Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti sanoi että mun pitäisi laihtua, haluaa silti tavata ja sanoo että olen ihana

Vierailija
16.11.2023 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Olin kertonut etukäteen että on ylipainoa ja jossain vaiheessa sitä haluaisin hieman pudottaa ihan terveyden kannalta yms. Silti tuntuu vähän moukkamaiselta tuollainen että deitin piti vielä mainita painostani tyyliin "laihdutathan" sitten tms. 

N47

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli vastaan nettideitti mies jonka ex oli kuulemma m kokoa, no kuvissa tämä mies tapailee kuitenkin vain xxs kokoisia naisia.. Väitti ettei etsi, vaikka etsii xxs kokoista. Jos vahtii heti alussa painoa, tuskin on koskaan tyytyväinen muutenkaan. Uskon että sellaiset miehet valittaa painosta myös Xs kokoisille.. 

Jep, on kokemusta. Olen saanut valitusta painosta ja koosta kun olin kokoa XS. Nyt olen kokoa S ja deittailu oli hankalaa kun olin monille miehille liian "lihava". Onneksi löysin ihanan empaattisen, älykkään ja koulutetun miehen jonka kanssa urheillaan, ulkoillaan ja herkutellaan yhdessä. Monta vuotta meni etsiessä... 

Vierailija
62/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta fiksulta eikä siltä, että kunnioittaa sinua. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap hakee tällä? Hyssyttelyä ja sääliäkö? Kaikki virtahevot jonossa laulamassa kuinka törkeää toi on. Pidättekö pizzakutsut lohdutukseksi? Ei varmaan käy mieles et niille läskeille vois tehäkki jotain. Onko pakko viettää loppu elämä pullana, vaikka toinenki mahdollisuus olis. Sit ihmetellään ku tulee sanomista. 

Vierailija
64/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö sen sitten kehua ja ihannoida sun vatsa ja selkämakkaroita ja selluliittiä? Kai tajuut ettei läski ole kenestäkään seksikästä?

Sivuutit aika hyvin sen, että tässäkin tapauksessa tämä mies hyväksyy oman vatsansa. Aika monesti miehet luulevat, että ne heidän läskit eivät haittaa, mutta naisen kyllä. Mies on susta ilmeisen seksikäs? 

Koko ajattelu on mennyt ihan päälailleen... biologia on kuitenkin tarkoittanut toisin päin. 

Tämä. Olen omassa parisuhteessa huomannut kuinka paljon enemmän mies saa sikailla syömisten kanssa ennen kuin lihoo. Toisi sanoen lihava mies on paljon huonommalla itsekurilla varustettu kuin vastaava nainen. 

Vierailija
65/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olit itse ensin ottanut asian esille. Kannusti pudottamaan painoa. Ylipaino vaikuttaa niin moneen ja keskivartalolihavuus, rasvamaksa, diabetes, valtimosairaudet ym.ym. minäkin kannustan, älä anna diabeteksen tulla metabolisen oireyhtymän takia. Kävele enemmän. Hanki sellaista deittiseuraa joka kannustaa sinua terveelliseen elämään.

Vierailija
66/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tuhlaa aikaasi tuohon for real.

Vierailija
67/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua miestä, joka kommentoi kriittisesti kehoasi, muttei kohdista samaa kritiikkiä itseensä. On myös muissa asioissa kaksinaismoralistinen.

Tuon voisi kestää jos tyyppi on atleetti ja näkee paljon vaivaa fysiikkansa eteen. Mutta eikö tuommoisen kaveri kuuluisi olla melko samanlainen aktiiviliikkuja? Voisivat reenata yhdessä sitten.

Vierailija
68/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö sen sitten kehua ja ihannoida sun vatsa ja selkämakkaroita ja selluliittiä? Kai tajuut ettei läski ole kenestäkään seksikästä?

Sivuutit aika hyvin sen, että tässäkin tapauksessa tämä mies hyväksyy oman vatsansa. Aika monesti miehet luulevat, että ne heidän läskit eivät haittaa, mutta naisen kyllä. Mies on susta ilmeisen seksikäs? 

Koko ajattelu on mennyt ihan päälailleen... biologia on kuitenkin tarkoittanut toisin päin. 

Tämä. Olen omassa parisuhteessa huomannut kuinka paljon enemmän mies saa sikailla syömisten kanssa ennen kuin lihoo. Toisi sanoen lihava mies on paljon huonommalla itsekurilla varustettu kuin vastaava nainen. 

Ei välttämättä. On vaikka lääkkeitä (esim yleisiä mt-lääkkeitä) jotka keräävät kiloja. Kyllä tuo on monimutkaisempi juttu. 

Vierailija
69/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee sekä ap:ta, että tätä miestä. Mikä siinä on ettei hyväs kondikses voi olla?? Jos kerta kommentit satuttaa. Täysin valintakysymys. Jos oisin ite läski ja muiden kommentit satuttas, niin ensimmäisenä tulis hakeen sääliä vauva palstalta, vaan alkaisin tekemään asialle jotain. Kondikses vaan kaikki on helpompaa. Mut sehän ei lihaville käy. 

Vierailija
70/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. On vaikka lääkkeitä (esim yleisiä mt-lääkk

Miehet on keskimäärin pidempiä kuin naiset eikä yhtä vahva taipumus säilöä rasvaa. Silti miehet on lihavampia kuin naiset mutta haukkuvat naisia. 

Vierailija
71/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellainen yleinen ajatus sekä miehille että naisille. Antaisitteko oman lapsenne, ystävänne, rakkaan läheisenne olla tuollaisen ihmisen kanssa? Niin. Eli miksi hyväksyisitte moukkamaisuutta itseänne kohtaankaan? Jotain itsearvostusta ja itserakkautta kaipaisi..

