Mistä kriteeristä kumppanin suhteen olet joustanut, kun olet rakastunut?
Siis millainen kanssa et edes kuvitellut alkavasi suhteeseen, mutta toisin kävi, eikä asia haittaa sinua
Kommentit (21)
Polttaa tupakkaa ja on viikset. En ikinä olisi kuvitellut millaiseen ihastun ja rakastun.
Haluaisin nähdä sen pariskunnan jossa kumpikaan osapuoli ei ole joutunut joustaa mistään.
Pieni penis. Oli vain 15cm pitkä ja ympärys 13cm. Exällä oli 24cm ympärys 17cm, mutta ihmisenä paljastui persläveksi.
No yksi mies asui kämäisessä vuokrayksiössä, vaikka oli isotuloinen, mutta toisaalta hän etsi koko ajan omistusasuntoa ja hän muuttikin isoon rivariin.
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis. Oli vain 15cm pitkä ja ympärys 13cm. Exällä oli 24cm ympärys 17cm, mutta ihmisenä paljastui persläveksi.
Miksi satuilet täällä?
Voitteko kuvitella, mitä eräs sinkkumies sanoi minulle, että millaiset kriteerit hänellä on parisuhteelle:
- haluaa asua yhdessä
* Ehdottomasti haluaa asua vain omakotitalossa (joko omassaan tai naisen)
* Ei halua asua vuokralla
Pieni muna, köyhyys, autismi, kaljuus, lyhyys, valittajaluonne ym. turnoffit
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sen pariskunnan jossa kumpikaan osapuoli ei ole joutunut joustaa mistään.
Ei kukaan nykyään suostu joustamaan mistään
En suostu joustamaan tärkeimmistä kriteereistä kuten ei väkivaltaa, misogyniaa, päihteitä, alkoa eikä tupakkaa. Pitää olla työssä käyvä, järkevä rahankäyttö ja joku suunta elämässä.
Ex oli lyhyempi ja vatsakkaampi sekä vähänhiuksisempi kuin ihanteeni, mutta se ei ollut syy eroon, vaan luonne. Misogyynihän se sieltä lopulta kolmen vuoden aikana paljastui.
Mies olikin minua lyhyempi ja tavatessamme tupakoi.
Urheilullisuus. Entiset aika kovia urheilemaan, kovakuntoisia.
Yksi tapailutyyppi kertoi sarjapettäjän taustastaan ja syytti siitä exiään.
Ei mennyt jatkoon.
Syytti vielä perään ehdottomaksi ja mustavalkoiseksi.
Mulle metsästys oli ennen turn off, nyt seurustelen metsästäjän kanssa. Ei hän asian suhteen hirveän fanaattinen ole, joten asia ok
Ehkä he rakastavat sinua sellaisena kuin olet. Minunkin vaimo kertoi saaneensa aivan valtavia valtikoita sisäänsä, mutta ei se lopulta ratkaissut parin valintaa. Enemmän kokonaisuus merkitsi. Tällä jättimelalla oli kuulemma myös vaikeuksia pitää kalua kovana rakastelun aikana
Kaikki ne joustot on kuitenkin aina haitanneet. Esim sotkuisuus ja päihderiippuvuus.