Vinted, tuleeko siitä Torin kilpailija?
Vinted on kuulemani mukaan aika suosittu Keski-Euroopassa ja se on nyt rantautunut Suomeen. Onko täällä ketään joka on aikeissa kokeilla Vintedia?
https://www.iltalehti.fi/talous/a/7f9ec145-fb0c-4d68-89b9-b54b6192b8f4
Kommentit (210)
Tilasin ihanan Ted Baker mekon ystävän häihin, oli 15 euroa vain. On kyllä mukva ostospaikka!
Miten eroaa jos yhtä paljon huijareita siellä
Mikä on se ihmistyyppi joka jaksaa myydä jotain rättejä kahden euron hintaan netissä?!
Sitten rumba lähettämisestä ja mietitään saako ne rahat joskus tilille ja mitä postittaminen maksaa.
Kerätkää vaikka pulloja, siitäkin tulee rahat helpommalla ja vähemmän stressiä!
Minä en myy rahan takia vaan siksi, että pääsevät käyttöön uudestaan. Möin lapsen pieniä vaatteita 20 kappaleen setin 20 eurolla. jos tämä saa jonkun valitsemaan käytettyä uuden sijaan, on siinä paras palkka minulle!
Itselleni myyminen tuolla on hauska harrastus ja kyllähän siitä eahaakin tulee. Postimaksuista ei tarvii stressata, appi antaa valmiin koodin ja se vaan päälle. Eikä oikein muustakaan. Ihanan helppoa!
Tänään 3 kaupat tehty. parasta tässä on ihailla vaatehuoneen tyhjentymistä. Oli 3 isoa Ikea kassia myytävää, nyt 1 puolillaan. Sitten vain seuraavien kaappien kimppuun!
Tarkistus Vintedinistä: onko joku yrittänyt myydä kalliimpaa vaatetta Gucci, Burberry, Chanel, Dior ym.
Ja jos, niin suositteletko?
Vierailija kirjoitti:
Tarkistus Vintedinistä: onko joku yrittänyt myydä kalliimpaa vaatetta Gucci, Burberry, Chanel, Dior ym.
Ja jos, niin suositteletko?
Tuoksuja olen myynyt, kallein 90 eurolla. Hyvin meni perille ja sain maksun. Laukkuja en ole vielä myynyt.
Eikö kukaan avaa omia kuittejaan myynneistä / ostoksista? Sieltä näkee, että pieni paketti Suomeen normaalihinta 3,90€. Ulkomailta postikulut ostettaessa olleet mulla 5-7e riippuen mistä tilannut. Tästä sitten 4-6€ on hyvitetty alennuksena ja itselle jäänyt maksettavaa 1e.
Postikuluttomuus/pienet postikulut ulkomailta on tasan markkinointikikka. Eli matalalla kynnyksellä väkeä testaamaan ja käyttämään. Kun väki toteaa toimivaksi, ei kynnys käyttää ole kiinni enää postikuluista.
Eli vinted tarjoaa tällä hetkellä postikuluja suomalaisille, kerätäkseen käyttäjiä ja käyttäjien luottamuksen.
Itse olen sekä ostanut että myynyt. Todella hyvin toiminut. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sellaista palvelua, että joku tulisi minun luotani hakemaan laatikollisen rompetta ja laittaisi myyntiin minun puolestani. Saisi sitten jonkun osuuden myynneistä, mutta minun ei tarvitsisi osallsitua siihen hässäkkään.
kysy paikalliselta kirpparilta, täällä ainakin on sellainen palvelu
680 euroa myyntiä kuukaudessa, olen tyytyväinen!
Itseltäni huijattiin maksukortin tiedot ja ainakin kortilta on lähtenyt suuri summa rahaa, tiedot huijattiin ihan sieltä Vintedin sovelluksen kautta ostoviestin linkin kautta. Asiakaspalveluun ei ole yhteystietoja ja kun ilmiannoin henkilön jonka viestin kautta tiedot varastettiin, niin vastaukseksi tulee ilmeisesti botin luoma teksti jossa todetaan ettei heillä ole syytä ryhtyä toimenpiteisiin. Että semmoinen pulju. Huomenna pankkiin selvittämään kuinka rankasti tuli takkiin yhdestä myynti-ilmoituksesta. Pankki kun sulki verkkopankkini automaattisena varotoimena joten en nyt itse näe miten paljon sieltä on lähtenyt rahaa. Iso harmi ja mielipaha koko jutusta, mutta eniten pännii se että Vinted ilmeisesti antaa huijareiden toimia vapaasti alustalla.
Vierailija kirjoitti:
Itseltäni huijattiin maksukortin tiedot ja ainakin kortilta on lähtenyt suuri summa rahaa, tiedot huijattiin ihan sieltä Vintedin sovelluksen kautta ostoviestin linkin kautta. Asiakaspalveluun ei ole yhteystietoja ja kun ilmiannoin henkilön jonka viestin kautta tiedot varastettiin, niin vastaukseksi tulee ilmeisesti botin luoma teksti jossa todetaan ettei heillä ole syytä ryhtyä toimenpiteisiin. Että semmoinen pulju. Huomenna pankkiin selvittämään kuinka rankasti tuli takkiin yhdestä myynti-ilmoituksesta. Pankki kun sulki verkkopankkini automaattisena varotoimena joten en nyt itse näe miten paljon sieltä on lähtenyt rahaa. Iso harmi ja mielipaha koko jutusta, mutta eniten pännii se että Vinted ilmeisesti antaa huijareiden toimia vapaasti alustalla.
Eihän MYYJÄ anna kenellekään maksukorttinsa tietoja!!!!!!!!
Eikä ostajakaan.
https://www.vinted.fi/help/360/483-maksaminen-vintedissa?access_channel…
https://www.vinted.fi/help/1053?access_channel=hc_topics
Suojautuminen tietojen kalasteluyrityksiltä
Kys puulaaki on laittanut miljoonia mainontaan, Pelkkä kupla!
Vierailija kirjoitti:
Minä en myy rahan takia vaan siksi, että pääsevät käyttöön uudestaan. Möin lapsen pieniä vaatteita 20 kappaleen setin 20 eurolla. jos tämä saa jonkun valitsemaan käytettyä uuden sijaan, on siinä paras palkka minulle!
Mummolla on liikaa aikaa? Sitä se on kun Tommi Kinnunen ei ole julkaissut pitkään aikaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
680 euroa myyntiä kuukaudessa, olen tyytyväinen!
Hehe, hyvin on Vintedinin maksetut mainostajat liikkeellä.
VAROKAA! Tämä ketju on Vintedin markkinoijia täynnä.
Ohjekeskus (?-merkin takana)
Vierailija kirjoitti:
Ohjekeskus (?-merkin takana)
Mene pois!
Ei tarvii tulostaa mitään, eiittää koodi paketin päällä!