Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Tämää se on se kumma: aina on näin että "kyllä minun vaimoni saa aina" ja kyllä se kalu osuu "nautintapisteisiin", ja ole sinä hiekka pilde hiljaa...
Voi miten voikaan jotkut miehet olla hakoteillä ja niin väärässä.
Ja feikkaamisesta puhuminenkin on suorastaan rienausta.
Ihan ensimmäisen kerran mieheni kanssa kerroin miten ja kuinka halusin, ja niin sitten tapahtunut kaikki nämä vuodet, ja olen iloinen että sain silloin suuni auki.
Ehkäpä miehesi olisi halunnut toisella tavalla, mutta enää sitä ei voi sanoa. Tehdään aina sinun haluamallasi tavalla. Kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitsee itse kumppaninsa. Mä otin sellasen joka saa. Enkä ole katunut päivääkään.
Nainen valitsee.
On paljon naisia jotka eivät halua pilluaan nuolettavan. Kaikki eivät pidä myöskään sormettamisesta. Estoisia naisia on paljon.
Ihan sama miten kukin saa. Kumppanin vain pitää mukautua siihen, jos suhde on muuten ok. Tosin helppohan mun on puhua, kun oma muija haluaa ja saa yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämää se on se kumma: aina on näin että "kyllä minun vaimoni saa aina" ja kyllä se kalu osuu "nautintapisteisiin", ja ole sinä hiekka pilde hiljaa...
Ihan ensimmäisen kerran mieheni kanssa kerroin miten ja kuinka halusin, ja niin sitten tapahtunut kaikki nämä vuodet, ja olen iloinen että sain silloin suuni auki.
Ehkäpä miehesi olisi halunnut toisella tavalla, mutta enää sitä ei voi sanoa. Tehdään aina sinun haluamallasi tavalla. Kurjaa.
Haluatko tahallasi käsittää väärin. Ei ole noin, mieheni saa ihan mitä haluaa ja milloin haluaa, eli aivan ideaali tilanne hänellä.
Mutta myös minä saan mitä haluan ja milloin vaan haluan, joka kaiken lukemani ja kokemani perusteella hyvin harvinaista varsinkin naisille.
Vierailija kirjoitti:
On paljon naisia jotka eivät halua pilluaan nuolettavan. Kaikki eivät pidä myöskään sormettamisesta. Estoisia naisia on paljon.
Mitä ihmeen alapeukuttamista tässä on?
Ihmiset nyt vain ovat erilaisia.
Pitäisin itseäni huonona rakastajana. Ei ole viellä sattunut sellaista itselleni.
"Itsehän sinä tuosta kärsit. Paneminen jatkuu samanlaisena."
Juuri noinhan se menee, tuntui se pano naisesta miltä vaan, se jatkuu...
Ja se mitä nainen haluaa, useimmiten, ei jatku.Raadollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa mies onkin ilman omaa tahtoa oleva puudeli. Tekee just mitä vaimo käskee. Palkinnoksi saa sitten kalun runkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitsee itse kumppaninsa. Mä otin sellasen joka saa. Enkä ole katunut päivääkään.
Nainen valitsee.
No siinä tapauksessa huono seksi on ihan naisen oma vika ja syyllinen löytyy peilistä. Turhaa siinä on miestä syytellä, jos valinta on ihan itse tehty.
"Hinku hinkkaamiseen on suoraan verrannollinen siihen, millainen asenne naisella on ennen seksiä ja kun sinunkin ulosantia tarkastelee, niin eiköhän kaikki miehet halua vain kiireesti kassinsa tyhjiksi, olettaen tietysti, että ulkoinen habituksesi herättää edes vähän seksuaalisia mielihaluja."
siis täällä voi epäillä naisen ulkonäköäkin, ja kun kertoo olevansa oikeasti kaunis, niin se onkin huono juttu.
Ja sanoin se vain koska noin kirjoitti joku mies.
Vierailija kirjoitti:
Nou, sehän on vain sitä ettei naisen genitaalita saa riitttävää ärsytettä, ja vika ei ole naisen, vaan miehen aivoissa, sillä jos ei mies tajua sitä hyväilyä antaa, ei tuu mittään orgasmiakaan.
Estoinen nainen ei osaa kertoa mitä haluaa. Miten tämäkin väännetään miehen viaksi? Vastatkoon kumpikin omista orgasmeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nou, sehän on vain sitä ettei naisen genitaalita saa riitttävää ärsytettä, ja vika ei ole naisen, vaan miehen aivoissa, sillä jos ei mies tajua sitä hyväilyä antaa, ei tuu mittään orgasmiakaan.
Estoinen nainen ei osaa kertoa mitä haluaa. Miten tämäkin väännetään miehen viaksi? Vastatkoon kumpikin omista orgasmeista.
Ja jos kertoo, tuomitaan sekin; mies on ihan tahdoton ja tekee kuten nainen sanoo, niin ainakin mulle täällä vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos kertoo, tuomitaan sekin; mies on ihan tahdoton ja tekee kuten nainen sanoo, niin ainakin mulle täällä vastattu.
Ainoa oikea tapa onkin saada kuten mies haluaa: nopeasti ja helposti yhdynnässä. Muuten on estoinen.
Ja jos haluaa nuolemista on kauhea pomottaja. Jos se onkin mies joka haluaa mutta itse ei välittäisi vastaanottaa on taas kerran estoinen.
Mä olen ihan luovuttanut jo näiden asioiden suhteen ja tyydyn vaan kiltisti feikkaamaan niin ei tule haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
"Hinku hinkkaamiseen on suoraan verrannollinen siihen, millainen asenne naisella on ennen seksiä ja kun sinunkin ulosantia tarkastelee, niin eiköhän kaikki miehet halua vain kiireesti kassinsa tyhjiksi, olettaen tietysti, että ulkoinen habituksesi herättää edes vähän seksuaalisia mielihaluja."
siis täällä voi epäillä naisen ulkonäköäkin, ja kun kertoo olevansa oikeasti kaunis, niin se onkin huono juttu.
Kauneimmat naiset ne vasta kaikkein huonoimpia sängyssä ovatkin. Miettivät koko ajan miltä näyttävät. Miltä mun tissit näyttää ja onko perseeni hyvä. Sellaisesta ei hyvää seksiäkumppania tule ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota silti huomioon, että SINULLE on vastattu. Ei niin kuin itse teet, että vastaat aina KAIKILLE miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat naiset ne vasta kaikkein huonoimpia sängyssä ovatkin. Miettivät koko ajan miltä näyttävät. Miltä mun tissit näyttää ja onko perseeni hyvä. Sellaisesta ei hyvää seksiäkumppania tule ikinä.
Onneksi sun mielipide on vain tyhjä arvaus. Mikä merkitsee on mun miehen mielipide, ja hän on sanonut ettei ikinä ole estottomapaa ja parempaa seksiä saanut koskaan eikä kenenkään muun kanssa. Ja minä sanon samaa hänestä.
Vääntäkää taas miten haluatte, kuten yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea tapa onkin saada kuten mies haluaa: nopeasti ja helposti yhdynnässä. Muuten on estoinen.
Ja jos haluaa nuolemista on kauhea pomottaja. Jos se onkin mies joka haluaa mutta itse ei välittäisi vastaanottaa on taas kerran estoinen.
Sen kun jatkat vaan valitsemallasi uralla. Mies saa kyllä olla aika noviisi sängyssä, jos ei erota feikattua orkkua oikeasta. Sulle on sattunut vaan sellaisia. Ymmärtävät naisesta kun sika satelliitista. Ja lopputulos on sitten sen mukainen.
Kai sä feikkiorkun saadessasi myös puristelet kalua vai onko paikat niin väljät, että sillä ei olisi mitään väliä.
Eipä muuta, kun orkkuvapaata joulukuuta sinne jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sun mielipide on vain tyhjä arvaus. Mikä merkitsee on mun miehen mielipide, ja hän on sanonut ettei ikinä
Miehesi mielipide = sinun mielipiteesi. Joten se siitä.
Itsehän sinä tuosta kärsit. Paneminen jatkuu samanlaisena.