Helsingin rautatieasemalla mielenosoitus!!! yliopiston nuoret vastustavat Israelia!
#Mielenosoituksen taustalla oli ilmeisesti Opiskelijat leikkauksia vastaan, joka kertoi Instagramissa, että Rautatieasemalla järjestetään Itseorganisoituva Sit-in mielenosoitus, joka vaatii Suomea perumaan asekaupan Israelin kanssa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009997094.html?fbclid=IwAR3ShZlpJBq31…
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Koska persut kieltäytyvät informoimasta ilmoitan ketjun asiattomaksi
Juokse, iivana, arolle viivana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustavatko todella Israelia? Vai Israelin moraalittomia toimia ja asekauppaa?
No sitten olisi vastustettava tasapuolisuuden nimissä toisenkin puolen moraalittomuutta ja hirmutekoja. Ne vaan jäävät mainitsematta suurimmassa osassa uutisointia.
Israelissa kuoli 7.10 Israelin itse tarkentaman tiedon mukaan 1200 israelilaista.
Gazassa 11 500 joista 4700 lapsia.
Länsirannalla myös 200 kuollutta.
200 palestiinalaista kuoli tänä vuonna ennen hamasin iskua.
Tuomitaanhan se Hamasin hyökkäys kaikkialla mutta tämän vuoden maailmanennätys lasten tappamisessa on Israelilla. Mieti ketä puolustat.
No miksi sitten pale-terot menevät piiloon naistensa ja lastensa selän taakse, kun taas israelilaiset tekevät kaikkensa suojellakseen naisia ja lapsia?
Miksi pale-terot juoksevat häviölle jäätyään, naiset ja lapset taakseen jättäen, nokka veressä Vartiuksen raja-asemalle asti huutamaan Taikasanaa?
yhdistyneet kommunistiopiskelijat haluavat jatkaa kylmän sodan aikakautta, eivätkä edes tajua sitä itse
Israelin puolustusvoimat on kertonut maailmalle totuuden Shifan sairaalasta.
Operaatio jatkuu ja sitä tehdään huolellisesti, jotta Hamasin infrastruktuuri voidaan paikantaa ja purkaa sairaalassa.
Etkö vieläkään usko meitä? Katso itse todisteet.
Koko lähi-itä pitäisi pommittaa asuinkelvottomaksi. Loppuu se hihhulien riehuminen.
Ei oo mun sirkus eikä mun apinat!
Mutta itäraja pitäisi kyllä sulkea lopullisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punavihreät hörhöhtävät naiset kansoittaa yliopiston. Heistä tulee virkamiehiä, humanistitutkijoita ja toimittajia (mikään ei siis muutu, bias jatkuu). Miehet on konservatiivisepia ja opiskelevat korkeakouluissa tekniikkaa, yritysjohtajuutta, rahoitusta ym. pragmaattista.
Ei asian tarvitse olla niin, että yliopistoilla tietyt tieteenalat kuuluisivat vain tietyllä lailla ajatteleville. Ei niin ole ennenkään ollut. Jätit muuten yhtälöstäsi pois oikeistolaiset naiset, miksi?
Palestiinan kannattajat eivät ole pitävästi perustelleet syytä. Yliopistoväkikin on tähän asti profiloitunut rasismin vastaisuudella ja hupskeikkaa, kannattaa nyt tahoa jonka motiivi on selkeästi rasistinen. Onko se enemmän Israelia valtiona, juutalaisia etnisyytenä ja toisu
Militaristinen on ollut Israelia ympäröivä arabimaailma alun alkaen. Ensisijainen syy rasismi. Mistä lie nuo sitaatit irrotettu ja mihin aikaan viittaavat. Tänä päivänä on niin että Hamas hyökkäsi eikä suostu neuvotteluihin aselevosta. Haluaa tapattaa kansalaisensa viimeiseen naiseen ja lapseen.
Niiden kannattaa mennä sinne Israelin ja Gazan rajalle öyhöttämään.
Nehän ne siellä tappelee keskenään.