Helsingin rautatieasemalla mielenosoitus!!! yliopiston nuoret vastustavat Israelia!
#Mielenosoituksen taustalla oli ilmeisesti Opiskelijat leikkauksia vastaan, joka kertoi Instagramissa, että Rautatieasemalla järjestetään Itseorganisoituva Sit-in mielenosoitus, joka vaatii Suomea perumaan asekaupan Israelin kanssa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009997094.html?fbclid=IwAR3ShZlpJBq31…
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISLAM TULEE KIELTÄÄ yleisvaarallisena kulttina ja vaarallisena misantrooppisena poliittisena liikkeenä.
Kiellettiinhän tämän PVL:nkin toiminta ns. Yleisistä Syistä, vaikka siitä ei ollut kuin esteettistä haittaa eikä sitäkään kohtuuttomasti.
Koraanin käskyt ja opetukset rikkovat Isänmaamme lakeja, ihmistapoja ja moraalia yleensä. Islam on kautta linjan ristiriidassa Isänmaamme lainsäädännön, yleisen moraalin, ihmistapojen, pöytätapojen ja vessatapojen kanssa. Se perustuu opille epätasa-arvosta ja hylkää ihmisoikeusjulistuksen kannustaessaan murhiin, ryöstöretkiin, orjien pitämiseen ja raiskauksiin ja muunuskoisten alistamiseen pakkoverolle ( jizya ).
Kehoitan Teitä kaikkia lukemaan koraanin itse; se ei ole
Juuri näin!
<
islam on maailmanvalloitukseen tähtäävä, totalitaristinen, raakalaismainen polittinen järjestelmä, ei suinkaan vain uskonto, joten uskonnonvapaus ei koske poliittista puoluetta!
Näin asia on Tsekinmaallakin tulkittu jo vuosia sitten ja näin asia meilläkin menisi, jos lakia noudatettaisiin!
Vierailija kirjoitti:
ISLAM TULEE KIELTÄÄ yleisvaarallisena kulttina ja vaarallisena misantrooppisena poliittisena liikkeenä.
Kiellettiinhän tämän PVL:nkin toiminta ns. Yleisistä Syistä, vaikka siitä ei ollut kuin esteettistä haittaa eikä sitäkään kohtuuttomasti.
Koraanin käskyt ja opetukset rikkovat Isänmaamme lakeja, ihmistapoja ja moraalia yleensä. Islam on kautta linjan ristiriidassa Isänmaamme lainsäädännön, yleisen moraalin, ihmistapojen, pöytätapojen ja vessatapojen kanssa. Se perustuu opille epätasa-arvosta ja hylkää ihmisoikeusjulistuksen kannustaessaan murhiin, ryöstöretkiin, orjien pitämiseen ja raiskauksiin ja muunuskoisten alistamiseen pakkoverolle ( jizya ).
Kehoitan Teitä kaikkia lukemaan koraanin itse; se ei ole
Minäkin olen jo monta vuotta ihmetellyt, että miksi Päivi on Valtakunnanvainoojan hampaissa, mutta tuollaista raakalaismai
Muistanpa jutun Jaruzelskin ajan Puolasta:
Nuorimies jakoi kadulla lentolehtisiä kansalaisille, jotka ottivat niitä vastaan, hymyilivät pojalle ja panivat lehtiset taskuihinsa. Miliisi ryntäsi viivana paikalle, lennätti pojan käsivarsista porttikonkiin ja raastoi häneltä loput lentolehtiset - jotka osoittautuivat kaikki tyhjiksi paperiarkeiksi!
Mutta kaikki ymmärsivät, mistä oli kysymys!
*
Meillä Suomessa aletaan jo olla samassa pisteessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustavatko todella Israelia? Vai Israelin moraalittomia toimia ja asekauppaa?
No sitten olisi vastustettava tasapuolisuuden nimissä toisenkin puolen moraalittomuutta ja hirmutekoja. Ne vaan jäävät mainitsematta suurimmassa osassa uutisointia.