Toki jokaisella saa olla omat preferenssinsä sille minkä painoisen kumppanin haluaa, mutta jos tietää jo minkä kokoinen henkilö siellä toisessa päässä on ja silti on valmis treffeille, ei voi enää valittaa. Ja sitäpaitsi ei pitäisi tyytyä mieheen/naiseen joka vain hyväksyy sinut mutta toivoo parempaa tulevaisuudelta ja kenties sitä että laihdutat ollaksesi hänen mieltymystensä mukainen. 

Nainen, mene treffeille jatkossa miehen kanssa joka HALUAA sinut tuollaisena, ei vain hyväksy toivoen muutosta.

Vierailija
72/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ole ollut tietoinen, että läskeistä saa kuulla aina muilta ihmisiltä. Silti valitsette itse ylipainon. Kukaan ei sitä roskaruokaa teiän suihin lapioi. Jos oot läski, niin deal with it.

Omat piirini ovat sen verran korkeatasoisemmat, ettei niissä liiku koulukiusaajan tasolle jämähtäneitä "aikuisia". Ehkä jossain lähiöräkälässä sitten kommentoidaan suoraan toisten läskit, lihaksettomuudet, nenänmallit jne.

Vierailija
73/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee sekä ap:ta, että tätä miestä. Mikä siinä on ettei hyväs kondikses voi olla?? Jos kerta kommentit satuttaa. Täysin valintakysymys. Jos oisin ite läski ja muiden kommentit satuttas, niin ensimmäisenä tulis hakeen sääliä vauva palstalta, vaan alkaisin tekemään asialle jotain. Kondikses vaan kaikki on helpompaa. Mut sehän ei lihaville käy. 

Mikä siinä on, ettei voi kehittää itseään henkisesti vaan on täysin epäsosiaalinen hylkiö, jolla ei ole todellisia, aidolle välittämiselle pohjautuvia ihmissuhteita? Miksi ei jaksa sivistää itseään lukemalla ja tutkimalla asioita?

Kas niin me ollaan erilaisia ja jokainen valitsee tiensä. Itse en arvosta sinun polkuasi, joten en sille astu. Ihan sama, oletko lihava vai lihksikas atleetti, se on vain pintaa ja sisus puuttuu.

Vierailija
74/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli vastaan nettideitti mies jonka ex oli kuulemma m kokoa, no kuvissa tämä mies tapailee kuitenkin vain xxs kokoisia naisia.. Väitti ettei etsi, vaikka etsii xxs kokoista. Jos vahtii heti alussa painoa, tuskin on koskaan tyytyväinen muutenkaan. Uskon että sellaiset miehet valittaa painosta myös Xs kokoisille.. 

Jep, on kokemusta. Olen saanut valitusta painosta ja koosta kun olin kokoa XS. Nyt olen kokoa S ja deittailu oli hankalaa kun olin monille miehille liian "lihava". Onneksi löysin ihanan empaattisen, älykkään ja koulutetun miehen jonka kanssa urheillaan, ulkoillaan ja herkutellaan yhdessä. Monta vuotta meni etsiessä... 

Tinder on ainakin ruipelomiehiä täynnä ja näille luonnollisesti pitää olla joku xxxxxxs-kokoinen nainen että on varmasti miestä pienempi. Muut sitten luokitellaan läskeiksi. Työtä saa todellakin tehdä jos haluaa löytää sieltä miehen kokoisen miehen.

Vierailija
75/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että deitti kommentoi myös rintojani. Jossain vaiheessa sanoin ettei hänkään ole täydellinen, siihen sanoi että no hänen sukupuolellaan on ihan normaalia jos on vähän vatsaa : D 

Ap

Ihan oikeasti? Törppö mies. Itse menisin treffeille ja kommentoisin hänen ulkonäköään- ei taatusti ole täydellinen. Ja sitten sanoisin, että en enää halua nähdä.

Vierailija
76/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, ettei voi kehittää itseään henkisesti vaan on täysin epäsosiaalinen hylkiö, jolla ei ole todellisia, aidolle välittämiselle pohjautuvia ihmissuhteita? Miksi ei jaksa sivistää itseään lukemalla ja tutkimalla asioita?

Kas niin me ollaan erilaisia ja jokainen valitsee tiensä. Itse en arvosta sinun polkuasi, joten en sille astu. Ihan sama, oletko lihava vai lihksikas atleetti, se on vain pintaa ja sisus puuttuu.

AASIA! 

Vierailija
77/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että deitti kommentoi myös rintojani. Jossain vaiheessa sanoin ettei hänkään ole täydellinen, siihen sanoi että no hänen sukupuolellaan on ihan normaalia jos on vähän vatsaa : D 

Ap

Hyhhyh. Juokse karkuun. Kuulostaa ellottavalta ja huonotapaiselta. Löydät varmasti parempaa. Jos kehtaa tuntemattomalle ihmiselle tuollaista tölviä, niin luvassa on sata kertaa pahempaa ajan myötä.

Vierailija
78/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Vierailija
79/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tökeröähän se toki on - mutta haluatko sinä edelleen tavata häntä?

Olisin halunnut mutta nuo kommentit saivat miettimään onko hän ehkä vähän tyhmä, suoraan sanottuna..

Ap

Lääkäreiden yleisin ohje on : laihduta. Ovatko he myös tyhmiä ?

Vierailija
80/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tökeröähän se toki on - mutta haluatko sinä edelleen tavata häntä?

Olisin halunnut mutta nuo kommentit saivat miettimään onko hän ehkä vähän tyhmä, suoraan sanottuna..

Ap

Lääkäreiden yleisin ohje on : laihduta. Ovatko he myös tyhmiä ?

Minulle ei ole yksikään lääkäri antanut tuota ohjetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän