Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo paljon jos Saga on heti Dahlian jälkeen minun suosikkini. Muutama hyvä kohtaus ja repliikki voi tehdä suuremman vaikutuksen kuin Susun ja Joannan vuosikaudet sarjassa.
Hieno asia sinulle, että olet löytänyt lempihahmot sarjasta. Kaikki ei vain ajattele samalla tavalla ja helpompi keskustella jos jokaiselle annetaan vapaus olla omaa mieltä ilman, että kenenkään mielipidettä yritetään painaa. Ja tämä ei ole osoitettu sinulle vaan yleisesti kaikille. Olen huomannut että helposti aletaan nimittelemään esimerkiksi Sususta pitäjäksi tai vedetään Susu mukaan, jos ei joku kuvio nappaa niin heti vastapuoli on olevinaan Susu fani tai ulkolavasteen fani.
Muakin haukutaan ja kiusataan Kikkis jankkaajaksi ja sanotaan että turha haaveilla että Kikkis pääsisi isompaan rooliin. Joten et ole ainoa uhri täällä.
Kikiksessä ja siinä toisessa tummatukkasessa hoitajassa Eltsussa ei ole mitään vikaa, mutta mun oma pään sisäinen maailma ei jotenkin pysty ajattelemaan heille suurempaa roolia juurikin sen takia, että ovat olleet pidempään töissä sarjan tuotannossa, eikä täten taida olla mitään haluja nousta näyttelijäksi sarjaan. Se ei tietenkään poista muilta sitä ajatusta, etteikö saisi toivoa heitä suuremmiksi hahmoiksi.
Aikaisemmin tällä viikolla on kuvattu jaksoa 4602. Mikäli 19.4. jatkuu viisi jaksoa viikossa, niin jakso tulisi telkkarista arviolta perjantaina 7.6. mutta jos neljän jakson tahti jatkuu jakso tulisi torstaina 20.6. Tässä voi olla myös jonkinlaisia päivämäärällisiä heittoja, kun ei tarkkaan tiedä esitystahtia. Joka tapauksessa päätösjakson kuvaus alkaa olemaan käsillä tai parhaassa tapauksessa jo kuvattuna osa tapahtumista. Vähän pelkään että vuoden tauon jälkeen jälleen kerran Honkanen, Axelsson, Kajander kombo vie tästäkin suuren osan jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Kikiksessä ja siinä toisessa tummatukkasessa hoitajassa Eltsussa ei ole mitään vikaa, mutta mun oma pään sisäinen maailma ei jotenkin pysty ajattelemaan heille suurempaa roolia juurikin sen takia, että ovat olleet pidempään töissä sarjan tuotannossa, eikä täten taida olla mitään haluja nousta näyttelijäksi sarjaan. Se ei tietenkään poista muilta sitä ajatusta, etteikö saisi toivoa heitä suuremmiksi hahmoiksi.
Saga olisi ihan mahdollinen jos näyttelijälle sopisi. En tiedä onko muuta pohjaa näyttelemiseen kuin yksittäiset sivuroolit, mutta eihän monellakaan ole mitään koulutusta tai edes kokemustakaan näyttelemisestä tullessaan Salkkareihin. Eetun näyttelijällä oli joku parin vuoden koulutus, mutta ei sekään vaikuta niin paljon jos joku muu on luonnostaan parempi esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mun oman pään sisäinen maailma ei pysty ajattelemaan Susulle mitään järkevää syytä olla tässä sarjassa.
Instagramissa etenkin on mainittu monta kertaa, että Tiia W. on kuvauksissa edelleen. Mikähän lähde tälle mahtaa olla? Somessaan ei ole jakanut yhden yhtä kuvaa studiolta ja ennen aina jakoi. Ainon tarina on alkanut näyttämään sellaiselta, joka päättyy vankilaan tai pakenemiseen johonkin caymansaarille miljoonaperintöineen.
Voi voi, kohta ollaan jo jaksossa 5000. Mitäköhän pas kaa siihenkin keksitään.
Kun tähän tuli uusi tuottaja, luulin että sisältö paranee. Mutta ei, siellä Linda ja Joanna istuvat vierekkäin poliisiasemalla kirjoittaen raportteja.
Minusta pitäisi olla mies-/ naispari poliisitehtävissä kuten ennen oli. Nyt on kaksi naista. Ei hyvä.
Paras poliisi oli se Kososen seksikäs työkaveri.
Voisiko Noelin seksielämästä tulla spin-off?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun oman pään sisäinen maailma ei pysty ajattelemaan Susulle mitään järkevää syytä olla tässä sarjassa.
En mäkään pidä Sususta. Oli nyt pakko sanoa mikäli tässä yritettiin kääntää, että viestin kirjoittaja on Susu fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on samaa tasoa. Ismo tai Lasse eivät kiinnosta enää. Parempi olisi tulla uusia ja hyviä, kuten Saga.
Kahden naispoliisin ilmestymisestä rikospaikalle tulee mieleen pelastusarmeija.
Vierailija kirjoitti:
tässäpä oikein kiva juttu yhdestä meistä!
Kerrassaan hyvä haastattelu ja rehellinen sellainen. Uskon että hänen että minun lisäksi moni muukin allekirjoittaa kaiken. Se että katsoo tai ihan fanittaa sarjaa ei automaattisesti tarkoita, ettei huomasi laatua tai typeriä juonikuvioita. Siinä on kuitenkin joku joka vetää puoleen. Varmaan tässä on jotain samaa kuin komediasarjoissa. Haluaisin että moni muukin ymmärtäisi tämän näkökannan. Olen itsekin aina ihan intopiukeena uusista jaksoiista. Muutenkin taustatarina on hieman samankaltainen. Sillä erotuksella että olin taapero kun sarja alkoi ja leikin olohuoneessa kuulemma, kun etenkin äitini seurasi sarjaa alusta asti. Ensimmäisistä kesäuusinnoista hyppäsin kyytiin, koska olin ekoilla luokilla koulussa ja silloin uusinnat tuli kesäaamussa. Vanhemmat oli töissä niin paras aktiviteetti oli katsoa Salkkareiden uusinnat.
Joannahan ottaa lopputilin torstain jaksossa. Sen jälkeen laitokselle jää Rajala ja Linda. Miki peiteroolissa. Selvästi Mikille pedataan tässä poliisin virkaa takaisin vähän myöhemmin. Kuinka moni muistaa että alun perin poliiseista Miki oli kunnollinen, joka naljaili Lindan lahjuksista ja sanoi, että kaikki hoidetaan hänen kanssa protokollan mukaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5df41f06-cdf2-40c2-b5df-3acbf8…
Jos Noelin ja Danielan suhde on epäsuhta niin kuinkas Helmin (23) joka oli 19 kun aloitti suhteen Ilkka Lipsaseen (81), eli isoon D:n.
Onko tämä sitä "toksista maskuliinisuutta" ja patriarkaatin valtaa?
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa etenkin on mainittu monta kertaa, että Tiia W. on kuvauksissa edelleen. Mikähän lähde tälle mahtaa olla? Somessaan ei ole jakanut yhden yhtä kuvaa studiolta ja ennen aina jakoi. Ainon tarina on alkanut näyttämään sellaiselta, joka päättyy vankilaan tai pakenemiseen johonkin caymansaarille miljoonaperintöineen.
Miksi Aino ei ole tunnarissa samassa framessa Sampon kanssa? Aino on näkyvämpi hahmo sarjassa kuin mm. Nadja tai Olli jotka ovat tunnarissa.
Voisko ne nyt mainita sen Ismon adoptioäidin. Häiritsee muuten aivan liikaa tuo epäkohta.
Vierailija kirjoitti:
Voisko ne nyt mainita sen Ismon adoptioäidin. Häiritsee muuten aivan liikaa tuo epäkohta.
Häiritsee miten Aaro on elossa. Eikö voisi paljastua Iiroksi?
Toivottavasti ensi viikolla tulisi jaksokuvia.