksi kukaan fantasioisi naisesta, joka leikkii olevansa mies ja suuttuu, kun sanotaan, ettei hän biologiaansa voi muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis reikään toi on tarkoitus tunkea?
Jos sulla ei ole kuukautisia, niin sun ei tarvitse tunkea sitä mihinkään. Ne joilla on tietävät kyllä mihin sen tunkea.
Miehillä ei ole kuukautisia, joten mikä pointti tällä tuotteella on?
Transmiehillä on. Sinun ei tarvitse sitä pointtia nähdä, koska tuote ei selvästikään ole sinulle suunnattu.
Naisilla on, ei miehillä. Se ei tee ihmisestä miestä, että leikkii olevansa muuta kuin on.
Naisen, niin. Ei miehen.
Tätähän te kaikki naiset olette itse unelmointi-wokeilullanne tilanneet. Joko alkaa teilläkin silmät aukeamaan? Sanna marininkin suhteen? 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen "kohdullinen"?
Sellainen ihminen, jolla on kohtu. Käytännössä sekään ei tietysti takaa että kyseisellä ihmisellä olisi kuukautiset.
Ihminen on muutakin kuin elin. Minua loukkaa tuollainen nimittely. Minä olen nainen. Piste.
Kukaan ei kiellä sinua kokemasta itseäsi naiseksi. Toivottavasti sinäkään et ole kieltämässä kenenkään toisen omaa sukupuolikokemusta.
Kaupat on täynnä hilavitkuttimia joilla ei ole mitään pointtia. Elät niiden kanssa, voit varmaan elää miestamponien kanssa ihan yhtä vaivattomasti.
Sinä et sitä päätä. Minä saan kysellä niin paljon kuin haluan. Jos et kestä keskustelua, mene vaikka nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. sinulle on kerrottu useat kerrat ettei tuo ole tarkoitettu biologisille miehille.
Ei todellakaan ole :D Miksi kukaan fantasioisi naisesta, joka leikkii olevansa mies ja suuttuu, kun sanotaan, ettei hän biologiaansa voi muuttaa?
Kyllä se todellakin on. Kas kun sinä et päätä sen biologian ohella myöskään kielestämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen, jolla on kohtu. Käytännössä sekään ei tietysti takaa että kyseisellä ihmisellä olisi kuukautiset.
Suomeksi käytämme sanaa nainen. Siinä olet kyllä oikeassa, että kaikilla naisilla ei tosiaan ole kuukautisia.
Käytämme myös sanaa transmies, tai lyhyemmin mies.
Transmies on eri asia kuin mies. Transmies on nainen, joka luulee olevansa mies. Mies taasen on ihan vain mies.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän te kaikki naiset olette itse unelmointi-wokeilullanne tilanneet. Joko alkaa teilläkin silmät aukeamaan? Sanna marininkin suhteen? 😂😂😂😂
Kyllä. On hienoa, että tuotteista tehdään inklusiivisempia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen tilannut kauppaan tamponeja? No joo, voin keksiä pahempiakin juttuja.
Sanoo typerä suomalainen äijä.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä yleistä penikka. Suurin osa naisista ei ole missään tekemisissä woke-sekoilun kanssa. Eikä Sanna Marin liity tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vitsillä. Mies vie paketin harrastusporukan pikkujouluihin ja perseilevät sillä 🤪
Mahtavaa kun olet saanut noin hauskan miehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi käytämme sanaa nainen. Siinä olet kyllä oikeassa, että kaikilla naisilla ei tosiaan ole kuukautisia.
Transmies on eri asia kuin mies. Transmies on nainen, joka luulee olevansa mies. Mies taasen on ihan vain mies.
Kahvipapu on eri asia kuin suodatinkahvi. Käytännössä puhumme kuitenkin kummastakin kahvina jos ei sen tarkempaa määrittelyä tarvita.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Tarkoitat varmaan siittimellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se todellakin on. Kas kun sinä et päätä sen biologian ohella myöskään kielestämme.
Kyllä päätän ainakin omien fantasioiden osalta. Siksi fantasiamies ei ole sama asia kuin tranmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on muutakin kuin elin. Minua loukkaa tuollainen nimittely. Minä olen nainen. Piste.
Kukaan ei kiellä sinua kokemasta itseäsi naiseksi. Toivottavasti sinäkään et ole kieltämässä kenenkään toisen omaa sukupuolikokemusta.
Kyse ei ole kokemuksesta, vaan biologisesta faktasta. En erikseen koe olevani nainen, vaan OLEN nainen. Minua ei myöskään kiinnosta muiden sukupuolikokemukset. Voin sanoa transmies, mutta en teeskentele, että kyseessä on oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Tarkoitat varmaan siittimellinen?
En olisi niin varma siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvipapu on eri asia kuin suodatinkahvi. Käytännössä puhumme kuitenkin kummastakin kahvina jos ei sen tarkempaa määrittelyä tarvita.
SInulle siis transmies=jauhettu nainen? Tätä selvä.