Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Salkkarit on täyttä höttöä muutenkin. Ei jaksa kuunnella surkeiden hahmojen höpinöitä. Vain Dahlialla on viisaita sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Sallan ja Karin muhinointi Amandassa nyt ainakin oli turhan yksityiskohtaisesti kuvattu.
Kuten myös se aikaisempi muhinointi ristiäisten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen videoita Sagasta, että voisin sanoa mielipiteeni.
https://www.mtv.fi/lyhyet/044cf374756bf99a78f9
Tämä löytyy Katsomosta.
Ihan hyvä tuo Saaga. Ei minua haittaisi jos olisi sarjassa, mutta toisaalta ei herätä tunteita mihinkään suuntaan. Valitettavasti moni hahmo pilataan. En usko että Saga olisi mitenkään ihmeellinen hahmo nykyisellä käsikirjoituksella. Ruusuisia kuvia voi aina maalata etukäteen.
Dahlialle pitää tulla kallis rotukoira joka pissii ulkolavasteen asukkien päälle.
Itteeni huvitti Joonatanin ja Lassen kalsarikeskustelu, kun hetkeä myöhemmin Joonatan oli Kristianin kanssa ulkona. Joonatan varmaan voi tulla hakemaan omat vaihtokalsarinsa ihan itse Sievisiltä :D Oliko se Joonatanin muistelema Lasse sitoi Joonatanin ja hänet käsiraudoilla se joku Malaga homma? En muista ollenkaan kuviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyy Katsomosta.
Ihan hyvä tuo Saaga. Ei minua haittaisi jos olisi sarjassa, mutta toisaalta ei herätä tunteita mihinkään suuntaan. Valitettavasti moni hahmo pilataan. En usko että Saga olisi mitenkään ihmeellinen hahmo nykyisellä käsikirjoituksella. Ruusuisia kuvia voi aina maalata etukäteen.
Ei varmasti ihmeellinen olisi käsikirjoituksen osalta, mutta kuka sitten on niin erityinen tällä tasolla? Kiva lisä olisi joka tapauksessa näkymään vähintään sihteerin tavoin. Samasta syystä miksi sairaalan hoitajia toivottaisi isompaan osaan. Näyttelijät on hyviä. Salla on ihan raivostuttavan ylilyöty ja Susu on taas seinätapetti. Kaikki neutraalit hahmot olisi paljon parempia.
Kuka nyt salkkareissa oleva mieshahmo on oletettavasti (tai jos on tietoa) ISOMUNASIN?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt salkkareissa oleva mieshahmo on oletettavasti (tai jos on tietoa) ISOMUNASIN?
Sarjassa ei ole koskaan kommentoitu kenenkään kokoja. Oletan että hahmoista puhutaan, koska näyttelijöiden suhteen ei ois fresh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyy Katsomosta.
Ei varmasti ihmeellinen olisi käsikirjoituksen osalta, mutta kuka sitten on niin erityinen tällä tasolla? Kiva lisä olisi joka tapauksessa näkymään vähintään sihteerin tavoin. Samasta syystä miksi sairaalan hoitajia toivottaisi isompaan osaan. Näyttelijät on hyviä. Salla on ihan raivostuttavan ylilyöty ja Susu
Ei kukaan. Mulla on vaan jäänyt mielikuva tietyistä viesteistä, että Sagaa esimerkiksi pidetään ylivoimaisen hienona ja sen tulo nostaisi sarjan uudelle tasolle. Siksi halusin korostaa ettei käsikirjoitus tuskin tekisi mitään suurta etua ja hahmo saattaisi olla erilainen kuin toivottu.
En uskonut että voisin tuntea sympatiaa Ismoa kohtaan, mutta aika paskamaista Jutalta ja Lasselta salata deittailua, kun tietää Ismon olevan uudelleen kiinnostunut Jutasta. Eikä Jutta saa avattua suutansa. Toisaalta aina on mahdollista, että Jutta päätyy pelehtimaan Lassen että Ismon kanssa ja pettää omalla tavalla kumpaakin.
Täällä oli Jarkko Nymanin Kalevan haastattelusta aikaisemmin. Sen verran korjaan, että sanoi siinä että jonkinlainen lyhyempi vierailu voisi olla mahdollinen mutta muuten ei halua sitä omaa frmaansa ja työtänsä jättää. Periaatteessa voisi hyvinkin tulla joskus Mariannan vainoamiskeissi, jossa Kuulat kostaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Yritin vastata tähän mutta meni tarkistukseen. En edes tiedä mistä sanasta. Olin sanomassa, että monesti sarjoissa/elokuvissa nämä ovat päin vastoin. Suurin löytyy siltä joka ei ole niin kiinnostava. Rantabaarissa myös meni näin päin kun sarjassa puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin vastata tähän mutta meni tarkistukseen. En edes tiedä mistä sanasta. Olin sanomassa, että monesti sarjoissa/elokuvissa nämä ovat päin vastoin. Suurin löytyy siltä joka ei ole niin kiinnostava. Rantabaarissa myös meni näin päin kun sarjassa puhuttiin.
Villen koosta tehtiin juttu. Se tummempi mies näki Villen koon siellä miesten vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa kun vaihtui tuottaja seksin näyttäminen loppui. Annetaan ymmärtää mutta ei enää näytetä. Sinänsä hyvä. En halua nähdä miesten välistä seksiä.
Mutta minäpä haluan! Millä oikeudella sinulle näytettäisiin heteroseksiä mutta minulle ei homoseksiä? Haista pas ka! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä löytyy Katsomosta.
Ei varmasti ihmeellinen olisi käsikirjoituksen osalta, mutta kuka sitten on niin erityinen tällä tasolla? Kiva lisä olisi joka tapauksessa näkymään vähintään sihteerin tavoin. Samasta syystä miksi sairaalan hoitajia toivottaisi isompaan osaan. Näyttelijät on hy
Jostain hahmoista jää sellainen tunne että haluaisi nähdä enemmän. Sagan kohdalla on niin käynyt. Olisin tosi iloinen jos näkisin uudestaan. Edellisestä kerrasta kun on parikin vuotta. Sihteeristä en edes niin välitä. Sekin on outoa ettei sihteerille ole mitään nimeä vaikka näkynyt enemmän viime aikoinakin. Sagaa ei ole puhuteltu nimellään. Se vaan oli ensimmäisten jaksojen lopputeksteissä.
Salkkareiden kaltaiseen sarjaan kuuluu myös ihmissuhdekuviot ja sitä kautta läheisyys. Siitä olen samaa mieltä, ettei niitä ihan turhimpia jynkkyjä tarvitsisi kuvata ollenkaan, koska ne ei vie mitään eteen päin. Sellainen hempeä sopisi paremmin tai pelkkä suutelointi ja leikkaus tilanteen jälkeen. Kaikkia täytyy kohdella tasapuolisesti sukupuolesta, koosta tai seksuaalisuudesta huolimatta. Mekin täällä heti huomattiin ettei Miki ja Marika suudelleet kertaakaan eikä Petri ja Kalle loppuvaiheessa. Kummankin kohdalla oli kyseessä huuliherpes. Jos kokonaan miesten- ja naistenväliset tai jompi kumpi jäisi pois niin kyllähän sen huomaisi ja olisi puhdasta syrjintää.
Niin että se ulkolavaste ihan vahingossa päätyi tähän sarjaan?
Sallan ja Karin muhinointi Amandassa nyt ainakin oli turhan yksityiskohtaisesti kuvattu.