Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
8641/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aino ei kehitellyt jotain hyvää tarinaa? Esittänyt että pelkää ja syöttänyt pajunköyttä jostain mahdollisista hämäräbisneksistä vaan käytännössä meni itse tunnustamaan että tietää Mikin peiteroolin.

Ihmettelin myös. Taktinen virhe. Olisi kannattanut salata tietonsa ja alkaa syöttää Mikille pelkkää potaskaa. Taas järjestettiin tuollainen "vaara odotus" kuinka Mikin käy. Todennäköisesti Aino jättää ne kangassakset sinne sängyn alle. Nämä ei enää uppoa kokeneeseen katselijaan. 

Vierailija
8642/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos Saga on on Susua parempi vaikka on esiintynyt jossain alle 10 kohtauksessa. Paljon paskaa. Sitähän sarja on.

Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi Susu vedetään tähän tasaisin väliajoin mukaan? Onko tässä jokin oletus että kaikki pitää Sususta jos ei Sagasta pidä? Mulla ei ole mitään Sagaa vastaan. Ongelma on just se etten saa mitään irti. Se ei mulle lähde samalla tavalla kuin sulle tai muille.

Jokainen ymmärtää Susanna Snellmanin olevan lahjakkuus sarjan isompiin näyttelijöihin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8643/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mä puhun Kikkiksestä ja puolustan muita niin tekee musta näköjään syyllisen ketjun häirintään. No, häiritään sitten kun mä olen kerran sitä jo täällä tehnyt!!! 

Vit tu mitä kiusaajia te ootte!!!

Vierailija
8644/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeks vaan jos satun tykkäämään Kikkiksestä! Näköjään se on teille joku ongelma. En sitten sano halkaistua sanaakaan kun se on jotain ketjun pilaamista.

Ei kukaan ole kieltänyt puhumasta Kikkiksestä. Kikkis on yleisesti ottaen hyvä sivuhahmo. Toisin kuin ne muut sivuhahmot ja aiheet, joista jankkaat.

Mä en ole jankannut mistään muusta! Voi saa tana tätä ketjua kun taas meidät tietyt laitetaan samaan kastiin! 😡😡😡

Eihän täällä Kikkiksestä edes ole jankattu. Hänet mainitaan vain silloin tällöin, yleensä silloin kun vilahtaa tuoreessa jaksossa. Ihan eri asia kuin vaikkapa se lavastejankkaus tai poistuneista sivuhahmoista jankkaus. Kikkiksestä pihuminen ei häiritse, koska se on hyvin satunnaista, ei spämmäystyylistä. Plus hahmo on oikeasti hyvä sivuhahmo (ja on sarjassa edelleen mukana).

Vierailija
8645/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkishän on siinä mielessä "isompi" hahmo, että hahmon etunimeä kysyttiin tietovisassa. Muistaakseni sitä kautta selvisi se Kirsi-Maaria vai Kirsimaaria mikä ikinä olikaan se Kikkis lempinimen takana.

Missä tietovisassa?

Tämä oli joku Tuulin somepäivä Instagramin stooreissa joskus vuosia sitten. Oli Susanna Lainekin mukana. Muistan hämärästi että kuvaukset olivat myös Aviapoliksella. Oli siis jotain vuosia 2020-22.

Vierailija
8646/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos Saga on on Susua parempi vaikka on esiintynyt jossain alle 10 kohtauksessa. Paljon paskaa. Sitähän sarja on.

Yhtä asiaa en ymmärrä. Miksi Susu vedetään tähän tasaisin väliajoin mukaan? Onko tässä jokin oletus että kaikki pitää Sususta jos ei Sagasta pidä? Mulla ei ole mitään Sagaa vastaan. Ongelma on just se etten saa mitään irti. Se ei mulle lähde samalla tavalla kuin sulle tai muille.

Jokainen ymmärtää Susanna Snellmanin olevan lahjakkuus sarjan isompiin näyttelijöihin verrattuna.

Tämä on se mikä minua häiritsee. Ikään kuin puhutaan kaikkien suulla. Oletetaan että jokainen on samaa mieltä.

Vierailija
8647/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se mikä minua häiritsee. Ikään kuin puhutaan kaikkien suulla. Oletetaan että jokainen on samaa mieltä.

Se on fakta että sarjassa on huonoja näyttelijöitä enemmän kuin koskaan ja Ismon eli Eskon naama on loppuun kulunut.

Vierailija
8648/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jankkaamis sanaaa siksi kun mulle tultiin valittamaan että mitä sä siitä Kikkiksestä jatkuvasti jauhat, kun se on mitätön sivuhahmo. Että kai mä sitten jankkaan. 🙄

No, oikeastihan mä jankkaan siitä että en ole tämä Saga tyyppi, kun kaikki koko ajan luulee niin. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään! 😡

Vierailija
8649/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna tässä 2:26 kun "Isabella" sossussa.

Vierailija
8650/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanotaan että ehei, ei anonyymipalstalla voi tietää kuka on kuka. Jännä kyllä kaikki haukut tulee silti aina mulle! 😡

Vierailija
8651/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se oikein että mua syyllistetään muiden teoista? Ketjun mukaan on. Että se siitä hyvän mielen ketjusta. Laitanpa nyt usean kommentin tässä, niin saanpa täytettyä ne häiriköijän piirteet! 😡

Vierailija
8652/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis on paras, haiseva Kalle alas!

Vierailija
8653/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkis on paras, haiseva Kalle alas!

Miks Kalle haisee? 

Vierailija
8654/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäisen gallupin mukaan tällä ketjulla on vain vaivaiset 10 lukijaa. Ja niistä luultavasti vain n. puolet kommentoi, muut seuraa taustalla. Eli eiköhän ole aika selvää, että täällä moni "loukkaantuu" omien sivupersooniensa puolesta 🤣 Vakkarien kirjoitustyylit ja etenkin käytös (suivaantuminen ja sitä seuraava marttyyrivaihe) niin tunnistettavia. Noudattaa aina samaa kaavaa. T. Sivustaseuraaja

Vierailija
8655/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna tässä 2:26 kun "Isabella" sossussa.

Legendaarinen kohtaus josta muistan Susannan ensikertaa.

Vierailija
8656/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt mun kommenttejakin poistellaan. Saga tyypin taas pysyy. Saavat kyllä pysyäkin, mutta taas mä joudun vaan kärsimään. 😡

Vierailija
8657/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äskettäisen gallupin mukaan tällä ketjulla on vain vaivaiset 10 lukijaa. Ja niistä luultavasti vain n. puolet kommentoi, muut seuraa taustalla. Eli eiköhän ole aika selvää, että täällä moni "loukkaantuu" omien sivupersooniensa puolesta 🤣 Vakkarien kirjoitustyylit ja etenkin käytös (suivaantuminen ja sitä seuraava marttyyrivaihe) niin tunnistettavia. Noudattaa aina samaa kaavaa. T. Sivustaseuraaja

Joo joo, käännä veistä haavassa ja pahenna mun oloa. Turha mun on enää itseäni puolustaa kun kukaan ei usko. 

Vierailija
8658/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä on vain muutama hassu kommentoija, jotka larppaavat eri persoonia.

Vierailija
8659/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa Kikkiksestä ja Sagasta mutta ois kiva jotain pohdintaa eikä aina samaa. 

Vierailija
8660/59562 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi Isabellalle ja Sagalle yhteisiä kohtauksia sarjassa. Olisi parasta! Jos nyt Kirsi tai Susannakaan enää koskaan edes vierailee.

Ketju on lukittu.