Israelissa kuoli 7.10 Israelin itse tarkentaman tiedon mukaan 1200 israelilaista.
Gazassa 11 500 joista 4700 lapsia.
Länsirannalla myös 200 kuollutta.
200 palestiinalaista kuoli tänä vuonna ennen hamasin iskua.
Tuomitaanhan se Hamasin hyökkäys kaikkialla mutta tämän vuoden maailmanennätys lasten tappamisessa on Israelilla. Mieti ketä puolustat.
Ei olisi kannattanut palejen olla terojen puolella, nyt maksavat siitä hintaa.
Ai olisko pitänyt yöllä hiipiä nappaamaan niiltä aseet?
"Gazan kansaa ei voi syyttää tämän tien valitsemisesta. Neuvottelut katkaisi länsi, Gazan asukkaiden äänestettyä väärin vuoden 2006 vaaleissa, joita EU vaati. Korruptoituneen Fatahin sijaan vaalit voitti vanhoillinen uskonnollinen Hamas. Ilman neuvottelutietä oli entisestään radikalisoituminen selvää.
Edesmennyt tasavallan presidentti Martti Ahtisaari, tuomitsi lännen toiminnan. Hänen mielestään neuvotteluja olisi pitänyt jatkaa sen kanssa, joka vaalit voitti."
Lainaus Porin torilla toissapäivänä kuullusta puheesta.
jaahas. Tulevien julkisen sektorin "asiantuntijoiden" kokoontumisajo. Turha odottaa mitään tuottavaa toimintaa tuolta porukalta tulevaisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musimielukat ovat tapppokoneita jotka on syytä eutanisoida. Hämmästyttää että Suomessa on kannatusta äärioikestolaisille jihad teroristeille. Ei muuta kuin poliisille kovat piipuun ja luotti kalloon näillee maan petos elukoille.
Miten oikeistolaisuus tai ääri-sellainen muslimeihin liittyy?
Eikö islamin orjuutus ja laumasieluisuus näyttäydy sinullekin lähinnä vasemmistolaisuutena?
Nimenomaan vihervassarithan täällä Suomessakin noita pale-teroja tukevat!
Äärioikeistolaisuutta ja islamia yhdistää antisemitismi ja rasismi. Laitavasemmistosta (vihervasemmistolaiset, woke, kommunistit, taistolaiset) löytyy myös antisemitismiä, mutta ei vasemmistosta.
Sulla menee nyt oikea ja vasen käsi sekaisin, muhammed!
Oikea käsi on se, jolla sä syöt KELA-rahoilla ostamaasi kuohkeaa riisiä ja vasen käsi on se, jolla sä pyyhit pyllysi paperia käyttämättä, kun ei Väärällä Propheetallakaan ( PTHYI! ) ollut sellaista!
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan huurupäitä kaikki. Pro-palestiinakuplan englanninkielisillä foorumeilla kukkii jo käsitys, että Hamaskin on viaton ja jos isrelilaisia edes kuoli, niin Israel itse tappoi ne saadakseen syyn hyökätä Gazaan ja päästä käsiksi Gazan luonnonvaroihin (!!!?!???)
Eli ihan tuulesta temmattua kamaa, jossa menee iloisesti sekaisin joku Avatar-Pocahontas-Tanssii Susien Kanssa- satu todellisuuden kanssa. Joukkopsykoosin oireita, en tiedä voiko näitä auttaa.
No näille Osama bin Laden on ylistetty totuudenpuhuja. Antakaa mun kaikki kestää. https://yle.fi/a/74-20060589
Onhan sekin ratkaisu että kaikki israelilaiset teurastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen ja vihapuheketju ilmiannettu. Free Palestine!!!
Free Israel!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustavatko todella Israelia? Vai Israelin moraalittomia toimia ja asekauppaa?
