Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti sanoi että mun pitäisi laihtua, haluaa silti tavata ja sanoo että olen ihana

Vierailija
16.11.2023 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Olin kertonut etukäteen että on ylipainoa ja jossain vaiheessa sitä haluaisin hieman pudottaa ihan terveyden kannalta yms. Silti tuntuu vähän moukkamaiselta tuollainen että deitin piti vielä mainita painostani tyyliin "laihdutathan" sitten tms. 

N47

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröähän se toki on - mutta haluatko sinä edelleen tavata häntä?

Vierailija
2/92 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökeröähän se toki on - mutta haluatko sinä edelleen tavata häntä?

Olisin halunnut mutta nuo kommentit saivat miettimään onko hän ehkä vähän tyhmä, suoraan sanottuna..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli vastaan nettideitti mies jonka ex oli kuulemma m kokoa, no kuvissa tämä mies tapailee kuitenkin vain xxs kokoisia naisia.. Väitti ettei etsi, vaikka etsii xxs kokoista. Jos vahtii heti alussa painoa, tuskin on koskaan tyytyväinen muutenkaan. Uskon että sellaiset miehet valittaa painosta myös Xs kokoisille.. 

Vierailija
4/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että deitti kommentoi myös rintojani. Jossain vaiheessa sanoin ettei hänkään ole täydellinen, siihen sanoi että no hänen sukupuolellaan on ihan normaalia jos on vähän vatsaa : D 

Ap

Vierailija
5/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuluttaisi hetkeäkään hänen kaltaisen seurassa, millä meriitillä hän kokoa arvioi, ehei...eiiiiiii jatkoon.

Vierailija
6/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua miestä, joka kommentoi kriittisesti kehoasi, muttei kohdista samaa kritiikkiä itseensä. On myös muissa asioissa kaksinaismoralistinen.

Vierailija
7/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita että deitti kommentoi myös rintojani. Jossain vaiheessa sanoin ettei hänkään ole täydellinen, siihen sanoi että no hänen sukupuolellaan on ihan normaalia jos on vähän vatsaa : D 

Ap

Yök mikä ukko. 

Vierailija
8/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa olla nauttimatta liikaa kaloreita?

Te tiedätte että se on ultimaalisen tärkeää miesten viehätykselle.

Vierailija
9/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuluttaisi hetkeäkään hänen kaltaisen seurassa

Näin juuri, en hetkeäkään!

Vierailija
10/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua olla ylipainoisen kanssa, vaikka itsekään ei ole mikään täydellisyys painon osalta nyt ainakaan, tuskin muutenkaan. Jos haluat olla tuollaisen kanssa, niin laihdutat. Pitää hakeutua sellaisen seuraan, joka ei ole ulkonäkökriittinen, eikä pyydä laihtumaan. On niitä sellaisiakin miehiä, jotka tykkää pullukoista. Taso voi sitten olla sitä ja tätä, eikä riitä ylittämään omaa rimaa.

Ihan samahan se on vaikka hampaiden kanssakin. Ne ovat myös asia, minkä voi hoitaa kuntoon, ja on monia muitakin; hygienian puute, mauton vaatetus, hilseinen kuontalo jne.

Vierailija
11/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin kyllä kampoihin, sanoin nimittäin tuohon viimeisimpään älynväläykseen että mä olen sentään tehnyt lapset joten ei ihme jos vatsanahka yms. venynyt ja kysyin mitä hän on muka tehnyt kun oli kumpua. Vastauksena hiljaisuus. 

Ehkä tätä nyt kuitenkin harmittelen kun muuten meillä synkkasi heti ja hän vaikutti lämpimältä ihmiseltä, siksi varmaan yllätyinkin ja vähän järkytyin niitä kommentteja. No ehkä joku piilonarsisti tosiaan koska ei ole kyllä normaalia kommentoida tuolla tavalla.

Ap

Vierailija
12/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kuulosta mitenkään ihanalta suhteelta, kun väitellään jostain mahamakkaroista ja vatsanahkoista. Mulla menis maku jo alkumetreillä.

Vierailija
13/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo ratkaisee asian. Ainoa oikea vaihtoehto on jättää hänet. Olisin vielä voinut ymmärtää nuo laihdutuskehotukset muuten, mutta jos mies kuvittelee lihavuuden olevan omalle sukupuolelleen normaalimpaa kuin naisille, kyseessä on naisvihaaja. Tilanne tulee vain pahenemaan. JÄTÄ SE!

Vierailija
14/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on ulkonäkökriteereja, niin miehillä kuin naisilla. Get over it, yksi entinen pääministeri sanoisi.

Vierailija
15/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rintojen arvostelu oli törkeyden huippu. Toivottavasti on mikropenis, niin voit kuittailla.

Vierailija
16/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit väärin.

Se sanoi 'lihava'. Ei 'ihana'.

17/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ulkonäöstä puhuminen tai toisten ihmisten ulkonäön kommentointi kertoo aika huonoa ihmisestä. Itse en jatka tutustumista tällaisten ihmisten kanssa, koska elämänarvot on niin erilaiset.

Muistan nuorena kun olin nättinä ja laitettuna ja treffeillä mies ei osaa mistään muusta puhua kuin minun ulkonäöstä... kiinnostukseni lopahti siihen. Jos tuo on ainoa mitä mies näkee naisessa, niin ei ole minua varten. 

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
18/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kauniisti ilmaistuna: siihen on selvästi syy, miksi hän on sinkku. Älä vain mene muuttamaan hänen "tilaansa", vaan anna hänen olla sinkku vastaisuudessakin! 

19/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tätä nyt kuitenkin harmittelen kun muuten meillä synkkasi heti ja hän vaikutti lämpimältä ihmiseltä, siksi varmaan yllätyinkin ja vähän järkytyin niitä kommentteja. No ehkä joku piilonarsisti tosiaan koska ei ole kyllä normaalia kommentoida tuolla tavalla.

Ap

Arvioit hänet väärin, hän ei ole lämminhenkinen ihminen millään mittarilla. Lepsukkuus ja nallekarhumainen olemus voi johtaa harhaan. Siksi kannattaa tutustua rauhassa, ennen kuin aloittaa mitään.

Move on.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
20/92 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä erikoisia tapoja tutustua ihmisiin kun heti alkumetreillä aloitetaan toisen ulkonäön arvosteleminen. Voiko tuo olla tottakaan? Trolli tai kaksi ääliötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi