Paras sipsi ja dippi -kombo?
Oma suosikki on Taffelin perussipsi ja valkosipulidippi. Kermaviilissä pitää olla ytyä, paras on Arlan Lempi 15 %.
Kommentit (20)
Mä tykkään siitä Valion valmiista American dippikastikkeesta. Pringles Cream & Onion sipsit on todella hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä Valion valmiista American dippikastikkeesta.
Pringles :Ingredients
AINESOSAT: Vakuumikuivattua perunaa, auringonkukkaöljy, maissijauho, vehnäjauho, riisijauho, maltodekstriini, emulgointiaine (E471), rapsiöljy, suola, väri (annatto-norbiksiini).
Todella joo, joopajoo
yök
Ihan Taffelin perus sipsit ilman mitään dippejä. En tykkää mistään dipistä ne kaikki on kamalan makuisia.
Estrellan maalaissipsit ja Siipiweikkojen Garlic dipmix. On makua!
Taffelin tuotteet meni kaikki boikottiin tässä taloudessa shrinkflaatio-paskuuttamiskusetuksen takia.
Ihan tavallinen maustamaton poimu perunalastu ja sweet chili dippi.
Ei ole tullut mieleenkään dipata pringlesejä, ne on niin hauraita ja yltäpäältä maustejauhossa.
Oma suosikki on mikä tahansa suolainen perunasipsi, dippinä Ranch.
Lidlin Snack day sipsit siinä punaisessa pussissa eli ihan perussipsit, dippinä valkosipulidippi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Taffelin perus sipsit ilman mitään dippejä.
En tykkää mistään dipistä: Sipuli, muunneltu tärkkelys, sokeri, maltodekstriini, suola, rypälesokeri, punasipuli, valkosipuli, paprika, happamuudensäätöaine (E270), hiivauute, karhunlaukka, aromi.
ne kaikki on kamalan makuisia.
No niin, moniko ostaa tänään sipsejä ja dippiä? Himohan tässä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää mistään dipistä: Sipuli, muunneltu tärkkelys, sokeri, maltodekstriini, suola, rypälesokeri, punasipuli, valkosipuli, paprika, happamuudensäätöaine (E270), hiivauute, karhunlaukka, aromi.
Dipin voi tehdä myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Estrellan maalaissipsit ja Siipiweikkojen Garlic dipmix. On makua!
Taffelin tuotteet meni kaikki boikottiin tässä taloudessa shrinkflaatio-paskuuttamiskusetuksen takia.
Estrellan sipsit ja Siipiweikkojen dippijauheet on myös tuotteina paljon parempia kuin kusetus-Taffelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dipin voi tehdä myös itse.
Niin voi. Tässä valkosipulidippi missä on aikalailla "valmiin" valkosipulidipin maku:
- kermaviili
- valkosipulijauhetta, 2-3 teelusikallista
- suolaa, aika paljon tätäkin
- sokeria, ainakin teelusikallinen
- vähän mustapippuria
- kuivattua ruohosipulia
Jäähän siinä monta lisäainetta saamatta kun itse sotkee nuo kasaan. Sokerin ja suolan määrää on vaikea uskoa, mutta valmiissa seoksissa niitä on paljon. Jos tavoittelee samaa makufiilistä ei auta kuin laittaa reilusti, muuten jää mauttomaksi.
Valion valmis ranch-dippi on ihan best jonkun perussipsien kanssa. Tai sitten tuo valkosipulidippi myös.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Taffelin perus sipsit ilman mitään dippejä. En tykkää mistään dipistä ne kaikki on kamalan makuisia.
Tätähän ei nyt kysytty.
Perussipsit milloin mistäkin ja itse tehty dippi karamellisoidusta sipulista. En ole ostanut valmiita dippejä vuosiin, itse saa aikaiseksi parempaa vaikka pelkkiä kuivamausteita hyödyntämällä. Valkosipulista taas tulee paras lisä dippiin uunissa paahtamalla.
Dippi: kermaviili, valkosipuli, sitruunapippuri, sellerisuola
Sipsi: Pirkka maustamaton
Herkku chips ja tzatziki ja garlic&chili. En suosittele koska erittäin epäterveellistä
Tai: kermaviili, 1/2 aurajuustoa, sitruunapippuria
Oi tuo on just paras, mut ihan sama mikä kermaviili. Yleensä joku kevyt rainbow ollu.