Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted, tuleeko siitä Torin kilpailija?

Vierailija
17.11.2023 |

Vinted on kuulemani mukaan aika suosittu Keski-Euroopassa ja se on nyt rantautunut Suomeen. Onko täällä ketään joka on aikeissa kokeilla Vintedia?

https://www.iltalehti.fi/talous/a/7f9ec145-fb0c-4d68-89b9-b54b6192b8f4

Kommentit (210)

Vierailija
61/210 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin paljon käytetyn tavaran, siis tavaran, ei vaatteiden, myynti-sivustoja ja joo tosiaan oltava nouto/tarkastus etäisyydellä, eli sellaisia tori sivusto kakkosia ja kolmosia saisi minusta tulla useitakin ja käyttäisin, vaatteet saa käytettynä kirppariltakin, halvalla, luotettavasti ja voi sovittaa jne.

Vierailija
62/210 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Ranskassa ja olen täällä käyttänyt Vintediä jo monta vuotta, sekä ostajana että myyjänä. Ostan nykyään varsin suuren osan vaatteistani Vintedissä ja myyn jotain keskimäärin kerran 1-2 kuukaudessa. Vinted toimii ainakin täällä erittäin hyvin, ostaa ja myydä voi Ranskaan, Belgiaan, Alankomaihin, Espanjaan, Italiaan ja Portugaliin. 

Myyjänä rahat saa Vinted-tilille, kun ostaja on saanut tuotteen ja vahvistanut sen noudetuksi. Ostaja maksaa aina postikulut. Rahat voi joko käyttää ostoksiin Vintedissä tai siirtää omalle pankkitilille. 

Itselläni on varmaan käynyt tuuri, sillä kohdalleni ei ole sattunut kuin yksi ongelmatapaus, kun ostamani farkkuhameen vetoketju oli rikki. Myyjä ei ollut huomannut sitä, pahoitteli ja palautti rahat ilman, että minun tarvitsi palauttaa hametta. Normaalisti riitatilanteissa ostos palautetaan ùyyjälle ja rahat saa takaisin sitten, kun myyjä on vastaanottanut palautuksen.

Olen Facebookissa useammassa Vinted-ryhmässä ja siellä on tullut vastaan mitä kummallisempia ongelmia, mutta omalla kohdallani Vinted on toiminut loistavasti ja voin kyllä suositella sitä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/210 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun kaikki tutut ovat jo ajat sitten kyllästyneet kun kaikki kirppikset ja nettikirppikset sun muut ovat täynnä vaatteita ja erittäin monet kaipaisivat juuri muita tuotteita, kuin vaatteita

Onko tarkempaa tietoa, mitä? Minulla on huutonetissa kodin juttuja ym, mutta kauppa käynyt aika verkkaisesti viimeiset 5v. Ennen siellä sain myytyä ihan hulluna tavaraa...

64/210 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtui samoin, että ilmoitus poistetiin heti. Olin muokannut kuvia niin, että poistin taustan. Heti moderotiin pois koko ilmoitus. Valitin asiasta ja laitoin kuvat valitukseen mukaan. Ei kestänyt kauvaa, kun ilmoitus palautettiin. Tässä ilmoitus jonka laitoin https://www.vinted.fi/items/4019479355-levi-s

65/210 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö tuolla suodattamaan tuloksia maan mukaan, en halua ostaa mitään Baltian maista ja Ruotsista, haluan nähdä vain kotimaan myynnissä olevat tuotteet

Samaa mietin!

Ei näytä pystyvän, laitoin pääkuvaan suomen lipun ja maininnan siitä että olen suomesta

Vierailija
66/210 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi tarkkoja tuolla että kun lataa kuvan niin pitää muistaa ottaa kuvat myös vaatelapuista/merkki että on varmasti aito.

Kannattaa aloittaa lukemalla ne ohjeet jotka onneksi on aika selkeät mutta ohjeita on paljon :D

Vierailija
67/210 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt reilun viikon ja myynyt jo vaikka mitä. Ostanutkin, ja ostokset tulleet nopeasti joko Postin tai Postnordin automaattiin. Oman saldon voi siirtää tilille tai käyttää ostoksiin.

Suosittelen lämpimästi, mutta samalla pelkään, että suosion mukana myös postikulut tulevat kehiin. Nyt parin euron ostokset siis kulkevat oikeasti sillä ostohinnalla ilman posteja. 

Vierailija
68/210 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vinted.fi/invite/jennaoon

Jos liityt tästä linkistä, saat 5 euron ostokoodin, laitettuasi 3 ilmoitusta.

Vierailija
69/210 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vauvalle pakettina täältä vaatteet. Paketti sisälsi 30 siistiä vaatetta, hinta posteineen 6 euroa. Ei voi kuin suositella. Kohta varmaan tulee kyllä postikulut, mutta nautitaan vielä kun voi!

Vierailija
70/210 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja olen katsellut, mutta pelottavan halpoja. Meneekö omat enää kirpparilla kun tuodaan Liettuan apajat Suomeen, surullista.

Vierailija
71/210 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaarana, että tuota kautta ostettujen tekstiilien mukana saa luteita tai muita ötököitä?

72/210 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö tuolla suodattamaan tuloksia maan mukaan, en halua ostaa mitään Baltian maista ja Ruotsista, haluan nähdä vain kotimaan myynnissä olevat tuotteet

Samaa mietin!

Ei näytä pystyvän, laitoin pääkuvaan suomen lipun ja maininnan siitä että olen suomesta

Kyllä pystyy, tein tuon kuvan käsittely ohjelmalla.

Vierailija
73/210 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kanava myydä! Viikossa 8 kaupat 😍

Vierailija
74/210 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vasta yksi mekko myyty, odotan että menee perille ja saan rahat. Tekisi mieli ostella itsekin, mutta ensin vanhat pois tietlä!

Vierailija
75/210 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä näyttäisi tulevan postikulut päälle, tosin ovat euron luokkaa. 💕

Vierailija
76/210 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako Vinted provikkaa myydyistä vai miten ne voi tarjota ilmaiset postitukset? Ethän sä saa mitään postitettua eurolta ja nuo yhden mainitsemat vauvanvaatteet tulisi oikeasti postituksen kanssa vähintään kaksinkertaiseen hintaan.

Vierailija
77/210 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku miten myyjä saa "valmiiksi maksetun Vintedistä saatavan lähetystarran"?? Eli pitääkö olla tulostin vai onko siellä jokin koodi mikä pitää laittaa pakettiin (kuten Tisessa)? 

Tätä samaa jäin miettimään, siihen tyssäsi mun Vintedin käyttö😄

Vierailija
78/210 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko myyny mitään kalliimpaa Vintedissä. Mietin, että saako rahojaan jos ostaja onkin joku scammi?

Vierailija
79/210 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta vaikuttaa, mutta en uskalla ostaa tai myydä mitään kun en tajua, miten tuo tasan tarkkaan toimii.

Vierailija
80/210 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako Vinted provikkaa myydyistä vai miten ne voi tarjota ilmaiset postitukset? Ethän sä saa mitään postitettua eurolta ja nuo yhden mainitsemat vauvanvaatteet tulisi oikeasti postituksen kanssa vähintään kaksinkertaiseen hintaan.

Tarjoavat varmaan alkuun ilmaiset postit markkinointina, jossain kohtaa varmaan tulevat maksulliseksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan