Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
16.11.2023 |

Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.

Kommentit (306)

Vierailija
21/306 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän päivään menessä ajatellut, että naisen orgasmi on lähinnä miehen vastuulla ja karttanut ajatusta nainen on vastuussa omastaan. Tätä jonnin aikaa pähkäillyt ja tähänkin myös itse päätynyt. 

"käytä omaa lantiotasi nussien miestä vastaan SILLÄ TAVALLA KUIN SINULLE ON HYVÄ"

Sitten tarkemmin vaimon liikkeitä ja tekemisiä miettiessäni huomasin, että hän on aina yhdynnöissä grindannut ITSE orgasminsa ja jopa niin brutaalisti, että kaapannut pakolla minulta koko nussimisen kontrollin. Vienyt väkisin kuin pässiä narusta. Aika nopeasti opin luovuttamaan hänelle vallan, koska hänen grindaamiset ja orgasmit oli jotain käsittämättömän nautinnollisia, mitkä meinasi räjäyttää molemmat päät. Minun tehtäväksen jäi siten vain alkumatka ja hänen saattaminen lähelle orgasmeja. 

No ainakin suuseksillä ja sormettaen vastuu ollut minulla, vai onko ollut. On tainnut käydä siinäkin samoin, että vaimoni on jännittänyt alapäänlihakset tietoisesti tai tiedostamatta ja myös lantion aktiivisuus lisääntynyt h-hetken lähestyessä, eli on ilmeisesti suuseksiorgasmeissakin osannut  ottaa osaa orgasmin tulemiseen.

Joten ehkä naisissakin, kuten miehissä, on heitä jotka osaa ja jotka ei osaa. Kun kaksi osaavaa osuu yhteen tulee paljon orgasmeja molemmille, samoin seksiä. Joten miehen pitää osata antaa naiselle ja naisen pitää osata ottaa orgasmit.

Vierailija
22/306 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sellainen joka saa aina. Kyllä niitä löytyy ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna on ikuisesti lahna!!

Vierailija
24/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä."

Jahas, taaaaas kävi näin. Jatketaan käsin, kuten ennenkin. Sillä onnistuu useimmiten, varsinkin jos on vaan vähääkään tutumpi partneri.

Vierailija
25/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Showhat, mutta saanko minä?

Vierailija
26/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieliksesi feikkaavia. Ja kun ei enää huvita feikata kun homma jatkuu miehen puolelta vain tylsänä panemisena, loppuu halutkin naiselta.

Vierailija
27/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieliksesi feikkaavia. Ja kun ei enää huvita feikata kun homma jatkuu miehen puolelta vain tylsänä panemisena, loppuu halutkin naiselta.

Mun on tunnustettava että oon itse feikannut orgasmeja vaikka kuinka paljon. Siis yhdyntäorgasmeja. En saa mekaanisesta panemisesta oikein mitään irti. Sormetus tuntuu paremmalta. En tiedä kuinka yleistä tämä feikkaaminen on mutta aika helppoa se on ja miehet on pysyneet tyytyväisinä.

Vierailija
28/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tunnustettava että oon itse feikannut orgasmeja vaikka kuinka paljon. Siis yhdyntäorgasmeja. En saa mekaanisesta panemisesta oikein mitään irti. Sormetus tuntuu paremmalta. En tiedä kuinka yleistä tämä feikkaaminen on mutta aika helppoa se on ja miehet on pysyneet tyytyväisinä.

Mitä järkeä tuossa on? Tuo on kusettamista

Vierailija
29/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta noin just miehelle syntyy se illuusio, että olenpa kova panomies, eikä mitään "klitoriksen hinkkaamisia, kuten täällä kuulee puhuttavan, tarvita".

Ja niin homma jatkuu, ja jotkut miehet pullistelevat palstalla joistakin, ja haukkuvat tunnottomiksi pilluiksi niitä jotka eivät sitten feikkaa...vaikka tosiasiassa ne naiset useimmiten saavat sillä klitoriksella, kuka mitenkin.

Mutta ymmärrettävää on; kuka nyt haluaa tulla haukutuksi huonoksi ja hylätyksi, kun ei miehen tavalla tule.

Vierailija
30/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta noin just miehelle syntyy se illuusio, että olenpa kova panomies, eikä mitään "klitoriksen hinkkaamisia, kuten täällä kuulee puhuttavan, tarvita".

Niinpä niin, naiset toimivat omaksi vahingokseen ja pistävät miehen syyksi.

