Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä sen verran, että jos me oltaisiin jossain rinnakkaistodellisuudessa treffeillä tavattu, niin emme takuuvarmasti olisi päätyneet koskaan samaan petiin. Ja päätös olisi varmaan ollut molemminpuolinen.
Siitä saat sitten miettiä syy- ja seuraussuhteita, miten ihmisten kohtaaminen vaikuttaa myös fysiikkaan. Itse uskon että positiivuus ja ennakkoluulottomuus ovat kantavia voimia myös pidemmälle.Tarkoitukseni oli puuttua vain tiedon puutteeseen joka tekstistäsi ilmeni. Saat oikeaa tietoa vaikka tutustumalla linkkiin joka edellä on finsex-tutkimukseen. Ja edellä on myös keskustelua aiheesta. Se että nainen tarvitsee klitoriksen stimulointia saadakseen yhdyntäorgasmin on täysin normaalia. Ei mielenterveysongelman tai muunkaan vaivan tulosta.
Olen hämmästynyt tietämättömyyden suuresta määrästä palstalla.
Juuri näin se on. Tarvitsen ainakin just sen klitoriksen stimullaatiota, sitövartenhan se on. Mun sisällä ei kyllä ole mitään "sisäisiä klitorismeja", mutta saan ihan todellakovia orgasmeja ihan näin. Voin sitäpaitsi saada orgasmeja ihan ilman mitään "henkisiä yhteyksiä", saanhan itsekseksenikin.
Miksi naisen orgasmeja mystifioidaan.
Eihän se mieskään tarvitse mitään yhteyspihaa aivojen ja sen kullin välillä, eiköhän se kulli ajattele useimmiten ihan itsekseen ilman sen miehen aivojakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis ei tosiaan osu klitoriksen huippuun, mutta muut miehen osa voivat hieroa sitä samalla kun mies penetroituu. Ja kun klitoris on tosiaan paljon enemmän kuin sen näkyvä osa: huippu ja muut osat ovat kudoksissa sisällä ja stimuloituvat emättimen kautta, niin samalla kun mies penetroituu peniksellä naisen vaginaan ja samaan aikaan muut osat hierovat klitoriksen huippua, niin orgasmi voi tulla. Toiset tarvitsevat peniksen liikkeen ja -tunnon emättimeensä, toiset ei. Niin se vain on. Naisen orgasmissa paljon on merkitystä silläkin miten hermotus menee: sekin on yksilöllistä.
Olet tavallaan oikeassa, mutta:
Omien kokemuksieni mukaan nainen ei voi saada orgasmia, jos henkinen yhteys ei toimi. Ihan sama kuinka teknisesti oikein lipittelisit oikeita kohtia.
Muiden puolesta en osaa puhua, mutta omalla kohdalla ainakin on näin. Eli olen saanut vain oman aviomieheni kanssa orgasmin. Ja en saa orgasmia ilman klitoriksen näkyvän osan stimulointia yhdynnässä. Epäilen vahvasti, että nämä "kaikki naiset ovat saaneet kanssani pelkästä naimisesta orgasmin"- tyypit ovat joko valehtelijoita tai toiveajattelijoita. En ole kertaakaan saanut yhden yön suhteessa orgasmia silloin kun niitä harrastin. Ja osasi kyllä silloinkin puristaa penistä sopivasti pillullani ja huokailin, mutta en kuitenkaan ole orgasmia feikannut. Ehkä nuokin muutamat miehet kuvittelivat, että sain orgasmin. Yksi heistä oli todella kamala seksikumppani (nylkyttäjä), mutta muut olivat ihan ok, joten ei se siitäkään kiinni ollut. En vain saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis ei tosiaan osu klitoriksen huippuun, mutta muut miehen osa voivat hieroa sitä samalla kun mies penetroituu. Ja kun klitoris on tosiaan paljon enemmän kuin sen näkyvä osa: huippu ja muut osat ovat kudoksissa sisällä ja stimuloituvat emättimen kautta, niin samalla kun mies penetroituu peniksellä naisen vaginaan ja samaan aikaan muut osat hierovat klitoriksen huippua, niin orgasmi voi tulla. Toiset tarvitsevat peniksen liikkeen ja -tunnon emättimeensä, toiset ei. Niin se vain on. Naisen orgasmissa paljon on merkitystä silläkin miten hermotus menee: sekin on yksilöllistä.
Olet tavallaan oikeassa, mutta:
Omien kokemuksieni mukaan nainen ei voi saada orgasmia, jos henkinen yhteys ei toimi. Ihan sama kuinka teknisesti oikein lipittelisit oikeita kohtia.
Mä oon mies mutta en mäkään aina saa orgasmia jos en oo oikeassa mielentilassa
Juuri näin se on. Tarvitsen ainakin just sen klitoriksen stimullaatiota, sitövartenhan se on. Mun sisällä ei kyllä ole mitään "sisäisiä klitorismeja", mutta saan ihan todellakovia orgasmeja ihan näin. Voin sitäpaitsi saada orgasmeja ihan ilman mitään "henkisiä yhteyksiä", saanhan itsekseksenikin.
Eihän se mieskään tarvitse mitään yhteyspihaa aivojen ja sen kullin välillä, eiköhän se kulli ajattele useimmiten ihan itsekseen ilman sen miehen aivojakin!
EHkä tuo henkinen yhteys voitaisiin käsittää luottamuksena ja sillä, että toisen kanssa on hyvä ja helppo olla, eli voi olla täysin rentoutunut. Mä en saa orgsmia ellen ole täysin rentoutunut. Jos joku stressaa, ei onnistu. Ja tietenkin yksin on helpompi saada se orgasmi, itsensä tuntee parhaiten eikä tarvi stressata mitään.
Vierailija kirjoitti:
EHkä tuo henkinen yhteys voitaisiin käsittää luottamuksena ja sillä, että toisen kanssa on hyvä ja helppo olla, eli voi olla täysin rentoutunut. Mä en saa orgsmia ellen ole täysin rentoutunut. Jos joku stressaa, ei onnistu. Ja tietenkin yksin on helpompi saada se orgasmi, itsensä tuntee parhaiten eikä tarvi stressata mitään.
Eli täytyy olla lattiasta kattoon puunattu kämppä ja mies mielistellyt koko viikon että saat, ehkä?
Joo, paree olis jos sen kiillotuksen olis tehny se mies! Ei vaineskaan, saan kyllä helposti ilman mitäänkiillotuksia. Se kulli sais kyllä mieluiten kiiltää.
Ei ole tullut koskaan vastaan, kaikki saaneet aina helposti panemalla, jotkut montakin, ja aika monta on tullut kokeiltua. Mutta vialliselta kuulostaa... tai sitten niiden miehet ei vain osaa nussia. Täytyy jatkaa etsimistä jos vaikka löytyisi joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut koskaan vastaan, kaikki saaneet aina helposti panemalla, jotkut montakin, ja aika monta on tullut kokeiltua. Mutta vialliselta kuulostaa... tai sitten niiden miehet ei vain osaa nussia. Täytyy jatkaa etsimistä jos vaikka löytyisi joskus.
Voi luoja miten huiputettu mies! Never ever!
Orkun voi oppia lukemalla puoli metriä kirjaston opuksia. Aikaa meni lähes vuosi.
Ajattelen, että se on hänelle kuitenkin nautinnollista, kun siihen ryhtyy. Jos taas ei nauti siitä ollenkaan, pidän häntä erittäin tyhmänä. Seksiä harrastetaan nautinnon takia ja jos ei ole tavoitteena vauvaa saada, niin syitä seksin harrastamiseen ei ole. Naisella siinä on riskinä myös vahinkoraskaus, joten en odota naisten harrastavan seksiä jos he eivät siitä pidä. Jos silti antaa niin se ei ole minun vastuulla.
Vai on nainen erittäin tyhmä jos ei nauti yhdynnästä!
Varmaan sitten jos ei saa sitä Ota, on hypertyhmä.
Ensin mies ei huolehdi, että nainen saa, ja lopuksi haukkuu vielä.
Onko yllä olevan kirjoittaja kuullut koskaan, että naiselle voi antaa sen On monellakin tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko yllä olevan kirjoittaja kuullut koskaan, että naiselle voi antaa sen On monellakin tapaa?
Lukisit kunnolla. Nainen joka ei nauti yhdynnästä on erityisen tyhmä jos silti sitä tekee. Miksi itse riskeeraisit tulla vahingossa raskaaksi jos et pidä yhdynnästä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin no minkäs takia sitten edes ottaa sitä kikulia sisään?
Jospa se nainen huolehtii ehkäisystä, ehkä haluaa silti miellyttää miestään , ehkä tykkää silti vaikkei saakkaan, ja ehkä haluaisia saada, ja olman yritystä se ei ainakaan onnistu.
En käsitä miksei se mies voi sille naiselleen sitä Ota antaa muulla kuin panolla. Syyttäkää sitten vielä naisia pihtareiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se nainen huolehtii ehkäisystä, ehkä haluaa silti miellyttää miestään , ehkä tykkää silti vaikkei saakkaan, ja ehkä haluaisia saada, ja olman yritystä se ei ainakaan onnistu.
En käsitä miksei se mies voi sille naiselleen sitä Ota antaa muulla kuin panolla. Syyttäkää sitten vielä naisia pihtareiksi.
Ehkäisystä huolimatta on riski tulla raskaaksi. No silloin ymmärtää jos tykkää vaikka ei saakaan, mutta se että riskeeraa tulla vahingossa raskaaksi ihan vaan koska haluaa miellyttää miestään ei kuullostaa yhtään voimaantuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietää itse kuinka saa parhaiten, helpoiten tai nopeimmin. Tehkööt myös niin, sitten kyllä saa.
Jos ei klittaan koske ei tule myöskään orkkua! Näin ollut jo yli 30 vuotta. Osaan kyllä feikata orkun tarvittaessa, tätäkin tullut tehtyä jos kumppani ei tajua että ei se pelkkä jyystö huipennusta tuo!!! Jotkut ei vaan tätä tajua vaikka selittäisi kuinka asian.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei klittaan koske ei tule myöskään orkkua! Näin ollut jo yli 30 vuotta. Osaan kyllä feikata orkun tarvittaessa, tätäkin tullut tehtyä jos kumppani ei tajua että ei se pelkkä jyystö huipennusta tuo!!! Jotkut ei vaan tätä tajua vaikka selittäisi kuinka asian.
Mutta ilmeisesti kyllä pidät jyystöstä myös?
Vaikken ole ollut kuin vaimon kanssa niin täsmälleen samaa mieltä.Jos hän ei ole halukas sänkyyn tullessa tai en ole saanut häntä halukkaaksi tai saa sängyssä syttymään niin orgasmi on kaukana tai erittäin työläs tuottaa. Jos olen huomannut, ettei hän ole oikeasti ollut mukana, olen lopettanut kesken. Olen tulkinnut hänen halujaan aina pillun käytöksen mukaan, se on kertonut totuuden halukkuudesta. Onneksin näin on käynyt pitkässä parisuhteessa todella harvoin. Mutta olenkin panostanut aina hänen halujensa herättelyyn, syystä ,että hän on aina tehnyt varsinaiset aloitteet ja hänen halujen mukaan menty. Onneksi hänekin on ollut "pakko" saada orgasmi ainakin kerran viikossa.
Kokonaan toinen juttu on, jos ei alunperinkään ole naisen kanssa samalla aaltopituudella. Minun käsityksen mukaan vaatii naisen heittäytymisen ja luottamisen mieheen. Mutta toki pelimies myy ensin itsensä ja ansaitsee naisen luottamuksen ennen seksiä.