Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Vivi ei ole saanut mitään isompia rooleja salkkareiden jälkeen vai jääkö hän vai salkkarit näyttelijäksi jos ei saa mitää muita rooleja päättää tulla takaisin
Jos ei osaa näytellä. Paitsi ylimielistä muijaa naama norsulla koko ajan.
Joanna Wallinheimo osaa näytellä hyvin Mimosaa. Viola oli tavallinen.
Sara Grady on kansainvälisen tason näyttelijä. Ei Salkkarinäyttelijä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sara Grady on kansainvälisen tason näyttelijä. Ei Salkkarinäyttelijä ollenkaan.
Oon eri mieltä. Ei tämä huono ole mutta en näe sitä miksi hän olisi huippunäyttelijä.
Huomenna on sitten taas juonipaljastuksien julkaisun aika.
Elias Salonen sopisi myös esittämään esim. Kristianin veljeä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on sitten taas juonipaljastuksien julkaisun aika.
Saattaa olla aika niukat mikäli tapahtuu paljon isoja asioita. Monicaan en enää usko, koska luultavasti oikeudenkäynti on vain pieni asia kokonaisuudessa.
Friida oli kammottava hahmo enkä tajua miksi muka huippu näyttelyä. Sama on nämä vankilan Ritalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friida oli kammottava hahmo enkä tajua miksi muka huippu näyttelyä. Sama on nämä vankilan Ritalat.
Friida oli Rantabaarin parhaimmistoa. Ritala myös kaikkien teinien ja Joannan yläpuolella.
Sulla on ainakin selvä tyyppi. Tummat hiukset omaavat naiset ja voimakkaita. Näyttelijäntaidoilla ei ole väliä. Mustavaarat poikkeus kun ovat vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friida oli Rantabaarin parhaimmistoa. Ritala myös kaikkien teinien ja Joannan yläpuolella.
Sulla on ainakin selvä tyyppi. Tummat hiukset omaavat naiset ja voimakkaita. Näyttelijäntaidoilla ei ole väliä. Mustavaarat poikkeus kun ovat vaaleita.
Osaavat näytellä. Tamaran näyttelijä oli Joannan näyttelijää parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavat näytellä. Tamaran näyttelijä oli Joannan näyttelijää parempi.
Itse olen eri mieltä. Muut eivät kai uskalla kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Tamaran näyttelijää sanotaan huonoksi kun joitakin ärsyttää minkälainen hahmo on. Se ei tee näyttelijästä huonoa vaikka näyttelijä on myös todellisuudessa strippari.
Sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. En vain voi sietää sitä miten puhuu ja on ärsyttävä kuin mikä.
Niin? Sitten varmaan ymmärrät että sulla, mulla ja kaikilla muilla saa olla mielipide. Ihan turhaa jankkausta päivästä toiseen tapella ja käydä läpi samaa keskustelua Sagaan liittyen.
Sulle on siis ongelma, että palstalaiset katsovat Salkkareita? Vaikea ymmärtää, miksi yrität niin kauhealla hingulla saada muut lopettamaan. Eihän kukaan lopeta sitä vain sun mieliksi tai samasta syystä kuin sä. Osa katsoo ihan vain viihteenä jaksoja vaikkei millään tasolla pidä sitä laatudraamana tai ees odota mitään laadun takeita. Selväähän se on että tämmöset lopetus puheet ja toiveet herättää negatiivisia tunteita heidän keskuudessa, jotka sarjaa katsoo. Edelleen viimeisen 14 päivän sisään katsotuin jakso on kerännyt melkein 700 000 katselua. Mammapalsta on pieni kärpäsen kikkare kokonaisuudessa. Sitä yhtä kuvaa jota linkkaat oli katsottu yli vuodessa 200 kertaa eli ei kovin suuri luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Sitten varmaan ymmärrät että sulla, mulla ja kaikilla muilla saa olla mielipide. Ihan turhaa jankkausta päivästä toiseen tapella ja käydä läpi samaa keskustelua Sagaan liittyen.
Katsomalla sarjaa mikään ei muutu, mutta te ette halua minkään muuttuvan. Salla saa kailottaa vielä seuraavan kymmenen vuoden päästä.
Teidätkö inhoan Sallaa ihan yhtä paljon mutta mä en aio lopettaa lempparisarjaa vaan jonkun kailottavan Sallan takia :D
Ite katon Kallen takia ja sen voi suoraan tunnustaa. Tajuun siinä mielessä Sagasta tykkävää et en kattoisi enää ollenkaan jos Kalle poistuu lopullisesti johonkin. Kuuden viikon tauko oli tarpeeks piinaa viimeks.
Salkkarit on mulle apu vaikeita hetkinä. Olkoon se kenestä tahansa naurettavaa, mutta ilman sitä en tietäisi missä olisi. Pakenin tämän pariin peruskoulusta lähtien koulukiusaamista ja aikuudessa muita tunteita. En välitä laadusta tai mistään muustakaan. Kyse on vain siitä kuinka saan hyvää oloa tutuista hahmoista ja ympyräistä. Jaksoja löytyy millä mitalla Katsomosta sekä tubesta ja klippejä myöten. Salkkarit on vain äärimmäisen tärkeä asia mun elämässä.
TV-lehdestä juonipaljastuksia Danielan ja Noelin tilanteeseen, koska tätä on kuitenkin monta kertaa puitu ja jaksonimet paljastavia..
Noel lupaa Danielalle ehtiä ultraan hissioikeudenkäynnistä. Istunnon alku viivästyy ja päälle Lasse luennoi yksityiskohtaisesti eri asukkaille hissin tärkeydestä. Noel ei keksi kuin yhden ratkaisun ja lähtee sen jälkeen oikeudesta Danielan luokse. Ulkona on myrskyisä sää ja Noel ei meinaa nähdä eteensä. Sairaalaan päästyään kukaan ei ole uskoa Anniinan järkyttäviä uutisia. Pihlajakadulla hiljennytään hämmentyneinä elämän ja kuoleman kysymysten äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomalla sarjaa mikään ei muutu, mutta te ette halua minkään muuttuvan. Salla saa kailottaa vielä seuraavan kymmenen vuoden päästä.
Teidätkö inhoan Sallaa ihan yhtä paljon mutta mä en aio lopettaa lempparisarjaa vaan jonkun kailottavan Sallan takia :D
Ihan ku se ois ainoo ongelma.
Jori juoksenteli pelkissä boksereissa Helsingin kaduilla.