Vierailija
31/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut tavattua ja paljon on naisia ollut

Vierailija
32/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet feikkaavat... Yhdyntäorkut onnistuvat oikeasti harvalla naisella. Klitoriskontakti on se juttu anatomisesti. Suuseksi ja käsin hyväilyt, lelut yhdynnässä.

Vierailija
33/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana feikkasin ja lopulta en jaksanut enää ja aloin pyytää suuseksia tai edes jotain, mistä oikeasti saisi. No, miehestä tuli haluton, kun paljastui etten ole koskaan saanut yhdynnässä. Tyydyttämällä itseni saan päivittäin.

Vierailija
34/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämää se on se kumma: aina on näin että "kyllä minun vaimoni saa aina" ja kyllä se kalu osuu "nautintapisteisiin", ja ole sinä hiekka pilde hiljaa...

Voi miten voikaan jotkut miehet olla hakoteillä ja niin väärässä.

Ja feikkaamisesta puhuminenkin on suorastaan rienausta.

Ihan ensimmäisen kerran mieheni kanssa kerroin miten ja kuinka halusin, ja niin sitten tapahtunut kaikki nämä vuodet, ja olen iloinen että sain silloin suuni auki.

Vierailija
35/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain pari naista jotka saa emätinorgasmeja. Useimmat saa klittaa stimuloimalla. Muutama kummallisuus jotka ei laukea millään kosntilla

Viimeksi oli hyvä savolaisrouva joka ratsasti ihanasti, keskittyi vain itseensä niin että kalu otti g pisteeseen ja kohta rouva (jonkun toisen;) tuli. Hän sanoi kun kysyin että mistä tyykkööt, että olen sinut omien orgasmieni kanssa.

Mitäpä sitä sitten sen enempää utelemaan. :D

m57

Vierailija
36/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&n

No tässä siis molempien vika; syy ja seuraus.

Vierailija
37/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vain pari naista jotka saa emätinorgasmeja. Useimmat saa klittaa stimuloimalla. Muutama kummallisuus jotka ei laukea millään kosntilla

Viimeksi oli hyvä savolaisrouva joka ratsasti ihanasti, keskittyi vain itseensä niin että kalu otti g pisteeseen ja kohta rouva (jonkun toisen;) tuli. Hän sanoi kun kysyin että mistä tyykkööt, että olen sinut omien orgasmieni kanssa.

m57

Ja kun usein syytellään katelliseksi taietten halua muiden naisten nauttivan, niin sanon nyt miehelle 57: hienoa ja onnea!

Savosta minäkin...

Vierailija
38/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipätätä enää jaksais vuonna 2023 selostaa miehille. Mies kun kihnuttaa kaluaan edes takas minne vain, nin saahan se. Niselle ei koska ei se kalu ota kosketusta siihen klitorikseen yhdynnässä, (harvoin vaan), pitääkö tämä rautalangasta vääntää?

Jos miehen varustus on liian pieni, ei osaa oikeaa esileikkiä ja naimatekniikkaa ja jos nainenkaan ei osaa itse ottaa orgasmia yhdynnässä, niin noinhan siinä voi käydä. Ei kumminkaan kannata yleistää, koska toiset miehet ja naiset osaavat ja naiset saavat yhdynnässä. Kokemusta tuhansista naisen saamista yhdyntäorasmeista, joten väitteesi ei päde läheskään kaikkiin miehiin ja naisiin. Toisekseen siten naitu, miten nainen halunnut, joten väite miehen itsekkyydestä ei päde sekään. Kolmanneksi, jos mies olisi itsekäs naiselta jäisi orgasmit saamatta. Se taas olisi miehen kannalta tyhmää, koska seksi loppuisi ennen

En ole muuten kantaa väittelyynne, vain tuohon, kolmanteen eli itsekkäitä ja tyhmiäkin miehiä kyllä löytyy Suomenmaasta siinä missä muualtakin. 

Vierailija
39/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse kumppaninsa. Mä otin sellasen joka saa. Enkä ole katunut päivääkään.

Vierailija
40/306 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m57

Ja kun usein syytellään katelliseksi taietten halua muiden naisten nauttivan, niin sanon nyt miehelle 57: hienoa ja onnea!

Savosta minäkin...

Siitä olisi saanut naisen jonka kanssa ei jää hommat hoitamatta. Ja aivan upeat rinnat oli tällä liki 50v ratsastajalla. 

Miehen tärkein velvollsuus on tyydyttää se nainen jonka kanssa hän on, niin hyvin kuin pystyy. Niin ettei hän ikinä  sano että jostakin on puutetta. Paras viesti minkä naiseltaan voi saada on että istuminenkin sattuu kun on paikat niin hyvin hoideltu. Olen onnenpoika joskus saanut sellaisiakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi