Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti sanoi että mun pitäisi laihtua, haluaa silti tavata ja sanoo että olen ihana

Vierailija
16.11.2023 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Olin kertonut etukäteen että on ylipainoa ja jossain vaiheessa sitä haluaisin hieman pudottaa ihan terveyden kannalta yms. Silti tuntuu vähän moukkamaiselta tuollainen että deitin piti vielä mainita painostani tyyliin "laihdutathan" sitten tms. 

N47

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moukkamaista, sivistymätöntä etc kommentoida ja arvostella toisen henkilön olemusta. Enpä tuhlaisi edes 5min. omasta ajastani moiseen tyyppiin. Moukka mikä.moukka!

Vierailija
22/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, rintojen arvostelu oli törkeyden huippu. Toivottavasti on mikropenis, niin voit kuittailla.

Toivottvasti ap ei kokisi sellaista tilannetta, että hänen täytyisi nähdä sellainen deitti nakkisillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä olet itse ottanut painosi ja laihdutuksen puheeksi. Oletettavasti mies kuvitteli että se ovi on nyt avattu. Itse esim. en haluaisi deittailla tupakoitsijaa. Jos mies sanoisi mulle että tupakoi mutta haluaa lopettaa, saattaisin sit kysyä että niin lopetathan. 

Täysin hypoteettista tosin. En ole koskaan edes lähtenyt treffeille jos olen tiennyt että toinen polttaa. 

Vierailija
24/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, rintojen arvostelu oli törkeyden huippu. Toivottavasti on mikropenis, niin voit kuittailla.

Toivottvasti ap ei kokisi sellaista tilannetta, että hänen täytyisi nähdä sellainen deitti nakkisillaan.

Toivotaan. Läpällä heitin vaan. Ylipaino on yleensä itsestä kiinni, varustelu ei. 

Vierailija
25/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eniten minua tuossa ärsyttäisi se, että mies on vielä moukkamaisuuden lisäksi tyhmä. Täytyy olla pöljä jos ajattelee niin päin, että mies saa olla rasvaisempi kuin nainen. Tällöin hän ei ymmärrä biologista kyllä yhtään mitään. 

Vaikka tämä provo onkin, niin onhan näitä sankareita, jotka kommentoivat ulkonäköä. Itsekin olen saanut kuulla samalta äijältä, että naisella ei kuulu olla vatsapalat näkyvissä ja massakautena, kuinka mulla on nyt iso "pömppö." Typerys olin minä, kun en alkuun huomannut ja pistänyt merkille noita kommentteja. Koskaan ei ollut hyvä ja jokaista asiaa minussa olisi pitänyt muuttaa. 

Vierailija
26/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka, ÄO vaikuttaa matalalta.

Vierailija
27/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä olet itse ottanut painosi ja laihdutuksen puheeksi. Oletettavasti mies kuvitteli että se ovi on nyt avattu. Itse esim. en haluaisi deittailla tupakoitsijaa. Jos mies sanoisi mulle että tupakoi mutta haluaa lopettaa, saattaisin sit kysyä että niin lopetathan. 

Täysin hypoteettista tosin. En ole koskaan edes lähtenyt treffeille jos olen tiennyt että toinen polttaa.

Miksi pitää kertoa, että aikoo laihduttaa? Etsii sitä seuraa sitten kun on hoikemmassa kunnossa, niin ei tule tuollaisia lähtöasetelmia, että mies alkaa kysellä milloin se paino oikein tippuukaan. Ja sitten onkin jo stressi päällä ja "laihdutus ei onnistukaan". 

Laihduttaminen ja tupakoinnin lopettaminen, puhumattakaan alkoholin suurkulutuksesta, on vaikeita asioita, ja aika usein joutuu epäonnistuessaan pettymään ensisijaisesti itseensä ja tietenkin se toinen kärsii, kun on haaskannut aikaansa. Lisäksi paljastuu selkärangaton luonne, jos ei saa mitään aikaiseksi.

Vierailija
28/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että deitti kommentoi myös rintojani. Jossain vaiheessa sanoin ettei hänkään ole täydellinen, siihen sanoi että no hänen sukupuolellaan on ihan normaalia jos on vähän vatsaa : D 

Ap

Oho. Minä olin 180-senttinen ja alle 70-kiloinen, kun miesystäväkokelas katseli minua ihastuneesti ja sanoi, että kylläpä olet nätti, mutta kyllä sinulla on vähän liikaa. Sitten hän selitti, että ihan vähän kyllä hänelläkin on. Hän oli 190-senttinen ja painoi arviolta 140 kiloa.

Sinuna tekisin kuten itse tein: välit poikki ja uutta kohti.

Vierailija
29/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat aina valinneet parinsa ulkonäön/statuksen perusteella. Nykyään on karjamarkkinat, ennen puhuttiin lihatiskistä, Alaston Suomi -ohjelmassakin valinta tehdään fyysisten ominaisuuksien perusteella?

Vierailija
30/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että deitti kommentoi myös rintojani. Jossain vaiheessa sanoin ettei hänkään ole täydellinen, siihen sanoi että no hänen sukupuolellaan on ihan normaalia jos on vähän vatsaa : D 

Ap

Ei kuullosta kovin hyvältä parisuhteen alulta

Vierailija
31/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo tyyppi. Etsikööt naisen joka heti miellyttää häntä.

Vierailija
32/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sen sitten kehua ja ihannoida sun vatsa ja selkämakkaroita ja selluliittiä? Kai tajuut ettei läski ole kenestäkään seksikästä?

Vierailija
33/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan. Läpällä heitin vaan. Ylipaino on yleensä itsestä kiinni, varustelu ei. 

Aina voi halutessaan laihduttaa. Tyhmä ei muutu.

Vierailija
34/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotiaan ei pitäisi enää kysellä tällaisia. Sun olisi pitänyt kävellä nauraen ulos ekan ulkonäködissauksen jälkeen. Nyt vähän rimaa ylemmäs, nainen!

Vierailija
35/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi enkä haluaisi moista tavata enää. En hyväksyisi tuollaista keneltäkään. Välit olisi poikki heti. 

Vierailija
36/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitäisi olla sellainen olo, että kelpaa toiselle sellaisena kuin on. Varsinkin alussa pitäisi olla niin hurmaantunut, että toinen on parasta maailmassa. Tai ainakin olla sen verran fiksu, että jättää tollaset asiat mainitsematta.

Äkkiseltään ajattelisin, ettei tuo tarina johda kuin suruun. Turhaan kiusaat itseäsi sen enempää. He is just not into you. Arvelepa kun seurustelisit pidempään ja kuulet aina vaan moitetta. Unohda heppuli ja nauti elämästä. 

Vierailija
37/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies" on varmaan joku ulilaudan käyttäjä ja on sieltä kaltaisiltaan saanut tsemppiä kuinka miehen läskeillä ja ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, mutta naisen kuuluu olla timmi ja häkellyttävän kaunis. Niin ja alle 30v. Hyi helkkari! 

Vierailija
38/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö sen sitten kehua ja ihannoida sun vatsa ja selkämakkaroita ja selluliittiä? Kai tajuut ettei läski ole kenestäkään seksikästä?

Miksi pitäisi kommentoida yhtään mitään?

Vierailija
39/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkö ole kuullut, ettei kannata sanoa mitään jos ei ole mitään hyvää sanottavaa? Seksikkyys on riippuvainen aika monesta tekijästä. Ei kannata yritellä suhdetta sellaisen kanssa joka ei yhtään silmää miellytä. Jos sellainen on siis oleellinen osa elämääsi. 

Vierailija
40/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tökeröähän se toki on - mutta haluatko sinä edelleen tavata häntä?

Olisin halunnut mutta nuo kommentit saivat miettimään onko hän ehkä vähän tyhmä, suoraan sanottuna..

Ap

On. En jatkaisi tapailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi