Deitti sanoi että mun pitäisi laihtua, haluaa silti tavata ja sanoo että olen ihana
Mitä tuosta pitäisi ajatella? Olin kertonut etukäteen että on ylipainoa ja jossain vaiheessa sitä haluaisin hieman pudottaa ihan terveyden kannalta yms. Silti tuntuu vähän moukkamaiselta tuollainen että deitin piti vielä mainita painostani tyyliin "laihdutathan" sitten tms.
N47
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ihan eniten minua tuossa ärsyttäisi se, että mies on vielä moukkamaisuuden lisäksi tyhmä. Täytyy olla pöljä jos ajattelee niin päin, että mies saa olla rasvaisempi kuin nainen. Tällöin hän ei ymmärrä biologista kyllä yhtään mitään.
Vaikka tämä provo onkin, niin onhan näitä sankareita, jotka kommentoivat ulkonäköä. Itsekin olen saanut kuulla samalta äijältä, että naisella ei kuulu olla vatsapalat näkyvissä ja massakautena, kuinka mulla on nyt iso "pömppö." Typerys olin minä, kun en alkuun huomannut ja pistänyt merkille noita kommentteja. Koskaan ei ollut hyvä ja jokaista asiaa minussa olisi pitänyt muuttaa.
Minua taas se, että on ilkeä ja kontrolloiva, ei halua suhdetta, jossa on turvallinen ja hyvä olla, ei kunnioita toista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sen sitten kehua ja ihannoida sun vatsa ja selkämakkaroita ja selluliittiä? Kai tajuut ettei läski ole kenestäkään seksikästä?
Kai sinä tajuat, että oma tunnemaailmasi on kusipäisen neljätoistavuotiaan tasolla ja että suurin osa deittailjoista on henkisiä aikuisia?
Mitä sillä on väliä, että hän haluaa edelleen tavata ja kiusata lisää? Minua ei ainakaan kiusata seurustelusuhteessa tai muutenkaan. Minullakin on tahto.
No ei kai nyt kukaan tervejärkinen aikuinen ihminen halua jatkaa suhdetta tuollaisen urpon kanssa! Ei todellakaan ole mitenkään asiallista tai edes tavallista normaalin ihmisen toimintaa se, että treffikumppanin ulkonäköä kommentoidaan tuohon tyyliin. Kiitos ja hei vaan!
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sen sitten kehua ja ihannoida sun vatsa ja selkämakkaroita ja selluliittiä? Kai tajuut ettei läski ole kenestäkään seksikästä?
Sivuutit aika hyvin sen, että tässäkin tapauksessa tämä mies hyväksyy oman vatsansa. Aika monesti miehet luulevat, että ne heidän läskit eivät haittaa, mutta naisen kyllä. Mies on susta ilmeisen seksikäs?
Koko ajattelu on mennyt ihan päälailleen... biologia on kuitenkin tarkoittanut toisin päin.
Jätä se sika. Ei voi sanoa että oot läski jos ei ole pannut sinua vielä.
Lähes 5-kymppisellä kyse ei enää ole niinkään ulkonäkömieltymyksistä kuin terveydestä.
Jos ajattelee, että tästä ihmisestä tulee loppuiän suhde, jonka kanssa on ihana vanheta yhdessä niin ajatus, että päätyy lopulta partnerin omaishoitajaksi, lykkimään tämän pyörätuolia kun diabetes tai nivelrikko on vienyt liikuntakyvyn on aika kamala.
Eli ei voi ajatella vaellusmatkoja, lavatansseja ja muita liikunnallisia aktiviteettejä, jos toinen hengästyy jo sohvalta noustessa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes 5-kymppisellä kyse ei enää ole niinkään ulkonäkömieltymyksistä kuin terveydestä.
Jos ajattelee, että tästä ihmisestä tulee loppuiän suhde, jonka kanssa on ihana vanheta yhdessä niin ajatus, että päätyy lopulta partnerin omaishoitajaksi, lykkimään tämän pyörätuolia kun diabetes tai nivelrikko on vienyt liikuntakyvyn on aika kamala.
Eli ei voi ajatella vaellusmatkoja, lavatansseja ja muita liikunnallisia aktiviteettejä, jos toinen hengästyy jo sohvalta noustessa.
Mutta eihän tämä nyt miehen peruste voi olla, sillä oman ylipainonsa sietää? Etkö näe metsää puilta?
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa.
Mä kerran ryhdyin tuollaiseen ja se oli elämäni kamalin suhde! Jotenkin koska mies oli sekä komea että varakas (it-yrittäjä), ajattelin että nyt on sellainen saalis että voinhan minä laihduttaa. En ollut ylipainoinen alussakaan, mutta lähellä normaalipainon ylärajaa pituiselleni.
Aloin suhteeseen ja laihdutin normaalipainon alarajalle. Mutta mieheltä alkoi vähitellen tulla yhä lisää asioita jotka pitäisi "korjata". Huuliin olisi pitänyt ottaa täytteitä. Kulmien välissä ja silmien alla oli ryppyjä, jotka pitäisi botoxoida tai täyttää (mulla on ollut yksittäiset juonteet noissa kohdissa parikymppisestä asti). Silikonirinnat olisi terhakammat kuin omani. Hampaat voisi laittaa laminaateiksi, koska omani ovat liian isot ja kamalat oravahampaat. Myös alapääni ulkonäköä olisi tarvinnut korjata. Aina kieltäydyin muutoksista, ja sanoin että etsi sellainen nainen kuin kelpaa, minä en ala tuollaiseen ihan turhaan. Muutenkin mies oli pinnallinen ja myös sekakäyttäjä, ja suhde loppui noin vuodessa omaan mahdottomuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kävelyllä minä kävelin nopeammin ja harrastan muutenkin liikuntaa, kyseinen deitti ei.
Ap
Ihan mielenkiinnosta: monensillako treffeillä tämä keskustelu käytiin?
Vierailija kirjoitti:
Unohdin mainita että deitti kommentoi myös rintojani. Jossain vaiheessa sanoin ettei hänkään ole täydellinen, siihen sanoi että no hänen sukupuolellaan on ihan normaalia jos on vähän vatsaa : D
Ap
Ei ole iso maha normaalia miehillekään.
Luulee, että vanhempi (ylipainoinen) nainen on helppo ja yrittää saada nyt siitä vakikoloa. Valitettavasti tämä on se, mitä mies ajattelee. Miehen kommentit kertoo miten "paljon" hän tätä kyseistä naista arvostaa.
Hyi herranjestas miten tyylittömät treffit. Istuitte treffeillä arvostelemassa ja kommentoimassa toistenne kehojen vikoja/puutteita? Mitä ihmettä? Kuka tuollaista haluaa, edes miettii mitään jatkoa? Moukkamaista, molemmilta.
Narsistinen kusipäinen käytös on hyvä tunnistaa. Kannattaa pysyä kaukana.
Eiköhän jokainen ole ollut tietoinen, että läskeistä saa kuulla aina muilta ihmisiltä. Silti valitsette itse ylipainon. Kukaan ei sitä roskaruokaa teiän suihin lapioi. Jos oot läski, niin deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen ole ollut tietoinen, että läskeistä saa kuulla aina muilta ihmisiltä. Silti valitsette itse ylipainon. Kukaan ei sitä roskaruokaa teiän suihin lapioi. Jos oot läski, niin deal with it.
Miksinsinäkin ohitat sen, että mies on itse ylipainoinen ja ei ole sitä muuttamassa?
Miksi kukaan teistä "toopeita" ei kommentoi sitä?
Keskittyisin itseeni. Mikä minussa on vikana, etten lähde heti ensimmäisestä ja jään vielä tappelemaan, puolivieraan ihmisen kanssa. Tuollaisenko suhteen arvoisena pidät itseäsi? Terapia auttaa.