Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
17761/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Joannan antaminen Miran pois olla myös Joannan vanhempien syytä ja eikö cindykin antanut eliaksen pois, koska hänen vanhempansa olivat uskovaisia ja avioliiton ulkopuolelta oleva lapsi

Tuskin. Joanna oli traumatisoitunut. 

Vierailija
17762/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sviitti voisi poistua. Kartanon ruokasali tilalle.

Turha pystyttää parin hahmon takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17763/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli tosiaan ettei kenenkään opintoja näytetä. 

Vierailija
17764/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Petrin paluun myötä Sampon tunteet ja mustasukkaisuus palaa. Se on helpompi unohtaa ja mennä eteenpäin, kun kukaan toinenkaan ei koske Kallea. En mä ainakaan usko että Sampo on oikeesti päässyt suhteesta yli. 

Vierailija
17765/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sviitti voisi poistua. Kartanon ruokasali tilalle.

Turha pystyttää parin hahmon takia. 

Turha kuvata yhtään mitään näin huonojen hahmojen takia. Samat ahtaat lavasteet ja turhat dialogit. Ei kukaan jaksa seurata jotain Mikin ja Susun salapoliisileikiiä Noelia vastaan. Se tiedetään ettei se lurjus jää kiinni.

Vierailija
17766/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lavasteet voisi purkaa kun niitä ei tarvita turhien hahmojen ja kolmiodraamojen käyttöön. Dahlian kartanoon olisi hyvä keskittää kaikki resurssit.

Vierailija
17767/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara voisi palata Friidan ja Seireenin kanssa ja laittavat kolmistaan Noelin paloiksi.

Vierailija
17768/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lavasteet voisi purkaa kun niitä ei tarvita turhien hahmojen ja kolmiodraamojen käyttöön. Dahlian kartanoon olisi hyvä keskittää kaikki resurssit.

Edelleen ei tämä ole mikään Dahlian tai Mustavaarojen sarja. Tykkään mäkin heistä mutta ärsyttää tämä oletus, että näiden takia sarjan idean pitäisi muuttua. 

Vierailija
17769/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ei tämä ole mikään Dahlian tai Mustavaarojen sarja. Tykkään mäkin heistä mutta ärsyttää tämä oletus, että näiden takia sarjan idean pitäisi muuttua. 

Ulkolavasteen käytössäkö sitä pitäisi sitten vain loputtomasti pysytellä? Tarjoaako nykyiset juonikuviot yhtään mitään? Eikö kaikki valita Noelin kuvion pitkittymisestä ja kuinka huonoa yksinkertaisesti kaikki on?

Vierailija
17770/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Henu on tyhmiä kun keskittyvät Joannaan eikä Beigeen 😡

Vierailija
17771/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolavaste lähtisi mukavasti lentoon kun Heiskanen olisi vielä elossa.

Vierailija
17772/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkolavasteen käytössäkö sitä pitäisi sitten vain loputtomasti pysytellä? Tarjoaako nykyiset juonikuviot yhtään mitään? Eikö kaikki valita Noelin kuvion pitkittymisestä ja kuinka huonoa yksinkertaisesti kaikki on?

No ei tarjoa, mutta tuskin jaksaisit lukea jos hehkuttaisin joka päivä kuinka Laitelat on paras perhe, jossa Ismo, Kalle ja Hani ansaitsisivat oman asunnon ja työpaikkoja näytettäisi. Oon oikeesti sitä mieltä. Näin unta viime yönä sun kommenteista. Sen verran ne on tullut tutuksi mun pään kanssa nämä kartanot, ulkolavasteet, Kajandereiden, Tammisten häipymiset. 

Vierailija
17773/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä luullu Eva Kristianin äidiksi olisi paremmin sopinut Henrikille ja Joannalle kuin evalle ja kristianille, koska heidän ikäero olisi sopinut paremmin äidiksi ja pojaksi ja muutenkin joannalla on jo tytär mira, joka on Henrikin kanssa samaa ikäpolvea.

Vierailija
17774/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarjoa, mutta tuskin jaksaisit lukea jos hehkuttaisin joka päivä kuinka Laitelat on paras perhe, jossa Ismo, Kalle ja Hani ansaitsisivat oman asunnon ja työpaikkoja näytettäisi. Oon oikeesti sitä mieltä. Näin unta viime yönä sun kommenteista. Sen verran ne on tullut tutuksi mun pään kanssa nämä kartanot, ulkolavasteet, Kajandereiden, Tammisten häipymiset. 

Laiteloiden pitäisi tajuta poistua kun kaikki on täysin piloilla. Kristiinan ja Kirsin jälkeen piti tulla vielä Kalervo ja Hani 🙄 Olen vaikuttava kommentoija. Olenhan minä hullu.

Vierailija
17775/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat ajat.

Vierailija
17776/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luu kurkkuun 🏻😡

Vierailija
17777/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainaa enää Laitelaa, mutta siksi mulle tulee aidosti ikävä tunne ja syrjitty olo koska kehtaan tykätä niistä. Jää sellainen tunne että säkin vaan naurat mulle ja pidät itseäsi parempana koska kartanot. 

Vierailija
17778/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä yliopiston pääsykokeet on talvella?

Vankilassa murhan avustamisesta syytetty pääsisi psykologiaa opiskelemaan😂

Vierailija
17779/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä tarkottanu pahaa. Sen vaan haluan vielä sanoa ku tää asia jäi kalvamaan mua. Yritän saada unta, öitä.

Vierailija
17780/59562 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että Noelin fiksaatiminen omaan lapseen johtuu hänen veljestään paulista jolla on jo tytär Viola ja voihan noel haluaa olla samalainen kuin pauli

Höpöhöpö, Elina vei Noelin lapsen.

Ketju on lukittu.