Vinted, tuleeko siitä Torin kilpailija?
Vinted on kuulemani mukaan aika suosittu Keski-Euroopassa ja se on nyt rantautunut Suomeen. Onko täällä ketään joka on aikeissa kokeilla Vintedia?
https://www.iltalehti.fi/talous/a/7f9ec145-fb0c-4d68-89b9-b54b6192b8f4
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin avata Vinted sivustoa tässä vuoden avulla, Firefox tai Norton esti sen "tunnettuna vaarallisena sivustona". En toiste kokeile.
Minulla tuli äsken sama ilmoitus, käytössä myös Firefox ja Norton.
Pystyykö tuolla suodattamaan tuloksia maan mukaan, en halua ostaa mitään Baltian maista ja Ruotsista, haluan nähdä vain kotimaan myynnissä olevat tuotteet
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tuolla suodattamaan tuloksia maan mukaan, en halua ostaa mitään Baltian maista ja Ruotsista, haluan nähdä vain kotimaan myynnissä olevat tuotteet
Samaa mietin!
Voisithan kysyä paikallisessa Facebook ryhmässä haluaisiko joku tehdä tuon homman :) tai vaikka Jodel sovelluksessa🤔
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sellaista palvelua, että joku tulisi minun luotani hakemaan laatikollisen rompetta ja laittaisi myyntiin minun puolestani. Saisi sitten jonkun osuuden myynneistä, mutta minun ei tarvitsisi osallsitua siihen hässäkkään.
Tähän siis vastaus tuo edellinen viestini
En voi suositella kenellekään. Yritin laittaa myyntiin tavaraa, niin tili estettiin. Erittäin huonot opastukset.
Mainoksessa ihminen on ensin hassannut järjettömästi pikamuotiin ja nyt muka mainostetaan, että voit tienata kun myyt niitä pois. Kuka maksaa käytetystä vaatteesta ostohintaa enemmän, mikä olisi tienaamisen edellytys?
Vierailija kirjoitti:
En suosittele, en saanut tilaamaani tuotetta koskaan itselleni, käyttävät kuljetusfirmana PostNordia suomesssa joka ei ilmeisesti kykene toimittamaan paketteja toimituslupauksien sisällä ainakaan 90000-99999 alueen postinumeroihin.
Palvelu olisi muuten hyvä mutta tämä PostNordin kanssa veljeily pilasi samantien maineen, vähän sama jos ostaisit pyörän ja saisit neliön.
Tilasin tuotteen, jonka kuljetus PostNordilta. Saapumisilmoitusta odottelin. Eipä tullut, vaikka myöhemmin selvisi, että tuote olikin tullut jo parin päivän jälkeen jakelupisteeseen. Annoin mennä palautukseen, ärsytti sen verran.
Ei kannata. Tutustukaa Sellpyyn. Olen tilannut monesti.
Latasin ensimmäistä kertaa Vintedin pari päivää sitten ja sain heti laukun "myytyä". Nyt pitäisi kai sitten lähettää tuote (ostaja Liettuassa) mutta onko tosiaan niin että saan rahat tilille (Vinted-saldoon?) vasta kun vastaanottaja on noutanut tuotteen? Missä minun myyjän turvani sitten on? Ellen sitten maksa sitä kallista 5% turvaa.
Sitooko tämä myynti nyt sitten minua jotenkin jos en uskalla tuotetta lähettää? Ainakin varmaan huonot arvosanat saisin mutta en siinä vielä paljoa menettäisi kun niin tuore kokeilu vasta.
Ihan paras sovellus!! Kaikki vaan käyttämään, Suomi tulee vähän jäljessä tässä.. taas.. suosittelen!!
Ei pidä paikkaansa tuo.. toimii hyvin
Itse olen ostanut tuolta tuotteita, taitaa perustua siihen että ensin ne maksetaan ja raha odottaa kunnes ostaja saanut tuotteen+arvostellut sen jonka jälkeen raha siirtyy myyjälle. Jos tulee ongelmia niin korvaavat tuon rahan, yksi myyjä peruutti kauppani ja raha maksettiin nopeasti takaisin. Seuraavaksi ajattelin myydä tuolla, näyttää menevän hyvin kaupaksi.
Mainokset niin kertakaikkisen raivostuttavia ja liian usein toistuvia, etten todellakaan tule ikinä käyttämään Vintediä.
Mitkä mainokset..? Minulla ei näy mitään, käytän IPhonella.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä mainokset..? Minulla ei näy mitään, käytän IPhonella.
Niin siis ne mainokset, joissa mainostetaan tätä Vintediä. Pyörii telkkarissa, Youtubessa yms.
Mainos antaa ymmärtää että tavarat menee noin vain samantien kaupaksi. Rohkenen epäillä. Ihan samanlaista peetä se kaupankäynti tulee olemaan. Ja hyvä osa esim. kirjoista jotain latviankielisiä? Jee, vähän kaventaa valinnanvaraa
Kannattaa kokeilla ennen kuin on täällä haukkumassa..
Sivusto on kyllä turvallinen käyttää, ehkä on tietoturva asetukset ovat liian tiukat