Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut pankki eikä verohallinto kiinnostua silloinkaan, kun Tale sai tililleen mojovan summan "palveluksistaan".
Marjut antoi kuoren käteistä.
Millä logiikalla Henrik oli Pihlajakadulla aikaisemmin kuin Miki? Miki juoksi ku mikäkin Usain Bolt kortsukaupoilta takaisin Danielan luokse ja ohitti Akin ja Henrikin kadulla. Kaksikko jäi vielä jauhamaan Mariannasta paikoilleen, mutta Susun ootellessa Mikiä ehti Henrik tulla kotiin. Vai oliko kaksikolla auto? Miki muuten ohitti myös Danielan jossain kohti, mutta ehtivät juuri ja juuri pois alta ennen kuin Daniela tuli kotiin. Ei uskoisi kun Mikin juoksunopeutta katsoi.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset työajat sairaalan johtajan sihteerillä on? Eva tuntuu viettävän nykyisin taas enemmän aikaa kotona kuin töissä.
En ota kauhean vakavasti tuollaista vanerisairaalaa jossa on iso prosentti potilaita ja työntekijöitä samasta rapusta.
Itse ajattelen, että Joanna lähti poliisita Miran takia,koska etenkin hän kokee syyllisyyttä mitä tapahtui niin poliisin työ voinnut olla rankkaa
Ihme yleistys täällä homoista. Minun elämääni ei mitkään gay baarit tai pridet kiinnosta. Ihan kuin homona elämän pitäisi perustua kokonaan seksuaalisuuteen ja sen korostamiseen. Mulle riittää pelkkä parisuhde ilman mitään ylimääräisiä ihmeellisyyksiä.
Huomaa taas että minä olen ilmaa täällä. Saga-fania haukutuaan ja hoetaan että on yksin mielipiteidensä kanssa, pakkomielteinen trolli joka vaan spämmää samaa. Olen kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. Näköjään strategia on että minut hiljennetään ja häntä pidetään ainoana häirikkönä. Se siitä hyväl mielen ketjusta. Menisin mielelläni juttelemaan Salkkareista muualle, mutta en halua jättää Saga-fania yksin tänne kiusaajien armoille. Että kohdelkaa vaan mua ja mun mielipiteitä niin kuin niitä ei mukamas olisi. 😡
T. Kikkis-fani
Nämä jotka kehtaavat valittaa että heidän suosikkihahmojaan haukutaan koko ajan, haukkuvat itse Sallaa ja Juttaa nahkavaatteistaan. Minusta he ovat oikeutettuja käyttämään niitä eikä tarvitse koko ajan olla vastaan hyökkäämässä!
Outoa ettei saa toivoa että sarjaa parannettiaisiin. Pitäisi vaan tyytyä kaikkeen mahdolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihme yleistys täällä homoista. Minun elämääni ei mitkään gay baarit tai pridet kiinnosta. Ihan kuin homona elämän pitäisi perustua kokonaan seksuaalisuuteen ja sen korostamiseen. Mulle riittää pelkkä parisuhde ilman mitään ylimääräisiä ihmeellisyyksiä.
tuntuu, että monet kuvittelee homojen olevan jotain seksihulluja, vaikka suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuntuu, että monet kuvittelee homojen olevan jotain seksihulluja, vaikka suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä.
Joo, ja sänkyyn mennään tuosta noin vaan ihan kenen kanssa tahansa. Ei tarvita mitään tutustumisia ja tunteiden kasvattamista.
Ja eihän siinä kauaa mennyt, ku Dahlia on jo ihan entisensä. Nopeasti parantui halvauksestaan. Toki ei ollut ensimmäinen ihmeparantuminen. Jiri, Aki, Lola, Camilla jne. Kaikki parantuneet ennätysvaudilla.
Olen itse huomannut saman, että ihan yleisestikin homoseksuaalisuutta saatetaan ihannoida tai käsitellä täysin vääristä syistä. Nähdään vain mediassa annetut asiat ja ajatellaan sen olevan koko todellisuus. Homoseksuaalien pitäisi olla räväköitä, hyvinpukeutuvia ja komeita. Muuten ovat tylsiä juntteja "heteroita" , mutta ei ihan niinkään mene. Hesarissa oli äskettäin hyvä maksumuurin takana ollut juttu kirjailija Kaj Korkea-ahosta ja hänen miehestään, jotka saivat lapsen. Ihan tavallisen oloisista ihmisistä. Kaikkien ei tarvitse tuoda esille asioita jos se ei tunnu omalta.
Myös ihan hyvä katsoa sarjassa laajemmin seksuaalista käyttäytymistä. Aika monta kertaa on ollut tilanteita, joissa on isäehdokas hukassa tai kahden miehen kanssa säädetään. Mutta vain homoudessa siitä tehdään numero.
En voi mitään, mutta mulle tuli ajatus että Salla ja Sampo tulee lohduttamaan toisiaan. Nämä puhuivat koko viikon kuin mitkäkin kaverit. Salla ehdotti jotain yksinäisten whatsappia tms. Kari on vihainen Sallalle ja Sampolla meni Aten kanssa hommat pieleen, kun ei vastaa mutta Salla sanoi ettei luovuteta, vaan me taistellaan rakkauden puolesta.
Voisiko joskus ne vesan lapset tulla sarjaan teineinä olla sarjan uudet teinit ja saada tietää heidän isän rikoksista. Vaikka saisi Miran ja Viola, Ilon takaisin sarjaan ja he saisivat tietää heillä olisi vanhempi siskopuoli ja siskonpoika
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että minä olen ilmaa täällä. Saga-fania haukutuaan ja hoetaan että on yksin mielipiteidensä kanssa, pakkomielteinen trolli joka vaan spämmää samaa. Olen kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. Näköjään strategia on että minut hiljennetään ja häntä pidetään ainoana häirikkönä. Se siitä hyväl mielen ketjusta. Menisin mielelläni juttelemaan Salkkareista muualle, mutta en halua jättää Saga-fania yksin tänne kiusaajien armoille. Että kohdelkaa vaan mua ja mun mielipiteitä niin kuin niitä ei mukamas olisi. 😡
T. Kikkis-fani
Mun kommenttia ei edes vaivauduta alapeukuttamaan! 😆 Tämä jo viimeistään todistaa kuinka mua ei huomioida mitenkään. Ja Saga-fania pidetään niin pahana että!
Lisäksi jaksetaan jankuttaa että Mira ei ole Ilon äiti koska on lesbo. Ihan itse synnytti siellä autossa.
Sampon suhdeviritelmät näiden miespuolisten yhden yön hoitojensa kanssa menevät näköään pieleen ihmeellisten kiusallisten tilanteiden takia, joita Kallekin on ollut todistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sampon suhdeviritelmät näiden miespuolisten yhden yön hoitojensa kanssa menevät näköään pieleen ihmeellisten kiusallisten tilanteiden takia, joita Kallekin on ollut todistamassa.
Ilmeisesti Atte jossain kohtaa palaa ja Petrikin tulee olemaan samaan aikaan sarjassa. Ehkäpä Atte onkin Petrin ex ja huonoja kokemuksia...
Luulisi että perinteiset toimintoajat. Tuskin johtajakaan ainakaan kovin usein aamusta iltaan ole paikalla.