Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16.11.2023 |

Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.

Kommentit (306)

Vierailija
41/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen varustus on liian pieni, ei osaa oikeaa esileikkiä ja naimatekniikkaa ja jos nainenkaan ei osaa itse ottaa orgasmia yhdynnässä, niin noinhan siinä voi käydä. Ei kumminkaan kannata yleistää, koska toiset miehet ja naiset osaavat ja naiset saavat yhdynnässä. Kokemusta tuhansista naisen saamista yhdyntäorasmeista, joten väitteesi ei päde läheskään kaikkiin miehiin ja naisiin. Toisekseen siten naitu, miten nainen halunnut, joten väite miehen itsekkyydestä ei päde sekään. Kolmanneksi, jos mies olisi itsekäs naiselta jäisi orgasmit saamatta. Se taas olisi miehen kannalta tyhmää, koska seksi loppuisi enne

Höpöä. Itsekin sanoit että vaimosi kihnuttaa häpyäsi vasten jotta klitoris saa painetta. Ja edelleen, mitä kohtaa nuolet tai sormetat kun vaimosi saa orgasmin. Kalun koolla ei ole väliä.

Vierailija
42/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet feikkaavat... Yhdyntäorkut onnistuvat oikeasti harvalla naisella. Klitoriskontakti on se juttu anatomisesti. Suuseksi ja käsin hyväilyt, lelut yhdynnässä.

Kyllä onnistuu yhdyntä hyvin, jos klitorista "stimuloidaan" hellästi sormin ja suuseksiä on ollut riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että nainen ei osaa tai uskalla nauttia. Hänellä on jotain estoja. Itse  ohjaan miestä. Esim. ratsastaessani ohjaan hänen sormensa hieromaan klittaa

Hienoa! Mutta täällä joidenkin miesten mielestä tuo on väärin...naisen pitäisi saada vaan kun kalu pilluun uppoaa, muun on turhaa. Tai ainakin sen naisen pitäisi itse sitä klitoristaan hyväillä. Ajatuksenakin ällöttävä. Minusta.

Vierailija
44/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen varustus on liian pieni, ei osaa oikeaa esileikkiä ja naimatekniikkaa ja jos nainenkaan ei osaa itse ottaa orgasmia yhdynnässä, niin noinhan siinä voi käydä. Ei kumminkaan kannata yleistää, koska toiset miehet ja naiset osaavat ja naiset saavat yhdynnässä. Kokemusta tuhansista naisen saamista yhdyntäorasmeista, joten väitteesi ei päde läheskään kaikkiin miehiin ja naisiin. Toisekseen siten naitu, miten nainen halunnut, joten väite miehen itsekkyydestä ei päde sekään. Kolmanneksi, jos mies olisi itsekäs naiselta jäisi orgasmit saamatta. Se taas olisi miehen kannalta tyhmää, koska seksi loppuisi enne

Höpöä. Itsekin sanoit että vaimosi kihnuttaa häpyäsi vasten jotta klitoris saa painetta. Ja edelleen, mitä kohtaa nuolet tai sormetat kun vaimosi saa orgasmin. Kalun koolla ei ole väliä.

Sinä et ilmeisesti ymmärrä, että kun kerrotaan  nuolevan ja sormettavan naista se tarkoittaa, sormettamista pillun SISÄLTÄ. Klitoriksen räplääminen sormilla on ihan eri juttu. Vaimoni ei ole koskaan lauennut klitorisen hieromisella sormin. Aina on vaatinut pillun sisäisin sormetuksen tai kullin hieromaan. Siten väitteesi pillun sisäisen hyväilyt turhuudesta ei todellakaan pidä paikkansa.  Ihan sama juttu pelkän klitoriksen nuolemisen kanssa, ei ole ikinä riittänyt orgasmiin asti yksinään. Aina pitänyt hieroa jollakin pillun sisältä. Sinänsä ihan loogista, koska vaimon pillu on vaatinut eniten hyväilyä sisältä ja jotain sisällä. Vain sillä on tullut orgasmeja ja panetus poistunut.  Vaimoni ei ole koskaan perustanut omakivasta, koska ei ole tuntunut miltään. Vaikeaa se olisin sormettaa itseään sisältä tarpeeksii hyvin. On siten vaatinut minut aina tyydyttämään itsensä, minkä toki olen tehnytkin.

Vierailija
45/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan tunteisiin menevä aihe. Minulla on ollut vain yksi nainen, joka ei pystynyt saamaan orgasmia yhdynnässä. Nainen oli muuten kovin innokas ja tykkäsi seksistä, mutta tarvitsi klitoriksen hieromista tai vibraattoria samalla.  Hänellä nuolemalla hänet sai tyydytettyä, mutta sekin vaati enemmän vaivaa kuin muilla naisilla. Upea nainen oli muuten. Hieman harmittelin hänen puolestaan kun ei ollut ikinä saanut orgasmia tavallisessa yhdynnässä.

Vierailija
46/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää lainaukset on ihan perseestä. Tuo höpö kappale ei ole mun kirjoittamani. Alla oleva on siihen vastaus.

Vierailija
47/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että nainen ei osaa tai uskalla nauttia. Hänellä on jotain estoja. Itse  ohjaan miestä. Esim. ratsastaessani ohjaan hänen sormensa hieromaan klittaa

Hienoa! Mutta täällä joidenkin miesten mielestä tuo on väärin...naisen pitäisi saada vaan kun kalu pilluun uppoaa, muun on turhaa. Tai ainakin sen naisen pitäisi itse sitä klitoristaan hyväillä. Ajatuksenakin ällöttävä. Minusta.

Miten sä muuten runkkailet? Dildo ei tunnu missään ja on oksettava ajatus koskea itse klitorikseensa. Ajatuksenakin omituista. Minusta. Hanki koira. Ajatuksena hyvä. Minusta.

Vierailija
48/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hän on kuin minä ja tunnen hetken aikaa itseni vähän normaalimmaksi. Itseäni tämä ominaisuus harmittaa paljon.

Vierailija
49/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää lainaukset on ihan perseestä. Tuo höpö kappale ei ole mun kirjoittamani. Alla oleva on siihen vastaus.

No kiinnostaa ku kilo paskaa.

Vierailija
50/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. En minäkään saa, mutta en ole koskaan kokenut sitä ongelmaksi, vaan olen ollut tyytyväinen niihin tapoihin, joilla saan.

Ensimmäistä kertaa tuli tällä palstalla eteen koko asia, että se voisi olla haitta.

Jos joku mies moittisi minua asiasta, niin suhde loppuisi sillä sekunnilla. Tosin uskoisin, että tuon tyyppinen mies olisi jo paljon aikaisemmin näyttänyt luonteensa ja suhde olisi loppunut.

Vierailija
51/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on myös huono kokki ja tiskaa milloin sattuu niin eipä sillä ole mitään virkaa.

Vierailija
52/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on oikeastaan kiva, etten saa orgasmia pelkästään panemalla. Jos saisin, niin seksi ehkä menis pelkäksi panemiseksi ja oishan se tylsää.

Vierailija
53/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitäisi ajatella? Kyllä jokainen on ihan itse vastuussa omista orgasmeistaan.

Vierailija
54/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nou, sehän on vain sitä ettei naisen genitaalita saa riitttävää ärsytettä, ja vika ei ole naisen, vaan miehen aivoissa, sillä jos ei mies tajua sitä hyväilyä antaa, ei tuu mittään orgasmiakaan.

Jep jep. Tosi on.

Mitenhän nää hinkkausta odottelevat oikein runkkaavat?

Makaavat jalat levitettyinä ja odottavat, josko joku tulisi ja alkaisi hieromaan. Tekevät muuten seksin aikana ihan samoin. Ja jäävät taas ilman.

Juu, ja miehet odottavat, että he todellakin levittävät jalkansa, jotta miehet pääsevät hinkkaamaan kaluaan edes takasin.

Jos näin ei käy, on nainen pihtari. Eikös vaan. Mutta harva mies kai oikeasti haluavat sitä naista "hinkata", jota hyväilyksi kutsuttaneen.

Hinku hinkkaamiseen on suoraan verrannollinen siihen, millainen asenne naisella on ennen seksiä ja kun sinunkin ulosantia tarkastelee, niin eiköhän kaikki miehet halua vain kiireesti kassinsa tyhjiksi, olettaen tietysti, että ulkoinen habituksesi herättää edes vähän seksuaalisia mielihaluja.

Vierailija
55/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun yrittäis selvitä koko talven kesärenkailla. Eihän siitä mitään tulisi.

Vierailija
56/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nou, sehän on vain sitä ettei naisen genitaalita saa riitttävää ärsytettä, ja vika ei ole naisen, vaan miehen aivoissa, sillä jos ei mies tajua sitä hyväilyä antaa, ei tuu mittään orgasmiakaan.

Jep jep. Tosi on.

No mites miehet saavat? Hinkkaavat kulliaan joko pilluun edes takaisin  ( ja ihan omaan tahtiinsa, miten parhaimmalta tuntuu) tai muuhun koloseen, kuten siihen fleshfightiin, kätöseensä tai naisen suuhun, noh lukuisia muitakin puristuksen aiheita on.

Jep jep, tosi on.

Minä saan kunnollisia orgasmeja vain, kun rakastelen naistani.

Vierailija
57/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Tosi on.

Makaavat jalat levitettyinä ja odottavat, josko joku tulisi ja alkaisi hieromaan. Tekevät muuten seksin aikana ihan samoin. Ja jäävät taas ilman.

Juu, ja miehet odottavat, että he todellakin levittävät jalkansa, jotta miehet pääsevät hinkkaamaan kaluaan edes takasin.

Jos näin ei käy, on nainen pihtari. Eikös vaan. Mutta harva mies kai oikeasti haluavat sitä naista "hinkata", jota hyväilyksi

Tiedoksesi, olen hyvin kaunis nainen. Näin kaikki ainakin sanovat aina.

Vierailija
58/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään rouva saa orgasmit yhdynnässä. Nuolen ensin sen hänelle tai lopuksi. Laukeaa ihanasti nuolemalla. Yhdessä jo melkein 40v.

M61

Vierailija
59/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat tulevat ensimmäisenä mieleen. Kysehän on mieleen liittyvästä asiasta, kun naisen orgasmista puhutaan. Mm. masennuslääkkeet ovat tehokas keino estämään orgasmit yhdynnässä.

Vierailija
60/306 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sellainen joka saa aina. Kyllä niitä löytyy ja paljon.

Tämä.

Turha laittaa miehen syyksi, jos et saa orgasmia, kun mies pystyy sen kuitenkin lukuisille muille naisille tuottamaan. Vika on sinussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän