Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16.11.2023 |

Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.

Kommentit (306)

Vierailija
61/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sellainen joka saa aina. Kyllä niitä löytyy ja paljon.

Paljon mieliksesi feikkaavia. Ja kun ei enää huvita feikata kun homma jatkuu miehen puolelta vain tylsänä panemisena, loppuu halutkin naiselta.

Mun on tunnustettava että oon itse feikannut orgasmeja vaikka kuinka paljon. Siis yhdyntäorgasmeja. En saa mekaanisesta panemisesta oikein mitään irti. Sormetus tuntuu paremmalta. En tiedä kuinka yleistä tämä feikkaaminen on mutta aika helppoa se on ja miehet on pysyneet tyytyväisinä.

Itsehän sinä tuosta kärsit. Paneminen jatkuu samanlaisena.

Vierailija
62/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämää se on se kumma: aina on näin että "kyllä minun vaimoni saa aina" ja kyllä se kalu osuu "nautintapisteisiin", ja ole sinä hiekka pilde hiljaa...

Voi miten voikaan jotkut miehet olla hakoteillä ja niin väärässä.

Ja feikkaamisesta puhuminenkin on suorastaan rienausta.

Ihan ensimmäisen kerran mieheni kanssa kerroin miten ja kuinka halusin, ja niin sitten tapahtunut kaikki nämä vuodet, ja olen iloinen että sain silloin suuni auki.

Ehkäpä miehesi olisi halunnut toisella tavalla, mutta enää sitä ei voi sanoa. Tehdään aina sinun haluamallasi tavalla. Kurjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse kumppaninsa. Mä otin sellasen joka saa. Enkä ole katunut päivääkään.

Nainen valitsee.

Vierailija
64/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon naisia jotka eivät halua pilluaan nuolettavan. Kaikki eivät pidä myöskään sormettamisesta. Estoisia naisia on paljon.

Vierailija
65/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten kukin saa. Kumppanin vain pitää mukautua siihen, jos suhde on muuten ok. Tosin helppohan mun on puhua, kun oma muija haluaa ja saa yhdynnässä.

Vierailija
66/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämää se on se kumma: aina on näin että "kyllä minun vaimoni saa aina" ja kyllä se kalu osuu "nautintapisteisiin", ja ole sinä hiekka pilde hiljaa...

Ihan ensimmäisen kerran mieheni kanssa kerroin miten ja kuinka halusin, ja niin sitten tapahtunut kaikki nämä vuodet, ja olen iloinen että sain silloin suuni auki.

Ehkäpä miehesi olisi halunnut toisella tavalla, mutta enää sitä ei voi sanoa. Tehdään aina sinun haluamallasi tavalla. Kurjaa.

Haluatko tahallasi käsittää väärin. Ei ole noin, mieheni saa ihan mitä haluaa ja milloin haluaa, eli aivan ideaali tilanne hänellä.

Mutta myös minä saan mitä haluan ja milloin vaan haluan, joka kaiken lukemani ja kokemani perusteella hyvin harvinaista varsinkin naisille.

Vierailija
67/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon naisia jotka eivät halua pilluaan nuolettavan. Kaikki eivät pidä myöskään sormettamisesta. Estoisia naisia on paljon.

Mitä ihmeen alapeukuttamista tässä on?

Ihmiset nyt vain ovat erilaisia.

Vierailija
68/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itseäni huonona rakastajana. Ei ole viellä sattunut sellaista itselleni.

Vierailija
69/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsehän sinä tuosta kärsit. Paneminen jatkuu samanlaisena."

Juuri noinhan se menee, tuntui se pano naisesta miltä vaan, se jatkuu...

Ja se mitä nainen haluaa, useimmiten, ei jatku.Raadollista.

Vierailija
70/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa mies onkin ilman omaa tahtoa oleva puudeli. Tekee just mitä vaimo käskee. Palkinnoksi saa sitten kalun runkkausta.

Vierailija
71/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse kumppaninsa. Mä otin sellasen joka saa. Enkä ole katunut päivääkään.

Nainen valitsee.

No siinä tapauksessa huono seksi on ihan naisen oma vika ja syyllinen löytyy peilistä. Turhaa siinä on miestä syytellä, jos valinta on ihan itse tehty.

Vierailija
72/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hinku hinkkaamiseen on suoraan verrannollinen siihen, millainen asenne naisella on ennen seksiä ja kun sinunkin ulosantia tarkastelee, niin eiköhän kaikki miehet halua vain kiireesti kassinsa tyhjiksi, olettaen tietysti, että ulkoinen habituksesi herättää edes vähän seksuaalisia mielihaluja."

siis täällä voi epäillä naisen ulkonäköäkin, ja kun kertoo olevansa oikeasti kaunis, niin se onkin huono juttu.

Ja sanoin se vain koska noin kirjoitti joku mies.

Vierailija
73/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nou, sehän on vain sitä ettei naisen genitaalita saa riitttävää ärsytettä, ja vika ei ole naisen, vaan miehen aivoissa, sillä jos ei mies tajua sitä hyväilyä antaa, ei tuu mittään orgasmiakaan.

Estoinen nainen ei osaa kertoa mitä haluaa. Miten tämäkin väännetään miehen viaksi? Vastatkoon kumpikin omista orgasmeista.

Vierailija
74/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nou, sehän on vain sitä ettei naisen genitaalita saa riitttävää ärsytettä, ja vika ei ole naisen, vaan miehen aivoissa, sillä jos ei mies tajua sitä hyväilyä antaa, ei tuu mittään orgasmiakaan.

Estoinen nainen ei osaa kertoa mitä haluaa. Miten tämäkin väännetään miehen viaksi? Vastatkoon kumpikin omista orgasmeista.

Ja jos kertoo, tuomitaan sekin; mies on ihan tahdoton ja tekee kuten nainen sanoo, niin ainakin mulle täällä vastattu.

Vierailija
75/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kertoo, tuomitaan sekin; mies on ihan tahdoton ja tekee kuten nainen sanoo, niin ainakin mulle täällä vastattu.

Ainoa oikea tapa onkin saada kuten mies haluaa: nopeasti ja helposti yhdynnässä. Muuten on estoinen. 

Ja jos haluaa nuolemista on kauhea pomottaja. Jos se onkin mies joka haluaa mutta itse ei välittäisi vastaanottaa on taas kerran estoinen.

Mä olen ihan luovuttanut jo näiden asioiden suhteen ja tyydyn vaan kiltisti feikkaamaan niin ei tule haukkuja.

Vierailija
76/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hinku hinkkaamiseen on suoraan verrannollinen siihen, millainen asenne naisella on ennen seksiä ja kun sinunkin ulosantia tarkastelee, niin eiköhän kaikki miehet halua vain kiireesti kassinsa tyhjiksi, olettaen tietysti, että ulkoinen habituksesi herättää edes vähän seksuaalisia mielihaluja."

siis täällä voi epäillä naisen ulkonäköäkin, ja kun kertoo olevansa oikeasti kaunis, niin se onkin huono juttu.

Kauneimmat naiset ne vasta kaikkein huonoimpia sängyssä ovatkin. Miettivät koko ajan miltä näyttävät. Miltä mun tissit näyttää ja onko perseeni hyvä. Sellaisesta ei hyvää seksiäkumppania tule ikinä.

Vierailija
77/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota silti huomioon, että SINULLE on vastattu. Ei niin kuin itse teet, että vastaat aina KAIKILLE miehille.

Vierailija
78/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneimmat naiset ne vasta kaikkein huonoimpia sängyssä ovatkin. Miettivät koko ajan miltä näyttävät. Miltä mun tissit näyttää ja onko perseeni hyvä. Sellaisesta ei hyvää seksiäkumppania tule ikinä.

Onneksi sun mielipide on vain tyhjä arvaus. Mikä merkitsee on mun miehen mielipide, ja hän on sanonut ettei ikinä ole estottomapaa ja parempaa seksiä saanut koskaan eikä kenenkään muun kanssa. Ja minä sanon samaa hänestä.

Vääntäkää taas miten haluatte, kuten yleensä.

Vierailija
79/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea tapa onkin saada kuten mies haluaa: nopeasti ja helposti yhdynnässä. Muuten on estoinen. 

Ja jos haluaa nuolemista on kauhea pomottaja. Jos se onkin mies joka haluaa mutta itse ei välittäisi vastaanottaa on taas kerran estoinen.

Sen kun jatkat vaan valitsemallasi uralla. Mies saa kyllä olla aika noviisi sängyssä, jos ei erota feikattua orkkua oikeasta. Sulle on sattunut vaan sellaisia. Ymmärtävät naisesta kun sika satelliitista. Ja lopputulos on sitten sen mukainen.

Kai sä feikkiorkun saadessasi myös puristelet kalua vai onko paikat niin väljät, että sillä ei olisi mitään väliä.

Eipä muuta, kun orkkuvapaata joulukuuta sinne jonnekin.

Vierailija
80/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sun mielipide on vain tyhjä arvaus. Mikä merkitsee on mun miehen mielipide, ja hän on sanonut ettei ikinä

Miehesi mielipide = sinun mielipiteesi. Joten se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi