Jätin kaikki Trump ja Putin uutiset lukematta 7pv.
Kyllä helpotti!! Aion jatkaa vielä koko kevään. Uutiset riittää, eikä mitään muuta. Molemmat täys hulluja. Ei mitään syytä päästää niitä ihon alle.
Kommentit (16)
Uskomattoman rentouttavaa, kun jättää kaikki uutiset päiväksi tai pariksi lukematta. Media ei nykyään aiheuta muuta kuin stressiä ja pahoinvointia.
Minulla on nykyään viikonloppuisin uutiseton aika. Myös kännykkä on äänettömällä ja sitä katsotaan ehkä kerran päivässä. Se on selvittänyt päätä mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ihailemat pedofiilit Hillary ja Bill ovat osallistuneet Epsteinin saarella satanistisiin pikkulasten kidutusritiaaleihin.
Testatkaas, että laitatte Vauva.fi hakusanaksi Trump. Niitä löytyy vaikka kuinka, mutta persut on poistattaneet kaikki ketjut, sillä Trumpista ja sen rikoksista ei saa puhua. Ihan kuten ei saa puhua persuistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Epsteinin tiedostoista löytyi 38 000 viittausta Trumppiin, Melaniaan ja Mar-a-lagoon. Kannattaisi seurata.
Miksi minun kannattaisi seurata? En voi vaikuttaa asiaan mitenkään, en myöskään voi äänestää USA:n vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epsteinin tiedostoista löytyi 38 000 viittausta Trumppiin, Melaniaan ja Mar-a-lagoon. Kannattaisi seurata.
Miksi minun kannattaisi seurata? En voi vaikuttaa asiaan mitenkään, en myöskään voi äänestää USA:n vaaleissa.
Ai sinun mielestäsi ei ole järkyttävää, että maailman vaikutusvaltaisin mies on pedo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinun mielestäsi ei ole järkyttävää, että maailman vaikutusvaltaisin mies on pedo?
On se järkyttävää, mutta se asia, että äijä on sika ja varmasti puuhannut kaikenlaista iljettävää ja rikollista on tullut selväksi jo kauan aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ihailemat pedofiilit Hillary ja Bill ovat osallistuneet Epsteinin saarella satanistisiin pikkulasten kidutusritiaaleihin.
Joku on haksahtanut venäläisten kehittämään QAnon-salaliittoon 😂
Tiesittekö, että se salaliitto väittää, että Trump ja Putin pelastavat maailman satanisteilta? Vaikka ovat pahimpia saatanoita.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi epstein ollut joku paikallinen kylähullu kun pitänyt kaikesta päiväkirjaa, satojatuhansia valokuvia ja kymmeniätuhansia videoita.
Aika ääliö on pitänyt näiden siellä käyneitten julkkisten olla ettei ole alkanut ns varoitiskellot kilkattaa kun koko ajan kuvattu ja kirjattu tekemisiä muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt trumpista joka oli mukana raiskaamansa 13 vuotiaan saaman lapsen murhassa, jonka hukuttivat järveen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et voikaan, mutta tiedät ainakin ettei suuremmin kannata tumppia puolustella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun asian järkyttävyys vaikuttaa siihen, haluaako siitä lukea itselleen mielipahaa joka ikinen päivä? Etenkin kun ei ole USA:n äänetysikäinen kansalainen? Tekisi mieleni sanoa rumasti mutta jääköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi epstein ollut joku paikallinen kylähullu kun pitänyt kaikesta päiväkirjaa, satojatuhansia valokuvia ja kymmeniätuhansia videoita.
Aika ääliö on pitänyt näiden siellä käyneitten julkkisten olla ettei ole alkanut ns varoitiskellot kilkattaa kun koko ajan kuvattu ja kirjattu tekemisiä muistiin.
E on säilyttänyt kaikki, sähköposteista alkaen, jopa niin, että on itselleen lähettänyt sähköpostina jotakin sellaista jonka on halunnut säilyvän, niissä mukana liitteitä ja kuvia asioista joita on halunnut arkistoida.Se ei ollut mikään kylähulle vaan taitava organisoija, niin liikemaailmassa kuin siinä pedoringissäkin ja ne nivoutui yhteen juurikin E.n välityksellä, hän loi yhteyksiä ja sujutti nuo molemmat toimialat yhteen.
Ihailla täytyy kykyään organisoida ympäri maailmaa kaikki tärkeät henkilöt toisiinsa liittämisessä, tuo toinen puoli asiasta on täysin tuomittavaa ja rikoksista kamalimpia.
Olen hyvin kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja politiikasta. Olen viimevuosina vähentänyt dramaattisesti "uutisten" lukemista, koska uutiset eivät ole tasoltaan enää sitä mitä ne ovat aikoinaan ollut. Yhteiskunnallisista asioista olen silti ihan hyvin perillä, eikä ole suuria yllätyksiä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun asian järkyttävyys vaikuttaa siihen, haluaako siitä lukea itselleen mielipahaa joka ikinen päivä? Etenkin kun ei ole USA:n äänetysikäinen kansalainen? Tekisi mieleni sanoa rumasti mutta jääköön.
Ei sinun ole mikään pakko lukea uutisia, mutta pään pistäminen pensaaseen ei ole aina hyvä asia, vaikka helpottaahan se vähän elämää.