Deitti sanoi että mun pitäisi laihtua, haluaa silti tavata ja sanoo että olen ihana
Mitä tuosta pitäisi ajatella? Olin kertonut etukäteen että on ylipainoa ja jossain vaiheessa sitä haluaisin hieman pudottaa ihan terveyden kannalta yms. Silti tuntuu vähän moukkamaiselta tuollainen että deitin piti vielä mainita painostani tyyliin "laihdutathan" sitten tms.
N47
Kommentit (92)
Herätkää! Enkä ole jehovalainen. Vähän itsekunnioitusta ihmiset. Seiskassakin on kuvia kun Iso dee Danny vie pikkupil..unsa lounaalle abceelle ja ikeaan. Tekis mieli itkee ku aattelee mihin kaikkeen naiset suostuu.
Nuija on nuija eikä muuksi muutu. En tuhkaisi ankeaan törppöön sekuntiakaan ajastani eikä pitäisi sinunkaan.
Tumputtakoot s-koon heruttajien kuville yksiössään. Next!
Ap - ja vaikka olisit kuinka trolli - tämä on loistoesimerkki narsistisesta manipuloinnista, jota tapahtuu.
Tyyppi kehuu, mutta samanaikaisesti nakertaa itsetuntoasi joka suunnasta. Parin vuoden kuluttua et ilkeä enää mennä ulos ovesta, koska häpeät itseäsi ja mietit koko ajan kuviteltuja "vikojasi", joihin tuo kammottava ihminen on saanut sinut uskomaan.
Jos ollaan ihastuneita ja rakastuneita, ei nähdä sitä ihastuksen kohdetta mitenkään puutteellisena. Hän on ihana ilman muttia. Jokaisella on oikeus sellaiseen rakkauteen.
Itärajan vois avata yhteen suuntaan että nää por..hubin run..karit vois mennä hakee säälipil.uu..siellä on laihoja naisia. Tai menisivät afrikkaaan, niin väsynyttä läppää tämä tämmönen.
Kattokaa vaikka purraa tai jäätteenmäkeä, nuorena nättejä mutta vanhemmiten laiha naama ja hauenleuat. Ei kukaan halua olla lihava mutta luulis laihoja naisia löytyvän jos sellaista etsii, miesten mielestä pitäis varmaan tulla nälänhätä että sais panes..kella kerrankin laihaa naista.
Sano äijälle että laihdutat heti kun hän käy k*llinpidennysleikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on ulkonäkökriteereja, niin miehillä kuin naisilla. Get over it, yksi entinen pääministeri sanoisi.
Sitten pitäisi valita kumppaniksi se kriteerit täyttävä eikä v*ttuilla muille. En pystyisi olemaan tuollaisen kanssa.
Yleisesti tiedossa oleva asia. Tuolla liikkuu miehiä jotka suorastaan halveksuu deittiään ja vakituista kumppaniaan. Saattavat silti jäädä etujen toivossa. Kyllä jopa iäkäs,yh tai muuten vaan ruma antaa plussakortin kaltaisia bonuksia. Kavereiden silmissä arvo nousee, lyhyen "koulutuksen" jälkeen löydät itsesi siivoamasta joskus kaitsemasta lapsia,kokkaat,osallistut kuluihin ja toimit terapeuttina.
Jos laihtuisit ylittäisit seurusteluriman. Nyt olet panozonella.
Minä sinuna laihduttaisin ja sopisin sitten hänen kanssaan deitit ja ilmestyisinkin samaan paikkaan jonkun huippukomean seuralaisen kanssa ja toteaisin, että voi että kun unohdin sinut ihan tykkänään. Ja antaisin fudut saman tien. Siitäs saisi.
Ei sillä, en itsekään viehäty ylipainosta, mutta tuo tapa millä hän sen tuo esiin on aika tökerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli vastaan nettideitti mies jonka ex oli kuulemma m kokoa, no kuvissa tämä mies tapailee kuitenkin vain xxs kokoisia naisia.. Väitti ettei etsi, vaikka etsii xxs kokoista. Jos vahtii heti alussa painoa, tuskin on koskaan tyytyväinen muutenkaan. Uskon että sellaiset miehet valittaa painosta myös Xs kokoisille..
Jep, on kokemusta. Olen saanut valitusta painosta ja koosta kun olin kokoa XS. Nyt olen kokoa S ja deittailu oli hankalaa kun olin monille miehille liian "lihava". Onneksi löysin ihanan empaattisen, älykkään ja koulutetun miehen jonka kanssa urheillaan, ulkoillaan ja herkutellaan yhdessä. Monta vuotta meni etsiessä...
Tinder on ainakin ruipelomiehiä täynnä ja näille luonnollisesti pitää olla joku xxxxxxs-kokoinen nainen että on varmasti miestä pienempi. Muut sitten luokitellaan läske
Jos miehet näyttävät toinen toisensa perään "ruipeloilta" niin saattaisiko olla, että neidon itsensä oilsi tarvetta pudottaa muutama kilo? Tuli vaan mieleen, kun en ole itse samaan ongelmaan törmännyt.
Ylipaino ei ole hyvä asia kenelläkään, ei naisilla, mutta ei myöskään miehillä. Naisten ulkonäköä arvostelevat miehet; oletteko te kaikki olemukseltan ne/ ulkonäöltänne....tyyppiä, kuten esim. Michele Morrone? Tokkopa!