Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Miksiköhän Sara ei ollenkaan vastannut podissa omaa kantaansa palaisiko sarjaan. On aikaisemmin kyllä sanonut voivansa palata käymään, jos Peppiä tarvittaisi johonkin juhlaan esimerkiksi. Vain Johanna vastasi, että kyllä mä varmaan palaisin ja se vois olla ihan hauskaa. Ehkäpä Alissan paluu on joskus ajankohtainen asia.
https://api.mtvuutiset.fi/graphql/caas/v1/media/9103960/data/00348a72d8…
Kauankohan menee kun Severi köyräsee Anniinaa? 😎👍
Severin ikä?
Miksi Sampo ei jää kiinni Tukun kaappaamisesta, ihan tyhmä jos juoni jää vaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Severin ikä?
Miksi Sampo ei jää kiinni Tukun kaappaamisesta, ihan tyhmä jos juoni jää vaan tähän.
Mira on syntynyt 2003. Kaipa nuo suunilleen samaa ikää on kaikki.
Miten veikkaatte, että Noelin ja Danielan vauva mahdollisesti kuolee? Kuoleeko heti synnytyksessä vai vasta jälkeen, esim. samalla tavalla kuin Alexander?
Vierailija kirjoitti:
Miten veikkaatte, että Noelin ja Danielan vauva mahdollisesti kuolee? Kuoleeko heti synnytyksessä vai vasta jälkeen, esim. samalla tavalla kuin Alexander?
Mä veikkaan että kuolee synnytyksessä. Tulee joku komplikaatio ja vauva menehtyy.
Kahteen viikkoon ei ole nähty palstan vihaamaa ulkolavastetta vaan kuvattu Huvilakadulla. Toki se tulee olemaan siinä Noelin sadepätkässä mutta ei mua haittaa jos sen käyttö vähenee. Näköjään tänäänkin Salkkareiden ig-tilin perusteella oltu kuvaamassa Huvilakadulla. On tullut jäädäkseen tai ainakin pidemmäksi aikaa sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Severin ikä?
Lindan kuulustelut oli ihan naurettavia. Mitään tutkintaa ei ole menossa. Karia ja Sallaa ei kiinosta lainkaan että poliisi yrittäisi selvittää asian. Tukkuhan voidaan kaapata uudestaan. Oli täydellistä pelleilyä jolla Sampo junailtiin takaisin Amandaan.
Näin viime yönä hämmentävää unta, jossa Lostista tehtiin ilmeisestiFinnairin lentokoneessa, Ahvenanmaalla, Turun saaristossa ja Suomenlinnassa kuvattu Suomi-versio, jossa Kallen näyttelijä esitti Jackiä, jonka suomalainen nimi oli Jaska, mutta unessa kuitenkin Jarkko Niemen esittämä hahmo, ilmeisesti Sykkeen Holopainen sai jotenkin selville, että Jaska ei ole oikea nimi, vaan se on Kalle Laitela. Hahmo myös varasti onnettomuudesta säilyneitä löytämiään pieniä viinapulloja ja meni rannalle kiven taakse ryyppäämään.
Sori mutta mä luulen että se on edelleen Anniina ja Kristian.
Tukun kaappaus mainitaan ensi viikolla, kun luettelivat keissejä. Muutama oli siirretty eteenpäin ja Tukun kaappaus sekä tapaus hedelmäcocktail oli aukinainen. Kauankohan Linda on hyllytettynä?
Yritin vastata viestiin, mutta ei tullut läpi koska viesti oli poistettu. Eli luulen että Alex on ihan hetero sarjassa. Tietysti olisi kiinnostavaa saada Kallelle sutinaa jonkun muun kuin Sampon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yritin vastata viestiin, mutta ei tullut läpi koska viesti oli poistettu. Eli luulen että Alex on ihan hetero sarjassa. Tietysti olisi kiinnostavaa saada Kallelle sutinaa jonkun muun kuin Sampon kanssa.
Alex on hetsku 👍
Vierailija kirjoitti:
Severin ikä?
Severin näyttelijä on oikeasti jotain 22-23? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Severin ikä?
Severin näyttelijät on oikeasti jotain 22-23 vuotta?
Kumpi parempi Severi:
Rufus Rusanen vai Roope Puhakka?
Dahlian kartano takaisin ja se alkuperäinen pupu.
Vierailija kirjoitti:
https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_15206701.avif
https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_15152005.avifPala taivasta ja Tummia pilviä jaksoissa taitaa olla vielä kaikki ok. Mitään muuta paljastavaa jaksokuvissa ei ole minkään juonen suuntaan.
Tämmönen erikoinen ajatus, mutta tuo eka kuva on heti Tuttu nuttu jakson jälkeen, että voisiko toi vaate olla Noelin lapsuudesta? Daniela saanut nimettömänä ja olettaa sen olevan naapurilta tai Noelilta, mutta se onkin Noelin sukulaisin tai äidin lahja ja Noel on siitä järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että Severillä ei ollut mukanaan vedettävää pientä matkalaukkua, vaan vain pieni kassi.
Autosta astunut nainen ei ole Monican ikäluokkaa. Vanhempi nainen. Satu Silvo. 🤗