No sitten olisi vastustettava tasapuolisuuden nimissä toisenkin puolen moraalittomuutta ja hirmutekoja. Ne vaan jäävät mainitsematta suurimmassa osassa uutisointia.
Israelissa kuoli 7.10 Israelin itse tarkentaman tiedon mukaan 1200 israelilaista.
Tuomitaanhan se Hamasin hyökkäys kaikkialla mutta tämän vuoden maailmanennätys lasten tappamisessa on Israelilla. Mieti ketä puolustat.
Ei olisi kannattanut paleje
Palet äänesti itse hamasin valtaan. Sillä on siis palejen kannatus takanaan. Lisäksi se pitää paleja ihmiskilpinä, mutta se ei tero-hamasin kannattajia tietenkään haittaa mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Eipä sellaista ratkaisua ole, koska sellaista tahoa joka siihen kykenisi ei maailmasta onneksi löydy.
Sellainen pelle yritti estää kulun, mutta aika pahasuisesti uhkasin vetää turpaan jos ei väistä. Olen yliopisto-opiskeleva ykä enkä siedä tuollaisia tolloja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pelle yritti estää kulun, mutta aika pahasuisesti uhkasin vetää turpaan jos ei väistä. Olen yliopisto-opiskeleva ykä enkä siedä tuollaisia tolloja lainkaan.
Laiton uhkaus -> potkut työpaikalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sellaista ratkaisua ole, koska sellaista tahoa joka siihen kykenisi ei maailmasta onneksi löydy.
Tämä on näiden mielenosoittajien ratkaisu.
Mä en enää pysy kärryillä, ketä kuuluu kannattaa, ja ketä vihata. Taidan ruveta puolueettomaksi. Ja toki kannatan rauhaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen ja vihapuheketju ilmiannettu. Free Palestine!!!
Free Israel!!
Fuck palestine!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin todellakin ketä puolustan. Puolustan viattomia palestiinalaisia lapsia ja sairaita joita Ham.as pitää ihmiskilpinään. Puolustan palestiinalaisia jotka ovat joutuneet tiukan isla.mistisen hallinnon alle ja menettäneet vapauden harjoittaa uskontoja Gazan alueella, menettäneet vapauden liikkua alueella kuten ennen, menettäneet omaisiaan ja läheisiään uskonnon takia joka ei siedä homoseksuaaleja, ei siedä naisia joiden hiukset näkyvät hijabin alta jne. Puolustan palestiinalaisia joiden lapsille opetetaan vihanpitoa ja tappamista päiväkoti- ikäisestä asti. . . puolustan myös Israelia, joka on jatkuvan terrorin alaisena. Israelia joka ruokkii palestiinalaisia, antaa sadoille tuhansille palestiinalaisille työtä Is.raelista, joka hoitaa sairaita palestiinalaisia sairaaloissaan. Puolustan Israelia jonka kansasta noin 20 % on arabeja, joilla on hallintoelimensä israelilaisessa parlamentissa Knessetissä, jotka ovat joutuneet terrorin kohteiksi ja menettäneet perheenjäseniään.
Jatkanko?
Vierailija kirjoitti:
fiksua porukkaa nämä nykyopiskelijat, hamas hyvä Israel paha! palestiina
vain hamppumerkki ja bob marley paita puuttuu!
FREEDOM!
Ei kumpaakaan ole pakko kannattaa.
Itse en hyväksy Hamasin t eroilua mutta en myöskään Israelin sotarikoksia (siviileihin ja esim. sairaaloihin kohdistuneet iskut ovat sotarikoksia jos et tiennyt).
Ei ole pakko sivistyneenä ihmisenä kannattaa kummankaan ihmisjoukon mas sa mu r h a a, itse en ainakaan kannata.
Ei olisi kannattanut palejen olla terojen puolella, nyt maksavat siitä hintaa. Olisivat laittaneet Hamasin kuriin ajoissa